Στα ανώτατα δυνατά επίπεδα (limit up) φθάνει το ράλι στη μετοχή της ΑΝΕΚ Lines, μετά την ανακοίνωση απορρόφησης της κρητικής ακτοπλοϊκής εταιρείας από την Attica Συμμετοχών.
Πιο συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 12.30 το μεσημέρι, η μετοχή της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών εκτοξεύεται κατά +19,57% και φθάνει στο 0,0825 ευρώ, κάνοντας τζίρο 8.313 ευρώ και όγκο 100.769 τεμαχίων.
Το πρωί της Τετάρτης είχε προηγηθεί η ανακοίνωση του Ομίλου Attica για την απορρόφηση της ΑΝΕΚ Lines, μετά τη συμφωνία της κρητικής εταιρείας με τους πιστωτές της για τη «γενναία» αναδιάρθρωση του δανεισμού της.
Το deal, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:
- τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica, με σχέση ανταλλαγής μία κοινή ή προνομιούχο μετοχή της ΑΝΕΚ προς 0,1217 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της Attica
- την καταβολή του ποσού των 80.000.000 ευρώ προς πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του δανεισμού της ΑΝΕΚ προς τους πιστωτές (ανεξόφλητο κεφάλαιο ύψους 236,4 εκατ. ευρώ πλέον του συνόλου ανεξόφλητων τόκων ως την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συναλλαγής) από το ενοποιημένο σχήμα που θα προκύψει κατά την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης
Μάλιστα, λαμβάνοντας υπόψη ότι θα μεσολαβήσει και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η ΑΝΕΚ φαίνεται ότι οδεύει προς ένα δυνατό «restart», απαλλαγμένη από τα «βάρη» του παρελθόντος και με βελτιωμένη κεφαλαιακή βάση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο 2022, η μετοχή της κρητικής ακτοπλοϊκής εταιρείας «μετράει» σωρευτικές απώλειες της τάξης του 17%, με τον μέσο τζίρο του έτους να καθορίζεται στα 2.500 ευρώ.
Όσον αφορά τη μετοχή της Attica Συμμετοχών, η οποία στο χαρτοφυλάκιό της ήδη διαθέτει τις SuperFast, Blue Star, Hellenic Seaways και Africa-Morocco Link, κινείται σταθεροποιητικά στο +0,83% και το 0,97 ευρώ, έχοντας τζίρο περίπου 25.000 ευρώ. Από τις αρχές του έτους, η εισηγμένη εταιρεία εμφανίζει απώλειες της τάξης του 9%, με τον μέσο τζίρο να κυμαίνεται στα 11.500 ευρώ.
Διαβάστε επίσης
Τα γκάλοπ, οι αλλαγές στα ΕΛΤΑ, τα νέα Αττικά κόλπα και η νέα επένδυση του Γερμανού
Σιάμισιης (ΕΛΠΕ): Γιατί θα πολεμήσουμε την έκτακτη φορολογία στα διυλιστήρια