search icon

Bloomberg

Apple: Αύξηση 12% στις αποστολές iPhone στην Κίνα λόγω εκπτώσεων

Η Apple και οι Κινέζοι μεταπωλητές της άρχισαν να μειώνουν τις τιμές γύρω στις αρχές του 2024

Οι κινεζικές αποστολές iPhone αυξήθηκαν κατά 12% περίπου τον Μάρτιο, αφού η Apple και οι λιανοπωλητές της μείωσαν τις τιμές, όπως έδειξαν τα επίσημα στοιχεία, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι προσπάθειες να ανακοπεί η επιταχυνόμενη πτώση των πωλήσεων αποδίδουν τα πρώτα αποτελέσματα.

Τα κυβερνητικά στοιχεία έδειξαν ότι οι αποστολές smartphones ξένης μάρκας – η συντριπτική πλειονότητα των οποίων θα ήταν η συσκευή μάρκας της Apple – αυξήθηκαν σε 3,75 εκατομμύρια μονάδες τον Μάρτιο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Αυτή είναι μια ανατροπή από την πτώση 37% τους δύο πρώτους μήνες του 2024, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg από μια μηνιαία έκθεση της Ακαδημίας Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών της Κίνας. Η επίσημη ανάγνωση προέκυψε αφού ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτή την περασμένη εβδομάδα σχετικά με το τρίμηνο του Μαρτίου, δήλωσε ότι η επιχείρηση iPhone στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκε χωρίς να προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Η Apple παλεύει να ανατρέψει τις κινεζικές δραστηριότητές της από το 2023, όταν η άνοδος τοπικών ανταγωνιστών όπως η Huawei Technologies και η ανεπίσημη απαγόρευση της χρήσης του iPhone σε κρατικές υπηρεσίες και επιχειρήσεις άρχισαν να συμπιέζουν την πιο σημαντική αγορά της μετά τις ΗΠΑ. Τα στοιχεία έδειξαν ότι οι αποστολές ξένων τηλεφώνων μειώθηκαν συνολικά κατά 27% το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Η Apple και οι Κινέζοι μεταπωλητές της άρχισαν να μειώνουν τις τιμές γύρω στις αρχές του 2024. Την περασμένη εβδομάδα, εξέπληξε τους επενδυτές με μια αξιοπρεπή αύξηση των τριμηνιαίων εσόδων από την Κίνα, σε αντίθεση με τα στοιχεία μηνών που έδειχναν μια ταχύτερη μείωση των πωλήσεων iPhone.

Ο Κουκ δήλωσε ότι τα έσοδα του iPhone στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκαν «σε αναφερόμενη βάση», πριν από τις προσαρμογές που σχετίζονται με τις διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού του Covid το 2022. Δεν ανέλυσε αυτή τη μέτρηση παρά μόνο επιβεβαίωσε τη δέσμευση της Apple σε μια αγορά που συρρικνώνεται αλλά εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει το 18% των καθαρών πωλήσεων.

Οι επενδυτές παρακολουθούν τις επιδόσεις της εταιρείας στην Κίνα λόγω του ρόλου της χώρας τόσο ως τεράστιας αγοράς όσο και ως παγκόσμιας βάσης παραγωγής για το iPhone.

Αναζητούν επίσης παράγοντες ανάπτυξης πέραν της χώρας. Αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο iPad Pro και ένα μεγαλύτερο iPad Air, επιδιώκοντας να αναζωογονήσει μια άλλη από τις σειρές προϊόντων της.

Διαβάστε ακόμη

Εφορία: 1,5 εκατ. φορολογούμενοι πιάστηκαν στην «τσιμπίδα» των τεκμηρίων

Απάτη «μαμούθ»: Κινεζικό δίκτυο e-shop με επώνυμα προϊόντα εξαπάτησε πάνω από 800.000 ανθρώπους

Ενέργεια: Από ανανεώσιμες πηγές το 30% που παρήχθη παγκοσμίως το 2023

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version