Η Amazon ζήτησε συγγνώμη για ένα μήνυμά της στο Twitter στο οποίο ειρωνεύονταν το μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων Μαρκ Ποκάν που εγκαλούσε την εταιρεία για τις εργασιακές συνθήκες, παραδεχόμενη -τελικά- ότι η «κατηγορία» που της αποδίδονταν ήταν σωστή και οι οδηγοί της, όντως, αναγκάζονται να ουρούν σε μπουκάλια.
Ο Μαρκ Ποκάν είχε αναφέρει σε μήνυμά του στο twitter ότι «το να πληρώνεις 15$ την ώρα δεν σε κάνει προοδευτικό εργοδότη όταν παρεμποδίζεις τον συνδικαλισμό των εργαζομένων σου και τους αναγκάζεις να ουρούν σε πλαστικά μπουκάλια νερού». Η εταιρεία απάντησε άμεσα και με αρκετή δόση ειρωνίας στον Ποκάν ότι «Δεν πιστεύεις πραγματικά αυτή την ιστορία με την ούρηση σε πλαστικά μπουκάλια, έτσι δεν είναι; Εάν ήταν αλήθεια κανένας δεν θα δούλευε για εμάς». Η «συνομιλία» συνεχίστηκε στο ίδιο μήκος κύμματος με τον Πεκάν να απαντά: «Ναι, πιστεύω τους εργαζόμενούς σας. Εσείς όχι;».
Ωστόσο την Παρασκευή η Amazon δημοσίευσε στο blog της ανάρτηση με την οποία ζητούσε συγνώμη και δήλωνε ότι αναφέρονταν στους εργαζόμενους στις αποθήκες και όχι στους οδηγούς που κατά την παράδοση των πακέτων συχνά δεν έχουν πρόσβαση σε τουαλέτες.
«Ήταν αυτογκόλ, λυπούμαστε για αυτό και οφείλουμε μια συγγνώμη στο μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων Ποκάν», ανέφερε η Amazon στο blog. «Καταρχάς γιατί το tweet ήταν λάθος, καθώς εστίαζε μόνο στους εργαζόμενους στις αποθήκες και δεν συμπεριλάμβανε το μεγάλο ποσοστό των οδηγών» αναφέρεται στην ανάρτηση.
Η εταιρεία πρόσθεσε ότι οι οδηγοί παραδόσεων πολλών εταιρειών δυσκολεύονται να βρουν τουαλέτες και ότι το πρόβλημα αυτό έχει επιδεινωθεί με την πανδημία και την αύξηση των παραγγελιών.
«Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι πρόκειται για ένα γενικευμένο φαινόμενο στις υπηρεσίες παράδοσης θέλουμε να το αντιμετωπίσουμε και αναζητούμε λύσεις», αναφέρει η Amazon.
Διαβάστε ακόμα:
Σχέδιο «Ελλάδα 2.0»: Τα 10 project που θα απορροφήσουν τους περισσότερους πόρους
Οικογένεια Μπεζαντάκου – Νavigator Shipping Consultants: 30 χρόνια στη διεθνή και ελληνική ναυτιλία