search icon

Αγορές

ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αναφέρετε τη βλάβη ηλεκτροδότησης – Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης

Καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης

Καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας αναμένεται να συνεχίσουν τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών που προκάλεσε η κακοκαιρία «Μήδεια», στο δίκτυο των περιοχών Εκάλης, Διονύσου, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο, για την επανηλεκτροδότηση άλλων 4.000 νοικοκυριών.

Στον μαραθώνιο αυτό αγώνα, ο ΔΕΔΔΗΕ θέλει να ευχαριστήσει θερμά την Πολιτική Προστασία, τα συνεργεία και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την καθοριστική και πολύτιμη συνδρομή τους.

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500, μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)

Διαβάστε περισσότερα

Cosco: Αντέχει ο Πειραιάς την κρίση – Γιατί χρειάζονται νέες επενδύσεις

Η «ναυμαχία» της Αδριατικής και τα… απόνερα της Κρήτης

Καραμανλής: Ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες για τη γραμμή 4 του μετρό

Exit mobile version