ΑΓΟΡΕΣ

Γιατί η μετοχή της Attica Group χάνει 27% στο τελευταίο τριήμερο

Πιέσεις στη μετοχή, μετά την ενσωμάτωση των μετοχών της ΑΝΕΚ

Ευρείες απώλειες για τρίτη διαδοχική συνεδρίαση εμφανίζει η μετοχή της Attica Group στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με αποτέλεσμα να «πέφτει» κάτω του ψυχολογικού ορίου των 2 ευρώ για πρώτη φορά από τον Δεκέμβριο του 2022.

Το τριήμερο sell off σχετίζεται άρρηκτα με την έναρξη της διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών, οι οποίες προήλθαν από τη συγχώνευση, μέσω απορρόφησης, με την εισηγμένη εταιρεία ΑΝΕΚ.

Έτσι, την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου η μετοχή έκλεισε με απώλειες 9,92%, ενώ τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου η πτώση διαμορφώθηκε στο 9,75%.

Σήμερα, ο τίτλος του ακτοπλοϊκού Ομίλου, ο οποίος διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του τις εταιρείες Blue Star, SuperFast, Hellenic Seaways, Africa Morocco Link και αισίως ΑΝΕΚ Lines, περιορίζεται κατά 9,86% και αναδιπλώνεται στο 1,92 ευρώ.

Μάλιστα, ο τζίρος των συναλλαγών ξεπερνά τα 666.000 ευρώ (342.000 τεμάχια), κάτι που αντιστοιχεί στο 310% του φετινού μέσου ημερήσιου τζίρου.

Υπενθυμίζεται ότι η τιμή της Attica Group πριν την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών, ανερχόταν στα 2,62 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι η σωρευτική πτώση στο τριήμερο αθροίζεται στο 27%.

Οι εντολές πωλήσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, απορρέουν κατά κύριο λόγο από τους πρώην μετόχους της ΑΝΕΚ, οι οποίοι σπεύδουν να πουλήσουν τη συμμετοχή τους στο νέο σχήμα.

Από τις αρχές του έτους, η κάμψη της μετοχής της Attica Group καθορίζεται σε τουλάχιστον 10%, με την κεφαλαιοποίηση της εισηγμένης να περιορίζεται στα 466 εκατ. ευρώ από 627 εκατ. ευρώ στις 6 Δεκεμβρίου.

O νέος κοινός ακτοπλοϊκός όμιλος θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην Ευρώπη, με κριτήριο τη χωρητικότητα επιβατών, και ο πέμπτος μεγαλύτερος, με κριτήριο τη χωρητικότητα οχημάτων.

Μετά τη διαπραγμάτευση των νέων μετοχών, η STRIX (θυγατρική της Τράπεζας Πειραιώς) ελέγχει το 86,68% των μετοχών της Attica Group, αυξάνοντας ελαφρώς τη διασπορά.

Διαβάστε ακόμα

Τα μέτρα για τη βία, ο Μητσοτάκης και ο Dimon, το ορόσημο των κατασκευών, η ώρα του ΟΤΕ και το διπλό σφυρί

Mega deal: Συγχωνεύονται Star Bulk και Εagle Bulk Shipping – Kολοσσός στη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου με 169 πλοία

ΑΕΓΕΚ: Το «disaster story» και το σφυρί για οικόπεδο 4,5 στρεμμάτων στον Ωρωπό (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

string(0) ""