search icon

Fine Living

Το “κίνημα της ομπρέλας” – Τα μεγάλα brands πολυτελείας ντύνουν γνωστές παραλίες του κόσμου

Οι οίκοι μόδας τρέχουν για να ανανεώσουν τα καλοκαιρινά hotspots με τα χαρακτηριστικά μοτίβα, το μονόγραμμά τους και τις pop up μπουτίκ. Από την Ισπανία μέχρι την Κίνα η ακτογραμμή των πιο exclusive παραλιών έχει διάσημη υπογραφή. ValentinoΤο ξενοδοχείο πέντε αστέρων Palazzo Avino, που βρίσκεται στη φημισμένη ακτή Αμάλφι της Ιταλίας, συνεργάστηκε με το Maison […]

Φέτος το καλοκαίρι τα luxury fashion brands καταλαμβάνουν τα πολυτελή beach clubs σε όλο τον κόσμο.

Οι οίκοι μόδας τρέχουν για να ανανεώσουν τα καλοκαιρινά hotspots με τα χαρακτηριστικά μοτίβα, το μονόγραμμά τους και τις pop up μπουτίκ. Από την Ισπανία μέχρι την Κίνα η ακτογραμμή των πιο exclusive παραλιών έχει διάσημη υπογραφή.

Valentino
Το ξενοδοχείο πέντε αστέρων Palazzo Avino, που βρίσκεται στη φημισμένη ακτή Αμάλφι της Ιταλίας, συνεργάστηκε με το Maison Valentino για ένα «Summer Beach Takeover». Το pop-up εγχείρημα είναι αφιερωμένο στη νέα capsule συλλογή της μάρκας, Escape 2023. Ο οίκος μεταμόρφωσε το «Clubhouse by the Sea» του ξενοδοχείου παρέχοντας έπιπλα κατά παραγγελία, όπως ξαπλώστρες και ομπρέλες θαλάσσης. Κάθε έπιπλο φέρει την εμβληματική απόχρωση του κόκκινου χρώματος του Valentino.
Στον χώρο του ξενοδοχείου βρίσκεται επίσης μια μπουτίκ που προσφέρει ρούχα και αξεσουάρ από τη συλλογή Escape 2023. Η Marielle Avino, διευθύνουσα σύμβουλος και ιδιοκτήτρια του Palazzo Avino, δήλωσε: «Μεγαλώνοντας σε μια ιταλική οικογένεια, όταν μιλάμε για μόδα, εννοούμε τον Valentino. Ηταν ο σχεδιαστής και συνδέεται τόσο βαθιά με την ιταλική ιστορία αι δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο συνεργάτη για το ξενοδοχείο μας».
Είτε απλά χαλαρώνοντας κάτω από τη σκιά του Valentino είτε κάνοντας βόλτα με ένα κατακόκκινο φόρεμα, αυτή η χαλαρωτική εμπειρία ανανεώνει μυαλό και πνεύμα.
Ιnstagram: @palazzoavino

Louis Vuitton
Σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές της που καταλαμβάνουν ευρωπαϊκά hotspots, η Louis Vuitton ταξίδεψε φέτος τη συλλογή V By The Pool στην Κίνα. Το καλοκαιρινό Pop-Up Store έκανε θραύση στις αρχές Ιουνίου 2023, στην εμβληματική παραλία Huangcuo στο νησί Xiamen. Τοποθετημένο μακριά από τα πολυσύχναστα τουριστικά σημεία, αυτό το μοναδικό περιβάλλον ήταν μια επιλογή που αντανακλούσε την πολυτελή αισθητική τoυ οίκου. Το λευκό και το μπλε κυριαρχούν στις ξαπλώστρες, τις ομπρέλες και τα έπιπλα παραλίας αλλά το περίπτερο με τα βιβλία ήταν αυτό που ξεχώρισε. Με μια μεγάλη συλλογή βιβλίων μόδας της Louis Vuitton, το περίπτερο προσέφερε την ευκαιρία να καταδυθείτε στην ιστορία και τη δημιουργική πορεία τού οίκου όλα αυτά τα χρόνια.
Instagram: @lvmh

Missoni
Ετοιμαστείτε για μια ζωντανή απόδραση, καθώς τα εμβληματικά πολύχρωμα πλεκτά prints της Missoni μεταμορφώνουν το One&Only Reethi Rah Resort στις Μαλδίβες σε έναν τροπικό νησιωτικό παράδεισο. Το χαρακτηριστικό ζιγκ-ζαγκ μοτίβο του Ιταλικού οίκου κοσμεί ομπρέλες, ξαπλώστρες, καμπάνες, πετσέτες παραλίας, ακόμα και έπιπλα μέσα στις κατοικίες. Με φόντο τις τιρκουάζ αποχρώσεις και τις λευκές αμμώδεις ακτές, βυθιστείτε στον μαγευτικό κόσμο της σχεδιαστικής κληρονομιάς της Missoni, μέχρι το τέλος του 2023.
www.missonistore.com

Fendi
Η πολυτελής μάρκα μόδας Fendi λάνσαρε μια συλλογή μαγιό εμπνευσμένη από την αστρολογία και αρχειακά σχέδια από το 1990 και το 1993, που είχε δημιουργήσει τότε ο Karl Lagerfeld. Ο οίκος σχεδίασε ένα Pop up Store στην Ιμπιζα και στο 5στερο Puente Romano Resort συγκεκριμένα στο “Chiringuito”, έναν χώρο του θέρετρου όπου βρίσκονται διάφορα εστιατόρια και beach bars. Η περιοχή στην Κόστα ντελ Σολ μεταμορφώθηκε από τον Fendi, με χρώματα χαρακτηριστικά του ιταλικού οίκου μόδας. Επιπλέον, στη διακόσμηση αντικατοπτρίζονται επιμέρους λεπτομέρειες της συλλογής capsule, όπως το κόκκινο και το λευκό χρώμα και διάφορες ζωδιακές πινελιές. Στην παραλία, ο Fendi σχεδίασε ξαπλώστρες και καμπάνες.
Instagram: @chiringuitopuenteromano

Jacquemus
Το Indie Beach, ένα ιδιωτικό κλαμπ στην παραλία του Saint-Tropez, στη Γαλλία, προσφέρει στους επισκέπτες του την ευκαιρία να κάνουν ηλιοθεραπεία κάτω από τις φωτεινές κίτρινες ξαπλώστρες Jacquemus. Την παραλία ακολουθεί μια κομψή pop-up μπουτίκ Jacquemus, η οποία παρουσιάζει τη resort συλλογή Éte. Διαθέτει νέες εκδοχές των εμβληματικών τσαντών Chiquito και Le Bisou, ψάθινα καπέλα και χρυσά κοσμήματα. Για να συμπέσει με το άνοιγμα του pop-up καταστήματος στην παραλία της πόλης του λιμανιού και το λανσάρισμα της capsule συλλογής της, η Jacquemus μεταμόρφωσε μέρος της διάσημης παραλίας Pampelonne σε φωτεινό λεμονοκίτρινο. Τα πάντα, από τις ξαπλώστρες μέχρι τις ομπρέλες, έχουν την υπογραφή του σχεδιαστή, προσκαλώντας τους επισκέπτες να βυθιστούν στον κόσμο της Jacquemus. Το pop-up και η παραλία Jacquemus Beach είναι ανοιχτά έως τις 10 Οκτωβρίου.
Ιnstagram: @@jacquemus

Loro Piana
Ανακαλύψτε μια όαση κομψότητας στο παραλιακό κλαμπ La Réserve à la Plage του Saint-Tropez, όπου η Loro Piana παρουσιάζει τη συλλογή της για το καλοκαίρι 2023. Αντικατοπτρίζοντας την πολυτελή αισθητική του οίκου, θα βρείτε τα εμβληματικά χρώματα και μοτίβα της Loro Piana, όπως το πολύ-ριγέ μοτίβο Suitcase Stripe, σε ομπρέλες, πετσέτες παραλίας, “brise vue” και στο μπαρ-εστιατόριο. Ο οίκος έχει επίσης δημιουργήσει μια μπουτίκ στο beach club, όπου θα βρείτε τη συλλογή Summer Resort 2023 διαθέσιμη για αγορά.
Ιnstagram: @@lareserve_plage

Dior
Η Dioriviera, μια αποκλειστική καλοκαιρινή συλλογή που επινοήθηκε από τη Maria Grazia Chiuri, ταξιδεύει τα τελευταία χρόνια σε όλο τον κόσμο, με pop-ups από το Μαυροβούνιο μέχρι τη Μύκονο, και φέτος προσγειώθηκε στο hotspot του Saint-Tropez Shellona για το καλοκαίρι του 2023. Το beach club, το οποίο ξεκίνησε από το St. Barths, είναι ένα κομψό εστιατόριο και club γνωστό για την απολαυστική κουζίνα του και τη δροσερή ατμόσφαιρα των day-party. Εκτός από την παραλιακή μπουτίκ, η οποία πουλάει τα πάντα, από Dior Book Tote μέχρι μαγιό, ο χώρος διαθέτει ξαπλώστρες, μαξιλάρια και ομπρέλες διακοσμημένες με μονόγραμμα του γαλλικού οίκου.
www.shellonabeach.com

Exit mobile version