search icon

Αγορές

Eurobank Equities για Motor Oil: Τιμή στόχος 30 ευρώ – Περιθώριο ανόδου 27,2%

Σύσταση buy για τη μετοχή - Τι λένε οι αναλυτές για τον έκτακτο φόρο στα διυλιστήρια - Η διαφοροποίηση «ξεκλειδώνει» τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή δυναμική

Σε επί τα βελτίω αναθεώρηση της Motor Oil προέβη η Eurobank Equities, ανεβάζοντας τον πήχη για τη μετοχή στα 30 ευρώ, από 27,5 ευρώ προηγουμένως. Παράλληλα, η χρηματιστηριακή δίνει σύσταση αγορά (buy) για τη MOH.

Η νέα τιμή στόχος παρέχει ισχυρά περιθώρια ανόδου σε σύγκριση με τα τρέχοντα επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για upside 27,2% από το χθεσινό κλείσιμο στα 23,58 ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη την αναμενόμενη μερισματική απόδοση του 6,3%, η συνολική απόδοση κατά την Eurobank Eq. καθορίζεται στο 33,5%. Υπενθυμίζεται ότι το ιστορικό υψηλό της Motor Oil εντοπίζεται στα 28,56 ευρώ.

Ενσωματώνοντας τα ανθεκτικότερα περιθώρια διύλισης, η χρηματιστηριακή αυξάνει την πρόβλεψή της για το EBITDA της MOH την περίοδο 2024-2025 κατά +16% και +13%, αντίστοιχα, με τον φόρο των «ουρανοκατέβατων κερδών» (19% του EBITDA του 2024) να επισκιάζεται από την άνοδο σε υποκείμενους αριθμούς.

Παρόλο που ο βασικός παράγοντας μεταβολής για την αποτίμηση παραμένει η δραστηριότητα διύλισης, η Eurobank Eq. υποστηρίζει ότι οι συμμετέχοντες στην αγορά εκτιμούν εσφαλμένα το τμήμα ΑΠΕ της MOH, προσδίδοντας περιορισμένη αύξηση κερδών σε αυτή τη δραστηριότητα, αγνοώντας την ποιότητα του χαρτοφυλακίου.

Με βάση τη νέα τιμή στόχο, η Motor Oil θα διαπραγματεύεται κατά περίπου 5,6 φορές στον δείκτη EV/EBITDA το 2025, σε γενικές γραμμές σε συγχρονισμό με τη μέση αποτίμηση.

Επιπλέον, για την Eurobank Equities η διαφοροποίηση «ξεκλειδώνει» τη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή δυναμική. Η εστίαση της MOH στη διαφοροποίηση εκτείνεται πέρα ​​από τις ΑΠΕ, με τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας του ομίλου, NRG, να κατέχει μερίδιο 5,5%.

Πέρα από την ηλεκτρική ενέργεια, η Motor Oil επεκτάθηκε πρόσφατα στα εναλλακτικά καύσιμα, με στόχο να αυξήσει τη συνεισφορά των EBITDA στις δραστηριότητες μη ορυκτών καυσίμων σε πάνω από 40% έως το 2030.

Όπως αναφέρει επίσης η χρηματιστηριακή, ο έκτακτος φόρος στα διυλιστήρια είναι απλώς μια ήπια προσωρινή οπισθοδρόμηση. Σύμφωνα με την ίδια, η MOH βρίσκεται σε καλό δρόμο για EBITDA κοντά στο 1 δισ. ευρώ το 2024 (-36% σε ετήσια βάση αλλά πάνω από 100% σε σύγκριση με το 2019).

Από το 2022, το ισχυρό FCF της Motor Oil έχει αναπτυχθεί στις αποδόσεις των μετόχων (απόδοση άνω του 7,5%), στην κλιμάκωση των ΑΠΕ, σε άλλα έργα που αυξάνουν την αξία και στη βελτίωση του προφίλ μόχλευσης.

Πιο πρόσφατα, επιβάρυνε το κλίμα η επιβολή φόρου «ουρανοκατέβατων κερδών» για δεύτερη φορά (εκτίμηση για 180 εκατ. ευρώ), μια προσωρινή οπισθοδρόμηση που σίγουρα δεν εκτροχιάζει την επενδυτική θέση, τονίζει η Eurobank Equities.

Διαβάστε ακόμη

Όλο το πλάνο του Ιρλανδού Πολ Κόλσον στο Πόρτο Χέλι: Μονάδα 5* με 257 κλίνες και κατοικίες έως 1.500 τ.μ. (pics)

Pricefox: Πόσο θα σας κοστίσει το τετραήμερο του Δεκαπενταύγουστου (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version