Η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων Abercrombie & Fitch Co., η οποία έχει αναδειχθεί σε μία από τις πιο καυτές μετοχές της Αμερικής κατά το τελευταίο έτος, σχεδιάζει μια πλήρη επιστροφή στο Χονγκ Κονγκ οκτώ χρόνια μετά το κλείσιμο του καταστήματος ναυαρχίδας της στην πόλη, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν.
Η εταιρεία θα νοικιάσει δύο μεγάλα καταστήματα σε προνομιακές τοποθεσίες. Το ένα είναι ένας χώρος 7.000 τετραγωνικών μέτρων στο Hysan Place, ένα μοντέρνο εμπορικό κέντρο στην εμπορική περιοχή Causeway Bay, και το άλλο ένα μίσθωμα άνω των 10.000 τετραγωνικών μέτρων στο New Town Plaza, έναν δημοφιλή προορισμό λιανικής πώλησης στο βόρειο τμήμα του Χονγκ Κονγκ.
Η Abercrombie προστίθεται σε έναν διευρυνόμενο κατάλογο παγκόσμιων εταιρειών μόδας που επιδιώκουν να εξασφαλίσουν μεγαλύτερα καταστήματα στο Χονγκ Κονγκ – μεταξύ των πιο ακριβών αγορών ακινήτων στον κόσμο – εν μέσω πτώσης των τιμών των ακινήτων. Οι μάρκες ποντάρουν στην ισχυρότερη αγοραστική δύναμη της πόλης σε σύγκριση με την ηπειρωτική Κίνα, καθώς και στη μακροπρόθεσμη ανάκαμψή της από τα χρόνια της πολιτικής αναταραχής και του κλεισίματος του Covid που έπληξαν τον τουρισμό και τις λιανικές πωλήσεις.
Ενώ δεν ήταν σαφές πόσο θα πληρώσει η Abercrombie σε ενοίκιο, η μονάδα Hysan Place καταλαμβάνεται σήμερα από την εταιρεία casual wear GU της Fast Retailing Co. για περίπου 700.000 HK$ (89.751 δολάρια) τον μήνα. Το ποσοστό αυτό είναι σχεδόν 70% χαμηλότερο από αυτό που πλήρωνε η Gap Inc. στον ιδιοκτήτη Hysan Development Co. πριν μετακομίσει το 2020.
Το κατάστημα στο New Town Plaza, που ανήκει στη μεγαλύτερη εταιρεία ανάπτυξης της πόλης Sun Hung Kai Properties Ltd., καταλαμβάνεται σήμερα από τη σουηδική εταιρεία γρήγορης λιανικής πώλησης μόδας Hennes & Mauritz AB.
Η Abercrombie αρνήθηκε να σχολιάσει όταν επικοινώνησε με το Bloomberg, ενώ η Hysan και η Sun Hung Kai δεν ανταποκρίθηκαν αμέσως σε αιτήματα για σχόλια.
Μετά από χρόνια αλλαγής των σχεδίων των προϊόντων, της προσέγγισης των πωλήσεων και της εταιρικής κουλτούρας, η Abercrombie είναι σήμερα μια από τις πιο επιτυχημένες ιστορίες ανατροπής στον κόσμο του λιανεμπορίου, με το εμπορικό σήμα να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των millennials και της γενιάς Z. Η τιμή της μετοχής της αυξήθηκε κατά 233% τους τελευταίους 12 μήνες, ξεπερνώντας ακόμη και την ανάπτυξη του τεχνολογικού γίγαντα Nvidia Corp.
Πριν από τη μεταμόρφωσή της, η μάρκα είχε εμπλακεί σε σκάνδαλα, από την πώληση παιδικών στρινγκ με λέξεις όπως «eye candy» μέχρι την αποκάλυψη ότι η διοίκηση κατέτασσε το προσωπικό με βάση την εμφάνισή του και το πόσο «cool» ήταν. Η εταιρεία μηνύθηκε επίσης στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο για διακρίσεις που αφορούσαν στη θρησκεία και στην αναπηρία.
Όταν άνοιξε τη ναυαρχίδα της στο Χονγκ Κονγκ το 2012 σε ένα ιστορικό κτίριο στην οικονομική συνοικία Central, διοργάνωσε μια παρέλαση από άντρες χωρίς μπλούζα και με μυς. Ο γεμάτος κολόνια αέρας του καταστήματος, οι εμφανίσιμοι πωλητές και η εκρηκτική μουσική έγιναν μια μόνιμη ανάμνηση στον κόσμο του λιανεμπορίου της πόλης. Το κατάστημα έκλεισε γύρω στο 2016 εν μέσω πτώσης των πωλήσεων και η μάρκα διαθέτει σήμερα δύο μικρότερα καταστήματα σε όλη την πόλη.
Άλλοι όμιλοι μόδας που επεκτείνονται στο Χονγκ Κονγκ περιλαμβάνουν τη Mango, η οποία έχει νοικιάσει ένα κατάστημα 19.000 τετραγωνικών μέτρων στο Central για περίπου 1,2 εκατομμύρια HK$ το μήνα. Η Prada SpA θα ανοίξει ένα νέο κατάστημα περίπου 8.000 τετραγωνικών ποδιών στο πολυτελές κατάστημα της New World Development Co.
Διαβάστε ακόμη
Στο Υπουργικό το νομοσχέδιο για νέα κίνητρα σε μικρομεσαίους και επαγγελματίες
Αττική Οδός: Μετά τη ΔΕΘ πέφτουν οι υπογραφές της «χρυσής» παραχώρησης στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
«Πυρετός» μεταβιβάσεων ακινήτων με φθηνή Golden Visa
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ