Βουτιά 4% στη μετοχή της Hyundai Motor India στο ντεμπούτο τους την Τρίτη μετά την αρχική δημόσια προσφορά ύψους 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τη μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στη χώρα με βάση το ποσό που συγκεντρώθηκε.
Οι μετοχές διαπραγματεύονταν σε 1.882 ρουπίες από την τιμή της αρχικής δημόσιας εγγραφής τους στις 1.960 ρουπίες.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είχε προσφέρει 142,19 εκατομμύρια μετοχές σε ένα εύρος τιμών από 1.865 ινδικές ρουπίες (22,18 δολάρια) έως 1.960 ρουπίες. Η δημόσια εγγραφή απέφερε 278,56 δισεκατομμύρια ρουπίες ή 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η δημόσια εγγραφή της εταιρείας, η οποία άνοιξε στις 15 Οκτωβρίου και έκλεισε στις 17 Οκτωβρίου, υπερκαλύφθηκε κατά περισσότερο από δύο φορές, σύμφωνα με το Reuters. Πρόκειται για την πρώτη δημόσια εγγραφή για μονάδα της νοτιοκορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας εκτός της Νότιας Κορέας.
Μιλώντας στην εκπομπή «Capital Connection» του CNBC, ο Kranthi Bathini, διευθυντής μετοχικής στρατηγικής της Wealthmills Securities, δήλωσε ότι, καθώς πρόκειται για μια «πλήρως εγγεγραμμένη και επίσης πλήρως τιμολογημένη ΑΜΚ, οπότε δεν μένουν πολλά στο τραπέζι για τους επενδυτές».
Ωστόσο, εξετάζοντας τα θεμελιώδη μεγέθη και τις αποτιμήσεις της Hyundai Motor India, «είναι ένα καλύτερο στοίχημα για το μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο διάστημα παρά για το βραχυπρόθεσμο», πρόσθεσε.
Ο Bathini επεσήμανε επίσης ότι σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Hyundai βρίσκεται στην ινδική αγορά εδώ και περίπου τρεις δεκαετίες και η εταιρεία έχει «κατανοήσει τη χάραξη πολιτικής της Ινδίας», καθώς και τους Ινδούς οδηγούς και καταναλωτές. Το χαρτοφυλάκιο της Hyundai ήταν «στιβαρό» για την ινδική αγορά, σύμφωνα με το Bloomberg.
Σε αντίθεση με μια παραδοσιακή δημόσια εγγραφή, κατά την οποία μια εταιρεία πωλεί νέες μετοχές, η δημόσια εγγραφή της Hyundai Motor India ήταν μια προσφορά προς πώληση, κατά την οποία η μητρική της Hyundai Motor Company πούλησε τις μετοχές της.
Η μετοχή της εταιρείας άρχισε να διαπραγματεύεται στο Εθνικό Χρηματιστήριο καθώς και στο Χρηματιστήριο της Μομπάης την Τρίτη.
Οι κύριοι ανάδοχοι της δημόσιας εγγραφής της Hyundai India ήταν οι Kotak Mahindra Capital, Citigroup Global Markets India, HSBC Securities and Capital Markets (India), J.P. Morgan India και Morgan Stanley India.
Τον Ιούνιο, αναλυτές δήλωσαν στο CNBC ότι ήταν αισιόδοξοι για την ινδική αγορά ΑΜΚ, με τον Neil Bahal, ιδρυτή της Negen Capital να δηλώνει ότι αναμένει μια «χρονιά-ρεκόρ για την Ινδία με σημαντικό αριθμό ΑΜΚ και εξόδους ιδιωτικών κεφαλαίων».
«Οι δημόσιες εγγραφές δεν γίνονται επειδή κάποιοι τύποι τεχνολογικών εταιρειών πιστεύουν ότι πρέπει να αντλήσουν χρήματα από το χρηματιστήριο αντί από ιδιωτικά κεφάλαια. Υπάρχουν εκπληκτικά θεμελιώδη μεγέθη στις αγορές μετοχών με υποστηρικτικές πολιτικές από τον SEBI [Συμβούλιο Κεφαλαιαγοράς της Ινδίας], συμμετοχή λιανικής και ευρείες ευκαιρίες», πρόσθεσε.
Διαβάστε ακόμη
Βλαντιμίρ Πούτιν: Υποδέχεται τους ηγέτες των BRICS για να δείξει ότι δεν είναι «παρίας»
Goldman Sachs: Χαμηλώνει τον πήχη για τις ελληνικές τραπεζικές μετοχές (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα