Tεχνογνωσία, Καινοτομία και Εμπιστοσύνη διευρύνουν τα μερίδια αγοράς
Η γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας και η διεθνής εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού της Ιταλικής ΕΝΙ, είναι δύο στοιχεία που έχει παντρέψει η ΖeniΘ, αναπτύσσοντας μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες και στην ελληνική αγορά.
Πρόκειται για μια σειρά από έξυπνες και χρηστικές λύσεις, οι οποίες εν μέσω της πανδημίας διευκολύνουν τους καταναλωτές και τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια, περιορίζοντας την παρουσία με φυσικό τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτό η ΖeniΘ, παρουσίασε πρόσφατα στην αγορά το online συμβόλαιο, το e-contract, προσφέροντας στους καταναλωτές, την δυνατότητα, να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και να ολοκληρώσουν online το συμβόλαιό τους. Μέσα από την υπηρεσία e-bill, o πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος.
Με την εγγραφή του στην υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200 ευρώ) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.
Κάνοντας ένα ακόμη βήμα στην εξυπηρέτηση των πελατών, η ΖeniΘ ξεκίνησε να παρέχει και τη νέα εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone.
Η ψηφιοποίηση επεκτείνεται και στις πληρωμές. Με την υπηρεσία «MyZenith», η εταιρεία προσφέρει την δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο από τα καταστήματά της, όπως για παράδειγμα να κάνουν την πληρωμή του λογαριασμού τους online.
Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξει τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματα και για να του δώσει τη δυνατότητα να προγραμματίσει καλύτερα την καθημερινότητά του.
Με το e-ticket, οι πελάτες της ZeniΘ μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίσουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.
Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι πολίτες εν μέσω πανδημίας, η ZeniΘ, συνεργάζεται με την Εθνική Τράπεζα και μέσα σπό το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, προσφέρει τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να χρηματοδοτηθούν με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου.
Επίσης, συνεχίζει να παρέχει σε όλους τους πελάτες της τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, και σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του νοικοκυριού όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600 ευρώ.
Η ZeniΘ έχει δημιουργήσει μια ισχυρή ομάδα ενέργειας με εκατοντάδες χιλιάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα, η οποία κερδίζει και μεγαλώνει συνεχώς, σε συνεργασία με καταξιωμένους επαγγελματίες όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Άκης Πετρετζίκης, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, η Πόπη Τσαπανίδου.
Για τη ΖeniΘ όμως κάθε πελάτης είναι σημαντικός, ανεξαρτήτως του ποιος είναι και πόσο διάσημος ή μη είναι. Μέλος της ομάδας της είναι κάθε πελάτης της, υφιστάμενος ή νέος που την εμπιστεύεται. Γι’ αυτό η εταιρεία στέκεται δίπλα του, ανταποδίδοντας έμπρακτα αυτή την εμπιστοσύνη. Στη ZeniΘ, οι ικανοποιημένοι πελάτες της είναι η καλύτερη διαφήμιση.