Οι πωλήσεις της Prada σημείωσαν άλμα, καθώς ο ιταλικός όμιλος μόδας συνέχισε να καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη εν μέσω μιας ευρύτερης επιβράδυνσης στον κλάδο των ειδών πολυτελείας.

Τα καθαρά έσοδα το πρώτο εξάμηνο αυξήθηκαν κατά 17% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανέφερε η Prada σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Τα εν λόγω στοιχεία ήταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η Prada έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στον τομέα της υψηλής ραπτικής χάρη στην επιτυχία των προϊόντων της στους καταναλωτές της γενιάς Ζ και στους εξαιρετικούς ρυθμούς ανάπτυξης της αδελφής εταιρείας Miu Miu, όπου οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 95% το δεύτερο τρίμηνο.

Όπως σημειώνει το Bloomberg, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Miu Miu και η Prada ήταν μεταξύ των τριών πιο «καυτών» ονομάτων σε μια κατάταξη που καταρτίστηκε από το Lyst Index, το οποίο παρακολουθεί τις αναζητήσεις και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκες και προϊόντα.

Στην κατάταξη, η Lyst ανέδειξε επίσης μια διαφημιστική καμπάνια της Prada με τη συμμετοχή της ηθοποιού Scarlett Johansson, η οποία συγκέντρωσε περισσότερες από 6 εκατομμύρια προβολές στο YouTube.

Η Miu Miu αντιπροσωπεύει πλέον κάτι λιγότερο από το ένα τέταρτο των συνολικών λιανικών πωλήσεων του ομίλου, με την Prada να αποτελεί τα τρία τέταρτα.

Οι λιανικές πωλήσεις της Prada στην Ιαπωνία σημείωσαν άλμα 65% το δεύτερο τρίμηνο, υποβοηθούμενες από τις ισχυρές τουριστικές ροές. Η χώρα αποτελεί αγαπημένο προορισμό για τους Κινέζους πελάτες που εκμεταλλεύονται το αδύναμο γεν για να αγοράσουν ακριβά προϊόντα κατά τη διάρκεια των επισκέψεων στη χώρα. Τα αποτελέσματα στην περιοχής της Ασίας – Ειρηνικού, η οποία περιλαμβάνει την κρίσιμη αγορά της Κίνας, ήταν ενισχυμένα κατά 8% κατά τη διάρκεια της περιόδου.

«Δύσκολη» η ζήτηση από την Κίνα

Σε μια συνάντηση με αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος Andrea Guerra δήλωσε ότι η ζήτηση από τους πελάτες στην Κίνα έχει γίνει πιο δύσκολη τον τελευταίο μήνα, αν και η κατανάλωσή τους εκτός Κίνας έχει γίνει «ευκολότερη».

Ο Guerra δήλωσε επίσης ότι αν και υπάρχει παγκόσμια επιβράδυνση τους τελευταίους 18 μήνες, τα brands του ομίλου κερδίζουν μερίδιο αγοράς. Η Prada ελπίζει «να κερδίσει κάποιο μερίδιο αγοράς σε έναν κλάδο που δεν νομίζω ότι θα δει μεγάλες θετικές εξελίξεις τους επόμενους έξι με εννέα μήνες», πρόσθεσε.

Τα αποτελέσματα της Τρίτης σηματοδοτούν μια έντονη αντίθεση με μια ως επί το πλείστον αδύναμη περίοδο κερδών για τα εμπορικά σήματα πολυτελείας, γεγονός που υποδηλώνει μια σαφή επιβράδυνση της ζήτησης.

Η Hermès International ξεπέρασε προσφάτως την ηγέτιδα εταιρεία του κλάδου LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton καθώς και την ιδιοκτήτρια της Gucci Kering , σε μια ένδειξη ότι οι πλουσιότεροι καταναλωτές δεν έχουν περικόψει τόσο πολύ τις δαπάνες τους όσο οι λεγόμενοι φιλόδοξοι πελάτες, οι οποίοι είναι πιο πιθανό να περιορίσουν τις δαπάνες εν μέσω ανησυχιών για τον πληθωρισμό.

Οι μετοχές της εισηγμένης στο Χονγκ Κονγκ Prada έχουν κερδίσει περίπου 20% μέχρι στιγμής φέτος.

Διαβάστε ακόμη

Δεύτερη σερί πτώση στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Ποιες μετοχές «βάρυναν» το ταμπλό

ΑΣΕΠ: Μέχρι πότε υποβάλλονται ενστάσεις στα προσωρινά αποτελέσματα του πανελλήνιου διαγωνισμού

Στο σφυρί προσωπικές επιστολές της πριγκίπισσας Νταϊάνα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ