Σε νέο υψηλό επίπεδο με 180 εκατομμύρια αγοραστές η συνδρομητική υπηρεσία Prime της Amazon.com στις ΗΠΑ τον Μάρτιο, σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την Consumer Intelligence Research Partners, η οποία παρακολουθεί τις συνδρομές της Amazon από το 2014.
Η αύξηση δείχνει ότι η υπόσχεση της Amazon για γρήγορη παράδοση σε μεγάλη ποικιλία αγαθών εξακολουθεί να έχει μεγάλη απήχηση στους αγοραστές που παλεύουν με τον πληθωρισμό, παρά τον μεγαλύτερο διαδικτυακό ανταγωνισμό από τη Walmart και τις εταιρείες που συνδέονται με την Κίνα, όπως η TikTok Shop, η Shein και η Temu.
Οι Αμερικανοί καταναλωτές πληρώνουν στην Amazon 140 δολάρια ετησίως ή 15 δολάρια μηνιαίως για τη συνδρομή Prime, η οποία περιλαμβάνει εκπτώσεις στα έξοδα αποστολής και την υποστηριζόμενη από διαφημίσεις υπηρεσία ροής Prime Video.
Η αύξηση των μελών της Prime ισοπεδώθηκε μετά την πανδημία και η Consumer Intelligence Research Partners προέβλεψε πέρυσι ότι ο διαδικτυακός λιανοπωλητής είχε φτάσει σε ένα οροπέδιο. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία, που δείχνουν ότι το 75% των αγοραστών στις ΗΠΑ έχουν συνδρομή Prime, είναι μια σαφής ένδειξη ότι η Amazon εξακολουθεί να κερδίζει νέους συνδρομητές, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Η αύξηση υποδηλώνει ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές πιστεύουν ότι «η συνήθεια των αγορών τους στην Amazon δικαιολογεί την επένδυση στη συνδρομή Prime», ανέφερε η εταιρεία ερευνών του Σικάγο στην έκθεσή της την Τρίτη.
Η εταιρεία μετρά τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν πρόσβαση στο Prime, ο οποίος είναι μεγαλύτερος από τον πραγματικό αριθμό των συνδρομών που πωλούνται από την Amazon. Μια συνδρομή Prime γενικά μοιράζεται από τα μέλη ενός νοικοκυριού, τα οποία καταμετρώνται όλα από την Consumer Intelligence Research Partners.
Η Amazon το 2021 ανακοίνωσε ότι έχει 200 εκατομμύρια μέλη Prime παγκοσμίως, την τελευταία φορά που δημοσίευσε στοιχεία για τον αριθμό των συνδρομών. Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ γνωστοποιεί τα έσοδα από τις συνδρομητικές υπηρεσίες κάθε τρίμηνο, τα οποία προέρχονται κυρίως από το Prime. Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η Amazon θα ανακοινώσει αύξηση 12% στα 10,8 δισ. δολάρια από τα έσοδα των συνδρομητικών υπηρεσιών την περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg.
Η Amazon αρνήθηκε να σχολιάσει άμεσα την έκθεση.
Διαβάστε ακόμη
Μητσοτάκης: Θα ζητήσω ευρωπαϊκή παρέμβαση για τη διαφορετική τιμολόγηση από τις πολυεθνικές (vid)
Ηλεκτρικό ρεύμα: Τέλος για το νυχτερινό τιμολόγιο – Με τι θα αντικατασταθεί
Συντάξεις: Πώς η επιλογή στην ασφαλιστική κατηγορία καθορίζει το ύψος τους (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ