Sponsored Content
Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, είναι ένα πρωτοποριακό εργαλείο που επιτρέπει να καταγράφονται με απόλυτη ακρίβεια και σε πραγματικό χρόνο οι ώρες εργασίας όλων των μισθωτών. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση των τελευταίων ετών στον εργασιακό τομέα με σημαντικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα χιλιάδων εργαζομένων και επιχειρήσεων και έχει περάσει ήδη στη Β΄ Φάση εφαρμογής της.
Οι αλλαγές μεταξύ του παλαιού και νέου καθεστώτος είναι σημαντικές και αφορούν τα εξής:
1. Ψηφιακό ωράριο: Η καταγραφή του ωραρίου γίνεται σε πλήρως ψηφιακή μορφή και αντικαθίσταται η δήλωση του ωραρίου εργασίας στο Εργάνη που γινόταν με μορφή κειμένου ή επισυναπτόμενων αρχείων κάτι που υποχρεώνει τον λογιστή σε εκ του μηδενός διαμόρφωση του ψηφιακού ωραρίου.
2. Ψηφιακή Κάρτα: Κάθε είσοδος και έξοδος του εργαζόμενου από την εργασία καταγράφεται με ψηφιακό τρόπο ενώ υπάρχει άμεση σύνδεση, έλεγχος και κριτήρια διασταύρωσης δηλωθέντων με πραγματοποιηθείσες ώρες εργασίας. Κάθε είδους απόκλιση (μικρή η μεγάλη) από το δηλωθέν ωράριο θα πρέπει να ελέγχεται και να τεκμηριώνεται.
3. Άδειες – απουσίες: Ο εργοδότης υποχρεούται σε ακριβή καταγραφή κάθε είδους άδειας – ασθένειας – απουσίας η οποία πρέπει να υποβάλλεται ηλεκτρονικά από τον λογιστή εντός του 1ου 10ημέρου του επόμενου μήνα.
4. Υπερεργασία – Υπερωρία: Η υπερεργασία και η υπερωρία καταγράφονται βάσει «χτυπημάτων» ενώ η μη ύπαρξη χτυπήματος κατά τον έλεγχο επιφέρει κυρώσεις.
5. Υπολογισμός Μισθοδοσίας: Ο υπολογισμός μισθοδοσίας πρέπει να συμφωνεί σε μεγάλο βαθμό με τα αποτελέσματα σημάνσεων/χτυπημάτων κάτι το οποίο πολλαπλασιάζει τον χρόνο ελέγχου των δεδομένων.
Αυτό το σύνθετο – τεχνολογικό και επιστημονικό – έργο της προετοιμασίας και υποστήριξης των επιχειρήσεων όλης της χώρας για την Ψηφιακή Κάρτα εργασίας και το Ψηφιακό Ωράριο περνά σε μεγάλο βαθμό μέσα από την ενημέρωση των λογιστηρίων των μεγάλων εταιριών και των ιδιωτών λογιστών/φοροτεχνικών.
Για να διασφαλιστεί η ορθή εφαρμογή του νέου πλαισίου, επιχειρήσεις και λογιστές δείχνουν προτίμηση σε καινοτόμες «έξυπνες» λύσεις που παρέχουν ταχύτητα και ασφάλεια.
Το Epsilon Smart Ergani, προϊόν της EPSILON HR, είναι μια νέα cloud υπηρεσία, που καλύπτει τις υπηρεσίες Δήλωσης και Ηλεκτρονικής Υποβολής Ωραρίου και Αδειών, Σήμανσης Κάρτας, Ηλεκτρονικής Καταγραφής Πραγματικής Απασχόλησης και Διασφάλισης Εργοδότη για ορθή εφαρμογή νομοθεσίας. Επιπλέον, αναβαθμίζει τον ρόλο του λογιστή της επιχείρησης από διαχειριστή σε σύμβουλο, καθώς ελέγχει και συγκρίνει το ψηφιακό ωράριο με την ψηφιακή κάρτα και υπολογίζοντας παράλληλα τη μισθοδοσία με ορθά και πραγματικά δεδομένα. Τέλος, εξασφαλίζει τη διασύνδεση της Ψηφιακής Κάρτας με τα πληροφοριακά συστήματα Ωρομέτρησης, Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και Μισθοδοσίας της κάθε επιχείρησης.
Στο πλαίσιο συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία, η έκδοση:
–Epsilon Smart Ergani Accounting Start είναι ήδη διαθέσιμη για τα Λογιστικά Γραφεία και τους πελάτες τους, με στόχο να καλύψει την υποχρέωση του Ψηφιακού Ωραρίου δωρεάν
–Epsilon Smart Ergani Business Start είναι ήδη διαθέσιμη για τις επιχειρήσεις που τηρούν εσωτερικά την μισθοδοσία, για να καλύψει την υποχρέωση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας μέσω δωρεάν διάθεσης του Epsilon HR Card Scanner!
H EPSILON HR, μέλος του Ομίλου EPSILON NET και ηγέτης στα συστήματα Μισθοδοσίας, HRM και Ωρομέτρησης υποστηρίζει σήμερα με τις εφαρμογές της την συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων, με τον υπολογισμό της μισθοδοσίας για περισσότερους από 1.800.000 εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα. Το 85% του συνόλου των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην Α’ Φάση εφαρμογής του μέτρου (51 εταιρίες) επέλεξαν και αξιοποιούν ήδη τις εφαρμογές της EPSILON HR.
Στη Β’ φάση της εφαρμογής του μέτρου, η EPSILON HR με τις τεχνολογικά ανώτερες λύσεις της, αναδεικνύεται και πάλι ως ο ηγέτης πετυχαίνοντας σημαντικά μερίδια αγοράς.
Οι αριθμοί αποδεικνύουν την εξαιρετική εφαρμογή της πλέον ολοκληρωμένης λύσης στην αγορά:
-Το flagship προϊόν για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, Epsilon Smart Ergani έχει ήδη κερδίσει την αγορά με πάνω από 6.500 συνδρομές
-Το Epsilon HR Card Scanner που εξασφαλίζει την online ενημέρωση της εφαρμογής Μισθοδοσίας, έλεγχο στοιχείων και αποστολή κινήσεων στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ έχει πάνω από 1.200 downloads
-Οι λύσεις τερματικών ωρομέτρησης που προσφέρει η Epsilon HR προς διευκόλυνση των πελατών της έχουν ήδη ξεπεράσει τις 1.200 πωλήσεις
Παράλληλα, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι σημαντικό μερίδιο των εταιρειών στους κλάδους που σταδιακά εντάσσονται στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας εμπιστεύονται την EPSILON HR για την εφαρμογή του μέτρου. Ενδεικτικά αναφέρουμε τις BRINKS, ESA Security, ICTS από τον κλάδο των Security, τις Interamerican, Groupama Phoenix, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ιντερσαλόνικα και Μινέττα από τον κλάδο των Ασφαλιστικών και τις Σταθερές Συγκοινωνίες, Αττικό Μετρό, Εγνατία Οδός από τις ΔΕΚΟ.
Το σύνολο των all-in-one solutions που προσφέρει η EPSILON HR παρέχει αυτόματη διασύνδεση με το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ, ώστε να αποστέλλονται σε πραγματικό χρόνο οι κινήσεις των εργαζομένων και παρουσιάζουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα όπως:
-Ο αυτόματος υπολογισμός Μισθοδοσίας
-Η Ωρομέτρηση με το πολύ ισχυρό business know-how
-Η πληρότητα της πληροφόρησης και οι δυνατότητες διαχείρισης που παρέχονται μέσα από τις εφαρμογές Μισθοδοσίας.
-Η αυτόματη διασύνδεση με το λογισμικό υπολογισμού μισθοδοσίας που χρησιμοποιεί το λογιστικό γραφείο που υποστηρίζει την επιχείρηση (η πλειονότητα των λογιστικών γραφείων χρησιμοποιεί εφαρμογές του Ομίλου Epsilon Net), δίνει την δυνατότητα για ολοκληρωμένες υπηρεσίες πληροφόρησης προς τον επιχειρηματία.
Ο Όμιλος EPSILON NET, ως ο καταλύτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων επενδύει αδιαλείπτως σε τεχνολογίες αιχμής, προσφέρει μια σειρά συνολικών λύσεων για τις πιο απαιτητικές σύγχρονες ανάγκες αποτελώντας έναν one-stop-shop προορισμό για το σύγχρονο επαγγελματία.