H Amazon.com Inc. έχει δημιουργήσει μία νέα έκδοση της ανέπαφης «cashierless» (χωρίς ταμία) τεχνολογίας της για τα καταστήματα ρούχων, προσπαθώντας να επεκταθεί πέραν των σούπερ μάρκετ.
Ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε πρόσφατα πως η νέα έκδοση της καμπάνιας «Just Walk Out» χρησιμοποιεί ταμπέλες RFID για την ανίχνευση και χρέωση των ρούχων.
Μέχρι πρότινος, το σύστημα της Amazon χρησιμοποιούσε ανιχνευτές στα ράφια και κάμερες στο ταβάνι για την παρακολούθηση και χρέωση των αγαθών των καταναλωτών. Βάσει της τεχνολογίας, η χρέωση γίνεται αυτόματα σε κάρτα με την έξοδο από το κατάστημα.
Παρ’ όλα αυτά, η προηγούμενη έκδοση της τεχνολογίας πολλές φορές δυσκολεύοταν στο να ανιχνεύσει τις διαφορές μεταξύ διαφορετικών προϊόντων με παρόμοιο σχήμα και μέγεθος.
Εξ’ού και οι ταμπέλες RFID οι οποίες είναι συνδεδεμένες με τα ρούχα και ανιχνεύονται από σένσορες στο κατάστημα. H τεχνολογία της αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων μεν δεν είναι καινοτόμα αφού υπάρχει εδώ και δεκαετίες, αλλά μέχρι τώρα χρησιμοποιούταν για την προστασία από κλοπές και την παρακολούθηση των αποθεμάτων. H Avery Dennison Corp. είναι η εταιρεία η οποία παρέχει τους σένσορες και τις ταμπέλες RFID στην Amazon, σύμφωνα με το Bloomberg.
H Amazon έχει λανσάρει το νέο πρόγραμμα Just Walk Out σε δεκάδες εκ των Go και Fresh καταστημάτων της αλλά και σε καταστήματα franchise ιδιαίτερα ειδών σπορ. Eπίσης έχει επεκταθεί και σε καταστήματα σε αεροδρόμια, όπου κάθε λεπτό μετράει.
Εκτός αυτών, έχει λανσάρει και την τεχνολογία στο γήπεδο Lumen Field της ομάδας NFL των Seattle Seahawks και τo Climate Pledge Arena της ομάδας ΝΗL, Seattle Κraken στην οποία μειοψηφικός μέτοχος είναι ο CEO της Amazon, Άντι Τζάσι.
Διαβάστε ακόμη
Ρόμπυ Μπουρλάς (CEO Public Group): Στόχος το 2024 να επιστρέψουμε σε καθαρή κερδοφορία
«Ανάσα» στο φυσικό αέριο, πτώση 6% για τις τιμές στην Ευρώπη
Στην Trade Estates του Ομίλου Fourlis εισέρχεται μετοχικά η Μαριάννα Λάτση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ