“Κι αν τελικά δεν έχουμε δίπλα μας αυτό που πραγματικά μας αξίζει;” “Κι αν μένουμε σε μία σχέση μόνο από συνήθεια;”Κι αν ήρθε η ώρα να αλλάξουμε ενέργεια;”. Με αυτή την ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια, την περασμένη Άνοιξη, η NRG προέτρεπε τους καταναλωτές να αλλάξουν ενεργειακό πάροχο, βγαίνοντας από την πλήξη μιας μακροχρόνιας σχέσης όπως είναι ο ισχυρός δεσμός που διατηρούν για δεκαετίες,επιχειρήσεις και νοικοκυριά με την ΔΕΗ. Λίγους μήνες αργότερα, η εταιρεία των 11.000 οικιακών και επαγγελματικών πελατών που ίδρυσε ο κ. Αλέξανδρος Χανδρής πριν από πέντε χρόνια, έκανε η ίδια την μεγάλη υπέρβαση.
Από μια μικρομεσαία ενεργειακή εταιρεία, γύρισε νέα σελίδα, μπαίνοντας στο δυναμικό ενός από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της χώρας που αντί να χτίσει μια καινούρια εταιρεία από το μηδέν για να διεισδύσει στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, επέλεξε να αγοράσει μια έτοιμη.
Από τον περασμένο Ιούλιο και τυπικά από τις αρχές Σεπτεμβρίου, η NRG, ανήκει στην Motor Oil του ομίλου Βαρδινογιάννη, με τον ιδρυτή της να διατηρεί ένα ποσοστό 10% στην εταιρεία. Η NRG που γεννήθηκε κατά τα πρώτα δειλά βήματα της απελευθερωμένης αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, αυξάνει το βηματισμό της και από μια εταιρεία με δραστηριότητα στο εμπόριο ηλεκτρικής ενέργειας (trading), ανοίγει τα φτερά της, προσφέροντας συνδυαστικά πακέτα ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Με την εξαγορά της από την Motor Oil, η NRG αποκτά ένα διευρυμένο κανάλι πώλησης που αποτελείται από 1.400 πρατήρια καυσίμων, μέσα από τα ισχυρά brands της AVIN και της Shell. Όπως αναφέρουν στελέχη της, μέσα από τις συνέργειες που θα αναπτύξει με τις άλλες δραστηριότητες του ομίλου πολύ σύντομα οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες. «Οι συνδυαστικές ενέργειες ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου για όλες τις κατηγορίες καταναλωτών αποτελούν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών που θα ακολουθήσουν το επόμενο χρονικό διάστημα, προκειμένου οι καταναλωτές να απολαμβάνουν πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία τους με την NRG», ανέφερε πρόσφατα ο Γενικός Διευθυντής της NRG κ. Αναστάσιος Λωσταράκος (φωτό).
Η νέα “κόρη” της Motor Oil όπως χαρακτηριστικά δήλωσε προ ημερών ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος κ. Πέτρος Τζαννετάκης, ήταν μέχρι σήμερα περισσότερο εστιασμένοι στους εταιρικούς πελάτες μέσης και χαμηλής τάσης και στο διασυνοριακό εμπόριο. Υπολογίζεται ότι ανά εξάμηνο, η εταιρεία αυξάνει κατά 50% το πελατολόγιό της με έμφαση κυρίως τους επαγγελματίες.
Σήμερα το μερίδιο αγοράς της NRG είναι στο 1,3%, παρουσιάζοντας αύξηση 40% την τελευταία διετία στην προμηθευόμενη ενέργεια και κατά 60% στο φορτίο. Πέρσι, η θυγατρική της Motor Oil είχε κύκλο εργασιών 86 εκατ. ευρώ ενώ για φέτος προβλέπει τζίρο ύψους 110 εκατ. και κέρδη που θα κυμανθούν μεταξύ 3 έως 4 εκατ. ευρώ.
Η νέα εμπορική πολιτική της NRG, που συνοδεύεται με μεγάλη διαφημιστική καμπάνια που σηματοδοτεί την νέα ταυτότητα της εταιρείας, απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών, προσφέροντας έκπτωση ανάλογα με την κατανάλωση ενέργειας και φυσικού αερίου.
Για τις οικιακές παροχές, το πρόγραμμα περιλαμβάνει 30% δωρεάν ρεύμα και αντίστοιχα φυσικό αέριο για το σπίτι, κάθε μήνα για 2 ολόκληρα χρόνια. Με συνδυαστικά πακέτα, η εταιρεία προσεγγίζει και τις κοινόχρηστες παροχές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου πολυκατοικιών, προσφέροντας, τη δυνατότητα να κερδίσουν 30% δωρεάν ρεύμα και έως 30% δωρεάν φυσικό αέριο κάθε μήνα για 2 χρόνια.
Η NRG διαμορφώνει ειδικές συνδυαστικές ενέργειες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις που θα επιλέξουν να γίνουν πελάτες της, τόσο για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, όσο και φυσικού αερίου, προσφέροντάς έως 25% δωρεάν ρεύμα και έως 20% δωρεάν φυσικό αέριο για την επιχείρησή τους κάθε μήνα για 1 ολόκληρο χρόνο. Τα πακέτα ξεκινούν με πάγια χρέωση από 2,5 έως 5,5 ευρώ, ανάλογα με το πρόγραμμα.