Sponsored Content

Στην εποχή που το λιανεμπόριο βιώνει μεγάλες προκλήσεις και οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν συνεχώς, είναι επιτακτική ανάγκη η ψηφιακή εξέλιξη των εταιρειών με σκοπό να εκπληρώνονται οι προσδοκίες των πελατών, αλλά και να εξασφαλίζεται η μακρόχρονη ανάπτυξη και η βιωσιμότητά τoυς.

H ΙΚΕΑ επενδύει και ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες στον υπάρχοντα τρόπο λειτουργίας της, στις διαδικασίες και τον τρόπο εργασίας της, με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών της και τη δημιουργία μία καλύτερης και ενιαίας αγοραστικής εμπειρίας.

Είναι σαφές ότι οι εταιρείες πρέπει να γίνονται περισσότερο δημιουργικές, να συνδέονται με τους πελάτες μέσα από πολλά και διαφορετικά σημεία. Είναι σημαντικό να δίνεται μεγάλη σημασία στην εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης, στην εύκολη εξυπηρέτηση και στην εκπλήρωση εντέλει των προσδοκιών του. Η ΙΚΕΑ μέσα από την ανθρωποκεντρική προσέγγισή της, βελτιστοποιεί συνεχώς τις διαδικασίες της μέσα από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για τη δημιουργία νέων λύσεων ή περαιτέρω ανάπτυξης των υφιστάμενων, προσαρμόζοντας την κουλτούρα της για να παρέχει ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία σε όλους και να δημιουργεί μία καλύτερη καθημερινή ζωή για τους περισσότερους ανθρώπους.

Θέλουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές με μοναδικούς τρόπους, αλλά και να εξελίσσουμε συνεχώς τους ανθρώπους μας που τους εξυπηρετούν μέσα από ειδικές εκπαιδεύσεις στις νέες τεχνολογίες. Κάθε χρόνο θέλουμε να ανεβαίνουμε υψηλότερα στον δείκτη ψηφιακής ωριμότητας έχοντας ολοκληρώσει περισσότερα από 50 έργα που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό τα τελευταία χρόνια και έχουμε προγραμματίσει πολλά έργα που πρόκειται να ολοκληρωθούν το επόμενο διάστημα.

Αναπροσαρμόσαμε την επικοινωνία μας επενδύοντας στα ψηφιακά και κοινωνικά μέσα και δημιουργώντας την εφαρμογή ΙΚΕΑ (ΙΚΕΑ Greece Αpp). Λειτουργεί τόσο ως ανεξάρτητο κανάλι πώλησης, αλλά και ως εργαλείο για την προετοιμασία των αγορών στο φυσικό κατάστημα. Παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να βρουν το προϊόν που επιθυμούν μέσω Visual Search (με χρήση εικόνας) ή να τοποθετήσουν εικονικά τα προϊόντα ΙΚΕΑ στον χώρο σας μέσω AR τεχνολογίας.

Μέλημά μας είναι η ενθάρρυνση της άμεσης ικανοποίησης του πελάτη επανεξετάζοντας όλο το ταξίδι παραλαβής και παράδοσης των προϊόντων μας, για την απλούστευση της διαδικασίας και την άμεση παράδοση, όπως για παράδειγμα την κατευθείαν παράδοση από τις αποθήκες μας, αλλά και το after sales. Για τους ίδιους λόγους έχουν εγκατασταθεί σε όλα τα καταστήματά μας Self-serve check outs που μειώνουν τον χρόνο αναμονής.

Ένας άλλος άξονας είναι τα ΙΚΕΑ Live Shopping Events που συνεχίζονται για μία ακόμη χρονιά, προσφέροντας στους καταναλωτές tips και λύσεις για όλους τους χώρους, καθώς και τη δυνατότητα αγοράς απομακρυσμένα. Η digital αυτή εμπειρία συνοδεύεται και με τη δυνατότητα για live συνομιλία με τους hosts των events που ποικίλουν ανάλογα τη θεματική.

Για την ΙΚΕΑ ο ψηφιακός μετασχηματισμός πέρα από το θετικό πρόσημο στην αγοραστική εμπειρία των πελατών της και τη λειτουργία της, αποτελεί και ένα πολύτιμο εργαλείο στην υλοποίηση της δέσμευσής της για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Συγκεκριμένα, πρόσφατα έχει προχωρήσει σε μία σημαντική επένδυση, στο πλαίσιο της οποίας έχει εγκαταστήσει στα εστιατόριά της το Food Waste Reduction System, ένα ηλεκτρονικό σύστημα που μέσω ΑΙ μετράει και καταγράφει τα τρόφιμα που απορρίπτονται κατά την παρασκευή των γευμάτων και έτσι οδηγεί σε περιορισμό της σπατάλης.

Στην ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, λαμβάνονται δράσεις με γνώμονα ότι στην πρώτη γραμμή βρίσκεται πάντοτε ο καταναλωτής και η εξυπηρέτησή του.