Ανοδικά, αλλά με ηπιότερους ρυθμούς κινήθηκε η ελληνικη αγορά παρά τις αναμενόμενες εκροές κεφαλαίων σε ελληνικές μετοχές από τον Δείκτη Msci.
Πρόκειται για μετοχές των οποίων η κεφαλαιοποίηση έπεσε κάτω από το όριο του Msci (1 δισ. δολάρια) για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Μάλιστα, τα κέρδη της αγοράς περιορίστηκαν την τελευταία στιγμή κατά τις δημοπρασίες.
Ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 602,47 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,30% και διακινώντας τζίρο κατά τι μειωμένο στα 41,5 εκατ. ευρώ.
Tην ίδια ώρα, η αμερικανική αγορά συνεχίζει το ράλι με άνοδο 1% όπως και οι ευρωπαϊκές αγορές οι οποίες κατέγραφαν άνοδο πάνω από 1%.
Η ελληνική αγορά συνεχίζει να μην αποτιμά τα όσα προβλέπουν οι οικονομολόγοι. Κι αυτό αφορά τόσο την ύφεση του 2020, αλλά και το rebound που θα ακολουθήσει το 2021. Σύμφωνα με ορισμένους ξένους επενδυτές και η ελληνική αγορά θα ακολουθήσει εφόσον πειστούν οι ξένοι επενδυτές.
Στις ΗΠΑ, αλλά και την Ευρώπη παρά την ύφεση αυτο προεξοφλείται στις αγορές καθώς καταγράφουν σημαντική άνοδο το τελευταίο διάστημα.
Σήμερα, πάντως, η αγορά «άντεξε» παρά τις αναφορές για επικείμενη αποχώρηση πέντε μετοχών από τον MSCI (Alpha, Εurobank, Εθνική, Moh, Τιτάνας και είσοδο μιας (Μυτιληναίος).
Η ανακοίνωση από τον MSCI αναμένεται στις 12 Μαΐου, με εκροές περί τα 140 εκατ. δολάρια και εισροές 45 εκατ. δολάρια.
Η μετοχή της Eurobank έκλεισε αμετάβλητη στα 0,335 ευρώ διακινώντας 6,37 εκατ. μετοχές.
Με πτώση 1,91% η Εθνική στα 1,13 ευρώ και 2,96 εκατ. μετοχές. Πτώση 0,81% για την Alpha Bank στα 0,61 ευρώ. Με πτώση 2,13% η Τράπεζα Πειραιώς στα 1,102 ευρώ. Ράλι 7,21% για την ΓEK-ΤΕΡΝΑ στα 5,80 ευρώ. Με ράλι 7,93% η ΛΑΜΔΑ στα 5,99 ευρώ. Και οι δυο μετοχές ευνοούνται από την απόφαση για το Καζίνο. Κέρδη 4,69% για την Αεροπορία Αιγαίου στα 4,35 ευρώ. Με άνοδο 2,57% η Autohellas στα 3,99 ευρώ. Με πτώση 1,10% ο ΟΤΕ στα 11,65 ευρώ.