search icon

Fine Living

H ιστορία της παραγγελίας της Rolls-Royce των 30 εκατ. ευρώ – Βάφτηκε 150 φορές για να “πετύχει” το χρώμα

H Rolls-Royce, η οποία ανήκει στον όμιλο της BMW, έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή κάποιων ιδιαίτερων μοντέλων, εκτός γραμμής παραγωγής, για όσους από τους φανατικούς πελάτες της έχουν τα χρήματα και το status να βάλουν την εταιρία να κατασκευάσει αποκλειστικά γι’ αυτούς ένα bespoke μοντέλο. Αυτό συμβαίνει και με τη “La Rose Noire Droptail”, ένα […]

Η «La Rose Noire Droptail» εφοδιάζεται με έναν πανάκριβο χρονογράφο που αφαιρείται για να φορεθεί από τον ιδιοκτήτη.

H Rolls-Royce, η οποία ανήκει στον όμιλο της BMW, έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή κάποιων ιδιαίτερων μοντέλων, εκτός γραμμής παραγωγής, για όσους από τους φανατικούς πελάτες της έχουν τα χρήματα και το status να βάλουν την εταιρία να κατασκευάσει αποκλειστικά γι’ αυτούς ένα bespoke μοντέλο.
Αυτό συμβαίνει και με τη “La Rose Noire Droptail”, ένα πραγματικό επίτευγμα υψηλής τεχνικής και απίστευτης πολυτέλειας, το οποίο κατασκευάστηκε για έναν -ανώνυμο- πελάτη που κατέθεσε στην εταιρία σχεδόν 30 εκατομμύρια ευρώ για να την αποκτήσει.

Το σχεδιαστικό concept του αυτοκινήτου αντλεί την έμπνευσή του από το τριαντάφυλλο Black Baccara, το οποίο λάτρευε η μητέρα του ιδιοκτήτη. Η χρωματική παλέτα του οχήματος είναι βασισμένη πάνω στη σκούρα ροδοκόκκινη απόχρωση του συγκεκριμένου τριαντάφυλλου, η οποία όμως αλλάζει τόνους ανάλογα με το φως που πέφτει επάνω στο χρώμα του αμαξώματος.
Οι τόνοι αυτοί, που η εταιρία ονομάζει Trule Love και Mystery, συμβολίζουν τον ρομαντισμό και την αινιγματική φύση της παρουσίας του τριαντάφυλλου. Η προσοχή στη λεπτομέρεια αναδεικνύεται από το γεγονός ότι η εξωτερική βαφή χρειάστηκε να επιστρωθεί πάνω από 150 φορές(!) έτσι ώστε να τελειοποιηθεί η εκπληκτική απόχρωση του αυτοκινήτου.

H ιστορία της παραγγελίας της Rolls-Royce των 30 εκατ. ευρώ – Βάφτηκε 150 φορές για να “πετύχει” το χρώμα

Η πανάκριβη αυτή Rolls-Royce έχει αποσπώμενη οροφή και μπορεί να γίνει και κάμπριο. Η οροφή είναι και αυτή κατασκευασμένη κατά παραγγελία και διαθέτει έναν ειδικό τύπο γυαλιού που μπορεί κατά επιλογή να είναι διαφανές ή αδιαφανές, ανάλογα με τις επιθυμίες για ιδιωτικότητα του ιδιοκτήτη.
Το εσωτερικό της “La Rose Noire Droptail” είναι ένα κομψοτέχνημα, κατασκευασμένο από σύγχρονες τεχνικές επεξεργασίας του ξύλου για τις οποίες χρειάστηκαν πάνω από δύο ολόκληρα χρόνια πειραματισμών. Η σχεδιαστική ιδέα είναι να δημιουργηθεί η αίσθηση πετάλων του τριαντάφυλλου, τα οποία σχηματίζονται με 1.603 χρωματιστά τρίγωνα από μαύρο καπλαμά ξύλου. Στο φόντο αυτό υπάρχουν 1.070 συμμετρικά στοιχεία και άλλα 533 ασύμμετρα κόκκινα κομμάτια, έτσι ώστε να δίνεται η εντύπωση ότι τα πέταλα έχουν παρασυρθεί από τον αέρα.

Η όλη κατασκευή δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας ξύλο μαύρου πλατάνου από τη Γαλλία και κάθε τρίγωνο κόβεται, τρίβεται και τοποθετείται σχολαστικά με το χέρι. Οι γκρίζοι τόνοι επιτυγχάνονται μέσω του φυσικού μοτίβου στον καπλαμά, ενώ τα κόκκινα κομμάτια είναι λουστραρισμένα για να προστατεύονται από το ξεθώριασμα.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του αυτοκινήτου πάντως είναι ότι το κλασικό ρολόι της Rolls-Royce είναι σε αυτή την περίπτωση αρκετά διαφορετικό. Πρόκειται για ένα ενσωματωμένο, μοναδικό στο είδος του ρολόι της Audemars Piguet, που παραγγέλθηκε ειδικά από τον πελάτη.

Το Royal Oak Concept Split-Seconds Chronograph GMT Large Date ταιριάζει άψογα με τη χρωματική παλέτα του αυτοκινήτου και διαθέτει περίπλοκες λεπτομέρειες. Το ρολόι αυτό δεν είναι σταθερό πάνω στο αμάξωμα και μπορεί να αφαιρεθεί έτσι ώστε να μπορέσει να το φορέσει ο ιδιοκτήτης στις εξόδους του. Μάλιστα το κόστος του υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 200.000 ευρώ, νούμερο που είναι αρκετά υψηλότερο από άλλα πανάκριβα luxury αυτοκίνητα της αγοράς. Η οικογένεια που ανέθεσε την παραγγελία γιορτάζει επίσης τη δημιουργία του αυτοκινήτου με μια αποκλειστική σοδειά Champagne de Lossy, συνοδευόμενη από ένα προσαρμοσμένο σεντούκι σαμπάνιας Rolls-Royce.

Αυτό το κατά παραγγελία κομμάτι, διακοσμημένο με παρκέτα από ροδοπέταλα, συμπληρώνει τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, προσφέροντας μια μαγευτική σκηνή για τη vintage σαμπάνια. Για τα μηχανικά μέρη και τις επιδόσεις, είναι κάτι που η εταιρία δεν δίνει κάποια στοιχεία, καθώς όπως είναι προφανές ο τυχερός ιδιοκτήτης του δεν ενδιαφέρεται για τέτοιες “λεπτομέρειες”. Με 30 εκατομμύρια ευρώ όμως, έχει κάθε δικαίωμα να μην τον απασχολούν προβλήματα αυτού του μάταιου κόσμου.

Exit mobile version