search icon

Bloomberg

Alibaba: Απώλειες $1,3 δισ. από την πώληση των καταστημάτων Intime

Η Alibaba ενοποιεί τώρα τις εγχώριες και διεθνείς δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, υπό την ηγεσία του Jiang Fan, και πωλεί σταθερά συμμετοχές που δεν θεωρεί απαραίτητες

Wikipedia - Danielinblue - Own work, CC BY-SA

Η Alibaba Group Holding συμφώνησε να πουλήσει την επιχείρηση πολυκαταστημάτων Intime στην Youngor Fashion έναντι περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, σε μια προσπάθεια να «ξεφορτωθεί» μη βασικά assets.

Η συμφωνία ύψους 7,4 δισεκατομμυρίων γουάν που ανακοινώθηκε την Τρίτη, η οποία επιβεβαίωσε προηγούμενο δημοσίευμα του Bloomberg News, θα δει τον κινεζικό γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου να καταγράφει ζημίες ύψους 9,3 δισεκατομμυρίων γουάν (1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων) από την αρχική του επένδυση στην Intime. Η εν λόγω εξαγορά είχε αποτελέσει ένα στοίχημα για την ενσωμάτωση της online και offline λιανικής πώλησης σε μια ενιαία επιχείρηση το 2017. Η Alibaba είχε απευθυνθεί σε διάφορους πιθανούς αγοραστές για την Intime, καθώς επεδίωκε να εξορθολογήσει τις δραστηριότητές της, δήλωσαν άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα νωρίτερα φέτος.

Η Alibaba αγωνίζεται να αναπτυχθεί εν μέσω ανταγωνισμού από ανερχόμενους αντιπάλους όπως η PDD Holdings και η ByteDance. Αυτό ανάγκασε μια σκληρή στροφή υπό την ηγεσία του συνιδρυτή Έντι Γου, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, προς την κατεύθυνση της ενοποίησης των βασικών της επιχειρήσεων και της εστίασης των επενδύσεων στους πιο υποσχόμενους τομείς ανάπτυξης. Η Alibaba ενοποιεί τώρα τις εγχώριες και διεθνείς δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, υπό την ηγεσία του Jiang Fan, και πωλεί σταθερά συμμετοχές που δεν θεωρεί απαραίτητες, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Ο συνδυασμός διαδικτυακού και μη διαδικτυακού εμπορίου αποτελούσε κεντρική στρατηγική υπό τον προηγούμενο διευθύνοντα σύμβουλο Ντάνιλε Ζανγκ και η εταιρεία επένδυσε δισεκατομμύρια δολάρια στον εκσυγχρονισμό φυσικών λιανοπωλητών όπως η Sun Art Retail Group Ltd. και η Suning.com Co. Η εταιρεία μίλησε λιγότερο για την ιδέα τα τελευταία χρόνια και εξέτασε το ενδεχόμενο πώλησης του βραχίονα των πολυκαταστημάτων Intime ήδη από τον Φεβρουάριο.

Τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα έδειξαν ότι οι συνολικές λιανικές πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν με τον πιο αργό ρυθμό των τελευταίων τριών μηνών τον Νοέμβριο, χάνοντας ακόμη και τις πιο πτωτικές προβλέψεις και υποδεικνύοντας ότι η εγχώρια ζήτηση παραμένει υποτονική. Οι Κινέζοι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής έχουν καταστήσει την ενίσχυση της κατανάλωσης κορυφαία προτεραιότητα για το επόμενο έτος.

Διαβάστε ακόμη

Η Intrum επιτυγχάνει συμφωνία με κατόχους ομολόγων για την υπαγωγή της στο κεφάλαιο 11

Ένστολοι: Τρεις αυξήσεις αποδοχών φέρνει το 2025 

Σοκολάτα: Νέο πλήγμα στην παραγωγή – Σε τιμές ρεκόρ το κακάο (διαγράμματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version