Σε ξεχωριστή θέση φαίνεται ότι τοποθετεί η Goldman Sachs τη μετοχή της Hon Hai από την Ταϊβάν, γνωστή και ως Foxconn, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρονικών καθώς και τον μεγαλύτερο προμηθευτή για τα iPhone της Apple.
Σύμφωνα με report της αμερικανικής τράπεζας, η μετοχή της Foxconn έχει περιθώριο ανόδου κατά 90% κι αυτό οφείλεται στις μεγάλες προοπτικές της εταιρείας στον ραγδαίως εξελισσόμενο κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Διαφέρει από τον ανταγωνισμό επειδή έχει τη δυνατότητα να κατανοεί καλύτερα το βασικό “θέλω” των καταναλωτών στα τεχνολογικά προϊόντα, αλλά και επειδή γνωρίζει πολύ καλά την αλυσίδα τεχνολογικού εφοδιασμού» αναφέρεται, μεταξύ άλλων.
«Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν πολύ περισσότερο τεχνολογικό περιεχόμενο σε σχέση με τα συμβατικά Ι.Χ. Η Foxconn έχει τεχνολογικές δυνατότητες και γνωρίζει πώς να βελτιστοποιεί την αποδοτικότητα της ενεργειακής κατανάλωσης» προστίθεται στο επίμαχο report, στο οποίο ειδική αναφορά γίνεται στη διεθνή παρουσία της εταιρείας, με εργοστάσια σε 24 διαφορετικές χώρες.
«Αυτό είναι ένα στοιχείο κλειδί, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα είναι σαφώς μεγαλύτερα σε σχέση με τους υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα, τα οποία συνήθως παράγονται σε τοπικό επίπεδο και διανέμονται διεθνώς. Ένα ήδη αναπτυγμένο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής, επομένως, ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αυτοκινητοβιομηχανίας, αίροντας εν μέρει ορισμένες μακροοικονομικές αβεβαιότητες».
Όσον αφορά για τον ευρύτερο κλάδο της ηλεκτροκίνησης, η Goldman Sachs θεωρεί ότι η τάση είναι ανοδική, ευνοώντας τις εταιρείες τεχνολογίας, ενόσω ο κλάδος των οχημάτων καθίσταται ολοένα και πιο τεχνολογικός. Γι’ αυτόν τον λόγο, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες τείνουν να στρέφονται σε συνεργασίες με «παίχτες» του τεχνολογικού κλάδου. Οι εν λόγω συνέργειας, μάλιστα, αναμένονται να εκτοξευθούν στα 144 δισ. δολάρια έως το 2023 από 36 δισ. δολάρια το 2025.
«Σήμερα τα περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάζονται in-house, αλλά ορισμένα ήδη είναι out-sourced» σημειώνει η αμερικανική τράπεζα, προβλέποντας ότι ο ρυθμός out-sourcing θα αυξηθεί από το 2% το 2021 στο 6% το 2025 και στο 10% το 2030.
Διαβάστε επίσης