Ο Θεόδωρος Γεννιτσάκης είναι ένας από τους πιο creative Ελληνες του Παρισιού. Τελευταίο του έργο η δημιουργική διεύθυνση του βίντεο της καμπάνιας του καινούργιου αρώματος της Hermes “Un jardin a cythère”.
Γεννήθηκε τις 2 Δεκεμβρίου 1982 στο 11ο διαμέρισμα. Μεγάλωσε στο δρόμο Faubourg Saint-Dennis που θεωρείται ως η οδός με τις περισσότερες εθνότητες στην Ευρώπη, 108 συνολικά. Σταμάτησε το σχολείο στα 15 του επειδή δεν του άρεσε, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει να «υπογράφει» με tag “ELLAS” τα γκράφιτί του τους δρόμους του Παρισιού. Οι γονείς του έμαθαν γι’ αυτό έναν χρόνο αργότερα, όταν άρχισαν να δέχονται πρόστιμα για την παράνομη δραστηριότητα του γιου τους, Θεόδωρου. Καθώς όμως ήθελε εφεξής να έχει τη δυνατότητα να πληρώνει ο ίδιος τις συνέπειες των πράξεών του, έψαχνε τρόπο να μετατρέψει τα γκράφιτι σε επάγγελμα. Τότε η μητέρα του, πρότεινε να πάρουν ηλεκτρονικό υπολογιστή για να ζωγραφίζει ο “ζωηρός” γιος τους στο σπίτι.
Αρχισε, λοιπόν, να κάνει γραφικά εκεί, ωστόσο του έλειπε η έκθεσή τους στον κόσμο. Ετσι δημιούργησε ένα website σε μια εποχή που ακόμη δεν υπήρχαν καλά-καλά προγράμματα για να φτιάχνεις δικό σου site. Στα 17 του, τα σωστά άτομα είδαν τη δουλειά του και τον κάλεσαν σε μια διαφημιστική. Δούλεψε εκεί ως μαθητευόμενος για έναν χρόνο και στο τέλος του πρότειναν κανονικά μια θέση γραφίστα, με αποτέλεσμα να περάσει από το γκράφιτι στη γραφιστική. Εν συνεχεία εργάστηκε για μεγάλα brands όπως η Hermès, η Nike και η Adidas, αλλά και για την βραβευμένη με τέσσερα Grammies καλλιτέχνιδα της ραπ Missy Elliott (ανέλαβε το σχεδιασμό του εξώφυλλου του άλμπουμ Block Party που έμελλε να είναι και το τελευταίο της). Ακολούθησε μια περίοδος όπου εργαζόταν ως freelance γραφίστας, αλλά η δουλειά του είχε τέτοια απήχηση που σύντομα ίδρυσε τη δική του εταιρεία με το όνομα Pressure.
“Πάτημα” στον κόσμο της μόδας
Ολα ξεκίνησαν από ένα περιοδικό που ο Θεόδωρος Γεννιτσάκης έβγαζε με το ίδιο όνομα «Pressure». Η εταιρεία που είχε δημιουργήσει λίγα χρόνια νωρίτερα, η οποία ήδη συνεργαζόταν με μεγάλα ονόματα της μόδας και της Τέχνης. Το περιοδικό αυτό, όπως λέει ο γεννημένος στο Παρίσι από Ελληνες γονείς εκδότης του, «το στείλαμε σε μερικούς πελάτες και κατά τύχη έφτασε στα χέρια της Colette, που το διέθεσε στο ομώνυμο “hip” κατάστημα». Παράλληλα, ο δαιμόνιος επιχειρηματίας σκέφτηκε να μοιράσει στους συνεργάτες του εντύπου Τ-shirts με το όνομα της εταιρείας. Γνώρισαν μεγάλη επιτυχία, ιδίως μετά τις αναρτήσεις του δημοφιλούς μοντέλου Μίκα Αργανιάρας στο Instagram φορώντας τα. Ετσι, ο Θεόδωρος σκέφτηκε να προχωρήσει στην παραγωγή κι άλλων ρούχων, αφού είχε το know-how από τους γονείς του, οι οποίοι είχαν εργαστεί για παρισινά ατελιέ υψηλής ραπτικής. Σήμερα η Pressure εισέρχεται με τόλμη στον χώρο της γαστρονομίας, ανοίγοντας μαζί με τον αδερφό του στη γαλλική πρωτεύουσα ελληνικό εστιατόριο με το όνομα “Maria’s”.
Τι έκανε για την Hermès
Ο Θεόδωρος Γεννιτσάκης μάς μίλησε από το Παρίσι για το τελευταίο του εγχείρημα, το βίντεο της Hermès με τον τίτλο “Un jardin a Cythere”. «Αυτό το project έγινε με τη βοήθεια παιδιών που συνεργάζονται χρόνια με την Hermès. Και οι οποίοι γνώριζαν τη δουλειά μου και τη δουλειά της εταιρείας ειδικά ο σκηνοθέτης Theo Stefanini. Πήγαν στην Ελλάδα για να κάνουν το βίντεο της καμπάνιας ενός καινούργιου αρώματος που λέγεται “Un jardin a cythère” για την οποία όλη η έμπνευση έρχεται από το νησί των Κυθήρων. Εδώ θα κάνω μια παρένθεση. Στην περίοδο του δεύτερου lockdown όπου είχα μείνει στην Ελλάδα, άρχισα να ασχολούμαι με δικές μου σκηνοθετικές παραγωγές παρότι ξεκίνησα την καριέρα μου σα γραφίστας και art director. Οι σκηνοθετικές μου παραγωγές άρχισαν να κυκλοφορούν στο Παρίσι με αποτέλεσμα να τις δουν φίλοι και συνεργάτες με τους οποίους συνεργάζομαι καιρό».
O Theo Stefanini για παράδειγμα, τις είδε, κι επειδή συνεργαζόταν με μια εταιρεία παραγωγής η οποία με τη σειρά της έκανε consulting πάνω στην επικοινωνία της Hermes και ειδικά στην παραγωγή βίντεο, στράφηκε σιγά-σιγά προς τον Theo Gennitsaki. «Συγκεκριμένα, αυτοί είπαν ότι για να γίνει η παραγωγή σωστά στην Ελλάδα έπρεπε να βρουν μια εταιρεία που ήξερε από τη μία τη γαλλική κουλτούρα και το brand Hermès αλλά και τον Ελληνικό τρόπο ζωής. Και ο Stefanini είπε ξέρω το άτομο και την εταιρεία που ταιριάζει σε αυτό το profile: είναι ο άλλος ο Theo και η εταιρεία του. Ετσι μπήκα σε αυτό το project. Ξεκίνησαν να δουλεύουν με εμένα και σιγά-σιγά είδαν ότι ήξερα δημιουργικό κόσμο στην Ελλάδα και είπαν ΟΚ θα βάλουμε και την εταιρεία σου μέσα».
Ετσι, η Pressure μπήκε ως “διευθυντής εικόνας” κάτι σαν creative director. Ο Theo συνέχισε: «Αυτοί είχαν ήδη γράψει το story και τι ήθελαν να κάνουν. Κι εγώ ήρθα μετά για να τους πω τι είναι σωστό και τι όχι με τη γλώσσα του brand και τα ελληνικά δεδομένα. Επίσης τους έλεγα σε ποιες τοποθεσίες θα μπορούσε να ερμηνευτεί το όραμα τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για να βγει Ελληνογαλλικό. Η Hermès είναι το brand που αγαπάει περισσότερο την Ελλάδα. Κάποια πλάνα τα γυρίσαμε αλλού κι όχι απαραίτητα στα Κύθηρα. Το βίντεο είναι χωρίς κόσμο σε μια Ελλάδα χωρίς τουρίστες». O Theo είχε συνεργαστεί ξανά με την Hermès πριν 15 χρόνια για το περιοδικό “Monde d’Hermès”.