Επτά αιώνες ζωής σε μία κινηματογραφική παραγωγή, που ρίχνει φως στις αθέατες στιγμές της πιο πολυσυζητημένης και αμφιλεγόμενης βασιλικής οικογένειας της υφηλίου.
Μία απο τις πιο συναρπαστικές ιστορίες όλων των εποχών, η ιστορία της θρυλικής βασιλικής οικογένειας των Γκριμάλντι του Μονακό, ετοιμάζεται να αποκαλυφθεί στο σινεμά και μετέπειτα ίσως και στη μικρή οθόνη. Τραγικοί θάνατοι, αιφνιδιαστικά διαζύγια, ερωτικά σκάνδαλα και νόθα τέκνα που φιγουράρουν στα πρωτοσέλιδα των ευρωπαϊκών και αμερικανικών ταμπλόιντ πλέκουν εδώ και χρόνια, το πρωτοκλασάτο δράμα της βασιλικής Οικογένειας του Μονακό. Άτακτοι και άτυχοι κληρονόμοι ή η σκοτεινή κατάρα των Γκριμάλντι που σύμφωνα με τον αστικό μύθο κανένας γάμος της οικογένειας, εδώ και 700 χρόνια, δεν είναι προορισμένος για να ζήσει το happily ever after;
Πού τελειώνει το ψέμα και που ξεκινάει η αλήθεια; Για πρώτη φορά στις σελίδες της θρυλικής ιστορίας του παλατιού, μέλη της βασιλικής οικογένειας του Μονακό, οι γιοι της πριγκίπισσας Καρολίνα του Ανόβερου, Αντρέα και Πιέρ Κασιράγκι (αλλά και η σύζυγος του τελευταίου, Μπεατρίς Μπορομέο), επιχειρούν να ρίξουν φως σε όλο αυτό το άλυτο μέχρι σήμερα μυστήριο που πλανάται ως αστικός μύθος πάνω από το Πριγκιπάτο. Μέσω, λοιπόν, της νέας παραγωγής που φέρει τον τίτλο “Monaco” και που απαρτίζεται από μία σειρά επί μέρους επεισοδίων, Κασιράγκι και Μπορομέο σε ρόλο παραγωγών -το έργο χρηματοδοτείται και επιμελείται από την δική τους εταιρεία παραγωγής, την Astrea- ετοιμάζονται να βγάλουν “τους σκελετούς” από την ντουλάπα, δείχνοντας “την πραγματική, την ανείπωτη” όπως τη χαρακτηρίζουν πλευρά της ιστορίας του παλατιού.
O Ντιμίτρι Ρασάμ, Λιβανο-Γάλλος παραγωγός ταινιών και επίσης μέλος της πριγκιπικής οικογένειας των Μονεγάσκων, καθώς έχει παντρευτεί την κόρη της πριγκίπισσας Καρολίνα, Σαρλότ, συμμετέχει και αυτός στο κομμάτι της παραγωγής και αυτό είναι κάτι που όπως δηλώνει “μόνο ενθουσιασμό” τον γεμίζει : «Το αποτέλεσμα θα είναι επικό από κάθε άποψη. Το τρίπτυχο οικογενειακό δράμα, ίντριγκες και περιπέτεια είναι αυτό ακριβώς που αναζητά σήμερα ο μέσος θεατής, παγκοσμίως” τονίζει, ενώ αναφορικά με το περιεχόμενο, επιλέγει να απαντήσει με υπαινιγμούς: “Νόμιζα ότι γνώριζα όλη την αλήθεια για την ιστορία της βασιλικής οικογένειας του Μονακό, αλλά αποδεικνύεται ότι όλα όσα ήξερα, στέκονταν μόνο στην επιφάνεια. Ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε, παρέα με το κοινό, τι βρίσκεται κάτω από αυτήν την όμορφη, λαμπερή αλλά και θλιβερά τραγική επιφάνεια”.
Όπως επιβεβαιώνει “υπάρχει άφθονο υλικό, στο οποίο μόνο εμείς έχουμε πρόσβαση ως μέλη της βασιλικής οικογένειας και το οποίο μπορεί να μεταφερθεί αργότερα και στη μικρή οθόνη. Όλη η πληροφορία έρχεται για πρώτη φορά στην επιφάνεια, μέσα από έγγραφα και ιδιωτική αλληλογραφία του παλατιού. Σκεφτείτε! Η συγκλονιστική πορεία μίας οικογένειας που μετρά 7 αιώνες ζωής και που συνεχίζει να απασχολεί με τους θρύλους που την καταδιώκουν, την κοινή γνώμη, απογυμνώνεται μπροστά σε εκατομμύρια θεατές”.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, σημείο εκκίνησης της ιστορίας, το 1297, όταν ο πρώτος Γκριμάλντι με το επικό όνομα “Φραντσέσκο ο Μοχθηρός”, ξεγέλασε τους υπερασπιστές του πριγκιπάτου μεταμφιεσμένος σε μοναχό, για να τους σκοτώσει! Καθώς η σεναριακή πλοκή θα ξεδιπλώνεται μέσα από μία αλληλουχία ιστορικών γεγονότων, οι θεατές θα βρεθούν στη συνέχεια, μπροστά στην περιβόητη κατάρα των Γκριμάλντι. Σύμφωνα, λοιπόν με τις αποκαλύψεις των παραγωγών, το κοινό θα μάθει ότι η κατάρα επιβλήθηκε στην οικογένεια από την μάγισσα Κλοντίν του Μονακό η οποία λίγο πριν πεθάνει, το 1515, και αναζητώντας εκδίκηση από τους Γκριμάλντι ύστερα από την απαγωγή και τον κατά φημολογία βιασμό της, προειδοποίησε ότι «ποτέ κανένας Γκριμάλντι δεν θα βρει την πραγματική ευτυχία στο γάμο»!
Και όντως, η ιστορία αποδεικνύει ότι ίσως αυτή η κατάρα έχει βάση. Από τον πρώτο κι όλας πριγκιπικό γάμο μέχρι τον τελευταίο του πρίγκιπα Αλβέρτου με την πριγκίπισα Σαρλίν, όλοι απέτυχαν: Ο πρίγκιπας Λουδοβίκος Α’ παντρεύτηκε την Αικατερίνη Σαρλότ ντε Γραμόν και ο γάμος τους δεν είχε ευτυχή κατάληξη. Το ίδιο άδοξο τέλος και για τον γάμο της πριγκιπισσας Σαρλότ, της γιαγιάς του βασιλιά Αλβέρτου Β’ που εγκατέλειψε τον τότε κόμη Πιέρ ντε Πολινιάκ του Χενεμπόν.
Αλήθεια ή ψέμμα, μύθος ή πραγματικότητα, τα γεγονότα αποδεικύουν ότι η βασιλική οικογένεια του Μονακό όχι απλά δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να βρει την αληθινή ευτυχία μέσα από τον γαμήλιο βίο, έμελε να ζήσει και απίστευτα δύσκολες στιγμές, τραγικές απώλειες και μεγάλο πόνο στην πορεία των χρόνων της. Αποκορύφωμα όλου αυτού του δράματος, ο θάνατος της πολυαγαπημένης πριγκίπισσας του Μονακό Γκρέις Κέλλυ που χάθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα τον Σεπτέμβριο του 1982.
Σήμερα, σχεδόν 40 χρόνια μετά, ο 65χρονος γιος της Γκρέις Κέλυ, πρίγκιπας Αλβέρτος Β’ εξακολουθεί να βαραίνει το βιογραφικό του με μπόλικα σκάνδαλα στην ιδιωτική του ζωή: Ερωτικά δράματα, παράνομες σχέσεις που εχουν δει το φως της δημοσιότητας αλλά και ανομολόγητοι δεσμοί που αφήνουν πίσω τους νόθα τέκνα και γυναίκες που διεκδικούν φήμη και χρήμα. Και κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά, ένας γάμος που παραπαίει, ένα γαϊτανάκι προσωπικών τραγωδιών που μοιάζει να επιβεβαιώνει τη δύναμη της κατάρας.
Ίσως τελικά, το “Monaco” να μπορέσει να ξορκίσει ότι δεν κατάφερε μέχρι σήμερα η δύναμη -και η γοητεία- της μακροβιότερης βασιλικής οικογένειας της Ευρώπης, να πετύχει!
Credits: Getty Images / Ideal image