Η L’Oréal ανακοίνωσε υποτονική αύξηση των πωλήσεων κατά το δεύτερο τρίμηνο, καθώς ο μεγαλύτερος κατασκευαστής προϊόντων ομορφιάς στον κόσμο υπέφερε από την αδύναμη κινεζική ζήτηση.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,3% σε συγκρίσιμη βάση, όπως ανακοίνωσε η L’Oréal την Τρίτη, λιγότερο από την αύξηση 6% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η ανάπτυξη στη δερματολογική μονάδα της γαλλικής εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει εμπορικά σήματα όπως η La Roche-Posay και η CeraVe, κινήθηκε πολύ χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις.

Η αγορά ομορφιάς υποχώρησε στην ηπειρωτική Κίνα λόγω και της αδύναμης εμπιστοσύνης των καταναλωτών, δήλωσε η L’Oréal. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Ασία, την περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα, μειώθηκαν κατά 2,4% τους τρεις μήνες που έληξαν τον Ιούνιο, χειρότερα από τις εκτιμήσεις. Αυτό σηματοδοτεί το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της L’Oreal.

Οι μετοχές της εταιρείας στο Παρίσι έχουν υποχωρήσει κατά 13% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τρίτης.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η L’Oréal, η οποία επέκτεινε σημαντικά τις κινεζικές δραστηριότητές της τις τελευταίες δύο δεκαετίες, είχε προειδοποιήσει τον περασμένο μήνα ότι η αγορά ομορφιάς συνολικά θα αναπτυσσόταν λιγότερο από ό,τι ανέμενε νωρίτερα φέτος.

Οι ευρωπαϊκές εταιρείες σε διάφορους τομείς δέχονται πλήγμα από την επιβράδυνση της Κίνας, με τους κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών να πλήττονται ιδιαίτερα. Η LVMH, η Hugo Boss και η Burberry είναι μεταξύ των ονομάτων υψηλού προφίλ των οποίων οι επιδόσεις έχουν πληγεί.

Διαβάστε ακόμη

Εμπορεύματα: Oι προβλέψεις για τις τιμές και πέντε γραφήματα – κλειδιά (πίνακες)

Πολυτελείς κατοικίες: Πού κυμαίνονται οι τιμές στην Ευρώπη – Σε ποια θέση βρίσκεται η Αθήνα

Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα: Πότε λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ