Sponsored Content
Μία από τις πλέον καινοτόμες λύσεις που έχει παρουσιάσει η ACS είναι η νέα ACiStant, η βραβευμένη ψηφιακή βοηθός που έχει αλλάξει τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Η ACiStant παρέχει άμεσες και προσωποποιημένες απαντήσεις σε ερωτήσεις των χρηστών, μέσω προηγμένων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης. Έχοντας απαντήσει ήδη πάνω από 8 εκατομμύρια ερωτήματα, από 2 εκατομμύρια πελάτες, με ποσοστό επιτυχίας 97,5%, η ACiStant ενισχύει σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών και κάνει την εξυπηρέτησή τους άμεση και αποτελεσματική.
Η ACiStant, πέρα από την online εξυπηρέτηση στο www.acscourier.net και στο ACS Mobile App, έχει ήδη υποστηρικτικό ρόλο και στη διαχείριση των ACS Smartpoint Lockers, διευκολύνοντας τους πελάτες να παραλαμβάνουν τα δέματά τους με μεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια, 24/7, σκανάροντας απλά το QR code που θα βρουν πάνω στο locker. Σε μία εποχή που η καθημερινότητά μας αποκτά όλο και περισσότερες απαιτήσεις, η ACS με το δίκτυο των lockers έρχεται να απλοποιήσει διαδικασίες, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο και προσφέροντας απόλυτη ευελιξία στους πελάτες-παραλήπτες.
Μέσω της συνεχούς εξέλιξης των locker και της ενσωμάτωσης νέων λειτουργιών, που συμβάλλουν στην αυτοματοποίηση και την επιτάχυνση των διαδικασιών, μειώνεται ο φόρτος εργασιών των φυσικών καταστημάτων ACS και τα δρομολόγια των διανομέων, ενώ παράλληλα μειώνεται και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας.
Επιπλέον, η εταιρεία ταχυμεταφορών έχει επενδύσει σε καινοτόμες ψηφιακές υποδομές, όπως σε βελτιωμένες online πλατφόρμες και εφαρμογές διαχείρισης αποστολών, καθώς και σε προηγμένα analytics για την παρακολούθηση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με την τελευταία έκδοση της εφαρμογής ACS Mobile App, οι χρήστες που την έχουν εγκαταστήσει στο κινητό τους έχουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες στα χέρια τους, όπως την «e-Κλήση Courier», με την οποία μπορούν να ειδοποιήσουν ηλεκτρονικά τον courier από το κοντινότερο κατάστημα ACS, ώστε να παραλάβει την αποστολή από τον χώρο τους. Με τη συνεχή εξέλιξη τέτοιων τεχνολογιών, επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση της εμπειρίας αποστολής και παραλαβής, διασφαλίζοντας ταχύτητα, ασφάλεια και διαφάνεια σε κάθε στάδιο.
Την ίδια στιγμή, η ACS προσφέρει στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα ψηφιακά εργαλεία για τη διασύνδεσή τους με τα ACS Lockers και τα συστήματα διαχείρισης αποστολών της ACS, όπως τα ACS Points Plugin και τα ACS Web Business Tools, παρέχοντας χρήσιμες λύσεις στις αυξημένες προκλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων από τα χρόνια του Covid αποτελεί πλέον μονόδρομο για τη βιωσιμότητά τους. Η ACS θα συνεχίζει να πρωτοπορεί ως ηγέτης στον κλάδο της, έχοντας τις νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο της στρατηγικής της, διαμορφώνοντας έτσι ένα σύγχρονο και βιώσιμο οικοσύστημα διανομών.