Ανοδικά κινήθηκαν οι ασιατικοί χρηματιστηριακοί δείκτες καθώς οι επενδυτές αντέδρασαν στη δημοσιοποίηση των στοιχείων ιδιωτικής έρευνας για τη μεταποιητική δραστηριότητα στην Κίνα.
Συγκεκριμένα ο μεταποιητικός δείκτης της Caixin/Markit για τον Νοέμβριο ανήλθε στις 54,9 μονάδες, στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 10 ετών, έναντι 53,6 μονάδων τον Οκτώβριο.
Τη Δευτέρα, ο επίσημος μεταποιητικός PMI για τον Νοέμβριο ανήλθε στις 52,1 μονάδες, σύμφωνα με την εθνική στατιστική υπηρεσία, που είναι το υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων τριών ετών.
Στην ηπειρωτική Κίνα ο Shanghai composite με άνοδο 1,77% ενώ ο Shenzhen component σημείωσε άνοδο 1,267%.
Στο Χονγκ Κονγκ ο Hang Seng με άνοδο 0,93%.
Στην Ιαπωνία, ο δείκτης Nikkei με άνοδο 1,34%, ενώ ο ευρύτερος Topix ενισχύθηκε κατά 0,87%.
Στη Νότια Κορέα ο δείκτης Kospi με άνοδο 1,68%.
Στην Αυστραλία ο S&P/ASX 200 σημείωσε άνοδο 1,08%.
Ο ευρύτερος MSCI για την περιφέρεια Ασίας – Ειρηνικού εκτός Ιαπωνίας ενισχύθηκε κατά 1,07%.
Στο μεταξύ, η Κεντρική Τράπεζα της Αυστραλίας (RBA) διατήρησε αμετάβλητα τα επιτόκια και θα συνεχίσει έτσι μέχρι ο πραγματικός πληθωρισμός να είναι εντός του εύρους του στόχου μεταξύ 2% και 3%, όπως είπε ο επικεφαλής της RBA, Φίλιπ Λόου, προσθέτοντας ότι το πρόγραμμα αγοράς επαναξιολογείται, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τις προοπτικές του πληθωρισμού και της απασχόλησης, ενώ συμπλήρωσε ότι η τράπεζα θα κάνει περισσότερα αν χρειαστεί.
Την ίδια ώρα, η ανεργία στην Ιαπωνία αυξήθηκε στο 3,1% τον Οκτώβριο. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό μέσα σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τριών ετών, καθώς η πανδημία συνέχισε να επηρεάζει αρνητικά τις επιχειρήσεις. Το ποσοστό της ανεργίας για τους άντρες αυξήθηκε εποχιακά στο 3,4%, καταγράφοντας αύξηση 0,2% από το Σεπτέμβριο, ενώ το ποσοστό των άνεργων γυναικών παρέμεινε σταθερό στο 2,7%, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.
Διαβάστε ακόμη:
ΧΑ: Με προσδοκίες για συνέχιση της ανόδου ξεκινά η σημερινή πρώτη συνεδρίαση του μήνα
Μόνιμο το ευέλικτο ωράριο σε μεγάλη χρηματιστηριακή και μετά την πανδημία
Η 4ημερη εργασία βελτιώνει την εργασιακή ευημερία – Το «πείραμα» της Unilever στη Ν. Ζηλανδία