search icon

Αγορές

Eurobank Equities: Γιατί υποβαθμίζει την τιμή – στόχο της Fourlis

Η τιμή της μετοχής παραμένει σε επίπεδα χαμηλότερα κατά 50% σε σχέση με τα προ-Covid επίπεδα 

Στην υποβάθμιση της τιμής – στόχου (5,20 ευρώ από 6,2 ευρώ προηγουμένως) για τη μετοχή της Fourlis προχωράει η Eurobank Equities, η οποία διαπιστώνει ότι οι παράγοντες κερδοφορίας της εισηγμένης υπόκεινται σε μια σειρά κυκλικών αναπροσαρμογών.

Ο υψηλός βαθμός λειτουργικής μόχλευσης, όπως εξηγεί, έχει αποδειχθεί ευχή (130% η ανάπτυξη του EBITDA την περίοδο 2012-2019) αλλά και κατάρα (>70% η πτώση από την κορυφή έως το κατώτατο σημείο, -56% σε ετήσια βάση το 202).

Στο ξεκίνημα, δε, το φετινού έτους, οι αγορές περίμεναν μια ουσιαστική ανάπτυξη (+20% τα EBITDA). Ωστόσο, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η αύξηση του ενεργειακού κόστους επιβάρυναν σημαντικά τις προοπτικές του 2022, με τα λειτουργικά κέρδη να περιορίζονται ελαφρώς κάτω των επιπέδων του 2021.

Με τον λιανικό κλάδο να συνεχίζει να «βιώνει» πλήθος προκλήσεων έως τουλάχιστον το α’ εξάμηνο του 2023, οι επενδυτές καλούνται να είναι υπομονετικοί έως ότου το momentum κερδοφορίας αποκτήσει μια θετική τάση. Κι αυτό, ενόσω η τιμή της μετοχής παραμένει σε επίπεδα χαμηλότερα κατά 50% σε σχέση με τα προ-Covid επίπεδα.

Η διακύμανση της μετοχή της Fourlis την τελευταία 5ετία

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, η Eurobank Equities υποβαθμίζει τις εκτιμήσεις για τα EBITDA του 2022-23 κατά 11 εκατ. ευρώ, κάτι που αντανακλά τις πιέσεις στο κόστος παραγωγής. Για το 2024, η επί τα χείρω αναθεώρηση των προβλέψεων καθορίζεται στα 2 εκατ. ευρώ. Αντίθετα, για το 2025 προβλέπεται μια επί τα βελτίω αλλαγή των εκτιμήσεων.

Σε κάθε περίπτωση, η χρηματιστηριακή εταιρεία διατηρεί τη σύσταση «buy» για τη μετοχή της Fourlis, η οποία σήμερα διαπραγματεύεται στην τιμή των 2,72 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

Το… καπάρο επιστροφή στο Ελληνικό, το Ion Group για την Τράπεζα Πειραιώς, η Dimand για την ΕΠΟ και οι μετοχές του Ιβάν

Dialectica: Από την αγωνία του Grexit το 2015 στο όνειρο του Nasdaq

Δεκάδες πλοία LNG συνωστίζονται σε ευρωπαϊκά λιμάνια και δεν μπορούν να ξεφορτώσουν

Exit mobile version