Τιμή στόχο 25 ευρώ για τη Motor Oil και 8,4 ευρώ για την HELLENiQ ENERGY «βλέπει» η Pantelakis Securities, δίνοντας σύσταση «υπεραπόδοση» (overweight) για τις μετοχές αμφότερων των διυλιστηρίων.
Όπως τονίζουν οι αναλυτές της χρηματιστηριακής, οι δύο τίτλοι διαπραγματεύονται με ελκυστικές αποτιμήσεις. Ωστόσο, στέκονται σε τρεις παράγοντες που επιδεινώνουν τις προοπτικές. Ο λόγος για την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας, την αφομοίωση των ηλεκτρικών οχημάτων και την υπερπροσφορά.
Παράλληλα, οι εκτιμήσεις για τα EBITDA των δύο διυλιστηρίων αναθεωρήθηκαν προς τα κάτω κατά 5% και 13% για τη Motor Oil και κατά 4% και 22% για την HELLENiQ ENERGY.
Ο αναπτυσσόμενος κλάδος των ΑΠΕ λειτουργεί ως καταλύτης, αντισταθμίζοντας εν μέρει τη μείωση στο κομμάτι της διύλισης και προβλέπεται για το 2026 ότι συνεισφέρει 20% στα EBITDA της Motor Oil και 13% στα αντίστοιχα της HELLENiQ ENERGY.
Αναφερόμενη στα περιθώρια των ελληνικών διυλιστηρίων, η Pantelakis εξηγεί με νόημα πως «οι χρυσές μέρες τελείωσαν». Μέχρι το 2025, το περιθώριο της Motor Oil αναμένεται να σταθεροποιηθεί στα 11,2 δολάρια το βαρέλι και της HELLENiQ ENERGY στα 10,6 δολάρια το βαρέλι.
Διαβάστε ακόμη
PIMCO για ΕΚΤ: «Βλέπει» νέα μείωση επιτοκίων – Θα παραμείνει περιοριστική η νομισματική πολιτική
Πώς οι δασμοί στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα έφεραν διαμαρτυρίες στους παραγωγούς κονιάκ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα