Από την απαραίτητη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας, σαφώς δεν εξαιρείται κανείς. Ούτε φορέας, ούτε επιχείρηση. Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός θεωρείται υπόθεση όλων στην Ελλάδα: από τις μεγάλες βιομηχανίες, μέχρι και τα καταστήματα της γειτονιάς.
Κορυφαίοι ενεργειακοί, τηλεπικοινωνιακοί, βιομηχανικοί, όμιλοι έχουν ήδη προχωρήσει τις διαδικασίες του Ψηφιακού Μετασχηματισμού των λειτουργιών τους σε διάφορα μέτωπα, συνεχίζοντας αδιάκοπα την επικαιροποίηση των παραμέτρων σε όλα τα συστήματά τους, ενώ το ίδιο πράττουν τα κορυφαία τραπεζικά ιδρύματα της Ελλάδας, ασφαλιστικοί όμιλοι, όμιλοι ιατρικών υπηρεσιών και φαρμακοβιομηχανίες, μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου, τροφίμων ή ποτών, γαλακτοβιομηχανίες, χονδρέμποροι, εταιρείες logistics, επενδύσεων σε ακίνητα, ναυτιλιακές, τυχερών, παιγνίων, ταχυμεταφορών, μεταφορών ακόμα και οι ίδιοι οι όμιλοι της πληροφορικής και των τεχνολογιών.
Αν δει κανείς με μια γρήγορη ματιά τα σημερινά πελατολόγια των ομίλων και των εταιρειών της πληροφορικής που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, θα διαπιστώσει εύκολα το προαναφερόμενο αυτό εύρος και μάλιστα για συνεργασίες οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις έχουν ξεκινήσει από τα προηγούμενα χρόνια, πριν από την επιτάχυνση ίσως του Ψηφιακού Μετασχηματισμού από την πανδημία.
Η διαφορά είναι ότι πλέον δεν έχει τα περιθώρια καμία επιχείρηση να «χάσει το τρένο» του Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
Το «ντόμινο» ξεκινά από ψηλά και φτάνει χαμηλά ή το αντίστροφο, αν προτιμά κανείς, αν και βέβαιο θεωρείται ότι οι ισχυροί της αγοράς έχουν δώσει πρώτοι το «καλό παράδειγμα» και τους υπολοίπους.
Θέμα ανταγωνισμού, καλής οργάνωσης, αποδοτικότητας, αλλά κυρίως και συνέπειας απέναντι στις νόμιμες υποχρεώσεις μιας επιχείρησης προς τις φορολογικές και άλλες αρχές της Ελλάδας και το καταναλωτικό κοινό. Με αίσθηση ευθύνης απέναντι όχι μόνο προς τους πελάτες τους και την οικονομία, αλλά και τον ίδιο τους τον εαυτό.
Διότι ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αναμφίβολα αποτελεί μια από τις σοβαρότερες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη μιας σύγχρονης επιχείρησης.
Η οργάνωση και η καλή απόδοση της παραγωγής σε μια μεγάλη βιομηχανική ομάδα επιτυγχάνεται με τις νέες τεχνολογίες, για παράδειγμα, όπως και η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων ενός αποθηκευτικού χώρου και η λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Κατά σειρά, τα τεχνολογικά προϊόντα και οι υπηρεσίες που αφορούν εξειδικευμένους κλάδους, δεν εξαιρούν κυριολεκτικά κανέναν.
Στο business software ειδικότερα, έχουν αναπτυχθεί εφαρμογές για εκατοντάδες χιλιάδες επιχειρήσεις και εφαρμογές όπως για γιατρούς και επαγγελματίες υγείας, φαρμακεία, δικηγορικά γραφεία, αρχιτέκτονές και μηχανικούς, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια, μεταφορικές εταιρείες, κέντρα αισθητικής και κομμωτήρια, real estate, αγρότες και αγροτικούς συνεταιρισμούς, οδηγούς ταξί, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς και όλες σχεδόν τις ειδικότητες.
Η απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα my DATA της ΑΑΔΕ για άμεση αποστολή τιμολογίων, η έκδοση τους ανά πάσα στιγμή, με την προώθησή τους τους από όποιο σημείο και αν βρίσκεται κανείς, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των cloud εφαρμογών, η έκδοση αποδείξεων, η διαχείριση πελατών-προμηθευτών, τα ισοζύγια, οι πληρωμές, ο προγραμματισμός εισπράξεων, η αυτόματη σύνδεση με το λογιστικό γραφείο κ.λπ. αποτελούν μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα των σημερινών, σύγχρονων συστημάτων πληροφορικής για τον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας. Με εφαρμογές οι οποίες προσφέρουν εξοικονόμηση του παραγωγικού χρόνου και των εξόδων.
Το cloud και οι τεχνολογίες αιχμής, όπως και η παροχή ενός διευρυμένου portfolio ολοκληρωμένων λύσεων business software θεωρούνται η «αιχμή του δόρατος» για την εγχώρια αγορά πληροφορικής.