Αναμφίβολα, τα NFT (Non-Fungible Token) έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον ενός τεράστιου κοινού παγκοσμίως, μιας και τα ψηφιακά προϊόντα κοστολογούνται πολλές φορές σε υπέρογκα ποσά.
Να σημειώσουμε ότι η αγορά τους γίνονται φυσικά online (με κρυπτονομίσματα) και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε άλλους χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του δημιουργού, ο οποίος δέχεται λαμβάνει ένα ποσοστό σε κάθε μελλοντική συναλλαγή.
Σε αυτό το πρίσμα, η Mercedes είναι μία από τις εταιρείες αυτοκινήτου που αποφάσισε να ασχοληθεί με τα NFT.
Γι’ αυτό και δημιούργησε το NF-G Challenge, στο οποίο γνωστοί σχεδιαστές NFTs παρουσίασαν τα δικά τους ψηφιακά προϊόντα και η γερμανική εταιρεία τα προώθησε.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto