search icon

Fine Living

Τα σκάφη που κλέβουν τις εντυπώσεις στα social media με τη δύναμη και το design τους

Τα yachts της Pardo είναι γνωστά για τον μοντέρνο, μινιμαλιστικό σχεδιασμό τους. Θα μπορούσαν να αποτελούν την επιλογή του …Τζέιμς Μποντ για την υψηλή τους αισθητική και τις επιδόσεις τους. Pardo 50Το Pardo 50 έχει σχεδιαστεί από τη Zuccheri Yacht Design και την Cantiere Del Pardo. Το μήκος του είναι περίπου 16 μέτρα, είναι εξοπλισμένο […]

Ολες οι λεπτομέρειες που κάνουν τα σκάφη της ιταλικής εταιρείας Pardo να μαγνητίζουν τα βλέμματα και να πρωταγωνιστούν στα stories των social media.

Τα yachts της Pardo είναι γνωστά για τον μοντέρνο, μινιμαλιστικό σχεδιασμό τους. Θα μπορούσαν να αποτελούν την επιλογή του …Τζέιμς Μποντ για την υψηλή τους αισθητική και τις επιδόσεις τους.

Pardo 50
Το Pardo 50 έχει σχεδιαστεί από τη Zuccheri Yacht Design και την Cantiere Del Pardo. Το μήκος του είναι περίπου 16 μέτρα, είναι εξοπλισμένο με 3 καμπίνες, ενώ διαθέτει ευρύχωρο καναπέ με τραπεζαρία, που εξυπηρετείται από μια εξωτερική κουζίνα κρυμμένη σε εντοιχισμένα ντουλάπια. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ΒΒQ, νεροχύτη, ψυγείο, παγομηχανή και ένα ηλεκτρικό σκίαστρο εκτείνεται από την οροφή για να προστατεύει τους επισκέπτες από τον καυτό ήλιο.

Η εσωτερική διακόσμηση είναι μινιμαλιστική, με δερμάτινες πινελιές ενσωματωμένες στα έπιπλα και τις ντουλάπες. Η μεγάλη, κύρια καμπίνα βρίσκεται μπροστά και διαθέτει ιδιωτικό μπάνιο με ξεχωριστό ντους, ενώ η καμπίνα των επισκεπτών, έχει διπλές κουκέτες και χαμηλότερο χώρο για το κεφάλι, καθώς βρίσκεται κάτω από το πιλοτήριο. Στο πίσω μέρος υπάρχει ξεχωριστός χώρος για το πλήρωμα εξοπλισμένος με μία κουκέτα που είναι προσβάσιμος από το κατάστρωμα.Το σκάφος διαθέτει και ένα γκαράζ σχεδιασμένο για να χωρέσει ένα Williams TurboJet 285. Οι standard κινητήρες είναι 2 Volvo IPS 600 και οι προαιρετικοί 2 Volvo IPS 700 και 2 Volvo IPS 800.

P43
Σχεδιασμένο από τη Zuccheri Yacht Design και την Cantiere Del Pardo, το P43 έχει σπορ γραμμές και διάταξη καταστρώματος εμπνευσμένη από αυτή των κρουαζιερόπλοιων. Το εσωτερικό είναι πολύ εντυπωσιακό σε σχέση με το μέγεθός του. Στην πλώρη μια κύρια καμπίνα περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτι, ενώ στην πρύμνη προσφέρεται καμπίνα με δύο κρεβάτια κάτω από το πιλοτήριο. Το μπάνιο είναι αρκετά ευρύχωρο, με ξεχωριστή ντουζιέρα, η κουζίνα είναι πλήρως εξοπλισμένη, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί διπλό ψυγείο και ψησταριά.

Το κύριο χαρακτηριστικό του καταστρώματος είναι η επιβλητική κονσόλα πλοήγησης στο κέντρο του σκάφους. Δύο άνετοι καναπέδες γύρω από το τραπέζι μπορούν να φιλοξενήσουν έως και 8 άτομα. Εχει μήκος 14 μέτρα, πλάτος 4 μέτρα και τα ψηλά προστατευτικά γύρω από το κατάστρωμα εγγυώνται μεγάλη ελευθερία κινήσεων στο σκάφος, στα πρότυπα ασφάλειας και άνεσης. Οι κινητήρες είναι οι 370 HP Volvo Penta IPS 500 (προαιρετικά, 435 HP IPS 600) και βρίσκονται σε μηχανοστάσιο προς το κέντρο του σκάφους, με στόχο τη μετακίνηση του κέντρου βάρους και τη βελτίωση των επιδόσεων και της απόδοσης καυσίμου.

GT52
Το GT52 σχεδιάστηκε από τη Nauta Design και το μήκος του πλησιάζει τα 17 μέτρα. Η αρχιτεκτονική των χώρων επιτρέπει δύο επιλογές διάταξης: στην πρώτη επιλογή, εκτός από την master καμπίνα υπάρχει η επιλογή για ένα σαλόνι με τηλεόραση ή μια τρίτη καμπίνα με κουκέτα στο κάτω επίπεδο του καταστρώματος. Η δεύτερη επιλογή είναι ο χώρος της τραπεζαρίας να είναι μεγαλύτερος και η κουζίνα κάτω από το κατάστρωμα να είναι καλύτερα εξοπλισμένη για χρήση ακόμα και σε ψυχρές καιρικές συνθήκες. Συνολικά το GT52 μπορεί να φιλοξενήσει τουλάχιστον έξι άτομα με άνεση. Η επιλογή διπλής διάταξης για τους εσωτερικούς χώρους αναδεικνύει όλη την ευελιξία του σκάφους.

Εσωτερικά έχει αναθεωρηθεί πλήρως, όσον αφορά την κατανομή του κέντρου βάρους, με τους κινητήρες Volvo Penta IPS να είναι τοποθετημένοι προς την πρύμνη (2×650 στη βασική έκδοση ή 2×700/800 προαιρετικά). Επιπλέον, μπορεί να γίνει αναβάθμιση σε υβριδικούς κινητήρες Volvo για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων στη θάλασσα. Η γάστρα του GT52 είναι μια εξέλιξη του P50, με την ίδια στάνταρ διπλή ισχύ Volvo Penta IPS 650 ίππων και οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν προαιρετικά 700 ή 800 ίππους.

Endurance 60
Το E60 έχει μήκος 18 μέτρα και είναι σχεδιασμένο για μεγάλες αποστάσεις με έμφαση στις επιδόσεις, χωρίς όμως να θυσιάζεται η ασφάλεια και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η συνέχεια μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών χώρων, χάρη στα μεγάλα ανοιγόμενα παράθυρα και τις δύο πτυσσόμενες πλαϊνές βεράντες, επιτρέπει μεγάλη άνεση και ευελιξία στο σκάφος, ενώ η εξαιρετική ηχομόνωση εγγυάται αθόρυβη πλεύση. Το αποτέλεσμα: μια μεγάλη βεράντα με θέα στη θάλασσα, κάνοντας την περιοχή της πρύμνης 41 m2 (λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη πλατφόρμα κολύμβησης) να χρησιμοποιείται για χαλάρωση σε άμεση επαφή με τη θάλασσα.

Ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι του studio Nauta Design, που έχει δώσει ένα φρέσκο και φωτεινό στυλ, συνδυασμένο με λευκή λάκα και τικ. Ολα τα έπιπλα κατασκευάζονται στο ξυλουργείο της Cantiere del Pardo και όσοι επιλέξουν να κάνουν δικό τους ένα E60 μπορούν να επιλέξουν από μια μεγάλη ποικιλία υλικών, υφασμάτων και χρωμάτων. Η διαχρονική κομψότητα και τα μοντέρνες γραμμές κάθε στοιχείου είναι κατασκευασμένα από έμπειρους τεχνίτες. Διαθέτει κινητήρες Volvo IPS 700 Hp (διατίθεται και η προαιρετική έκδοση 800 Hp), που εγγυώνται εύκολους ελιγμούς, μέγιστη ασφάλεια και περιορισμένη κατανάλωση.

GT75
Το GT75 είναι η νέα ναυαρχίδα του στόλου Pardo Yachts, με μήκος 23 μέτρα και εστίαση στις εξαιρετικά άνετες γραμμές. Τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά είναι σχεδιασμένο από τη Nauta Design που συνδυάζει τη φινέτσα των επίπλων με την αποτελεσματικότητα της κατανομής του χώρου, ενώ το interior design είναι από τη Cantiere del Pardo. Ο σχεδιασμός αξιοποιεί κάθε γωνία του σκάφους, από το σαλόνι έως τους χώρους διαμονής, αλλά και εξωτερικά οι βεράντες προσφέρουν προνομιακή επαφή με τη θάλασσα. Στην έκδοση Tender Garage η διάταξη του πιλοτηρίου έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί έναν πολύ μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας πίσω από το καθιστικό. Αυτό το τμήμα ανυψώνεται ηλεκτρικά, αποκαλύπτοντας ένα γκαράζ για τη φύλαξη turbojet.

Στην έκδοση Beach ολόκληρο το πίσω τμήμα μπορεί να μεταμορφωθεί σε μια εκτεταμένη βεράντα με θέα στη θάλασσα. Αυτό γίνεται με υδραυλικά ελεγχόμενα πλευρικά φτερά, ώστε να διαμορφωθεί όπως επιθυμεί ο ιδιοκτήτης. Από τον εξωτερικό ανοιχτό χώρο είναι δυνατή η άμεση πρόσβαση στην master καμπίνα με την προνομιακή θέα που κόβει την ανάσα. Ο χώρος διαμονής ποικίλλει ανάλογα με τις ανάγκες. Η διάταξη του κάτω καταστρώματος είναι στην πραγματικότητα σχεδιασμένη για να φιλοξενεί δύο, τρεις ή τέσσερις καμπίνες για συνολικά 10 κουκέτες. Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα διαθέσιμων κινητήρων, ξεκινώντας από το στάνταρ 3 x D13 IPS 900 και στη συνέχεια μέχρι τους 1050, 1200 ή 1350, με δυνατότητα αναβάθμισης σε υβριδικό κινητήρα Volvo, μια λύση που επιτρέπει υψηλές επιδόσεις και μειωμένες επιπτώσεις στο θαλάσσιο περιβάλλον. Το GT75 αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα.

P38
Σχεδιασμένο από τη Zuccheri Yacht Design και την Cantiere Del Pardo, διατίθεται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά την επιλογή των κινητήρων και το μήκος του φτάνει τα 12 μέτρα. Eνα ζευγάρι εσωλέμβιες μηχανές βενζίνης Volvo Penta 280 ίππων είναι στάνταρ, ενώ κατόπιν αιτήματος είναι δυνατή η τοποθέτηση δύο Volvo Penta D4 ντίζελ 300 ίππων ή D6 380 ή 440 ίππων. Επιπλέον, υπάρχει η επιλογή για εξωλέμβιες μηχανές επιλέγοντας μεταξύ δύο ή τριών Mercury 300 ή 350 ίππων ή εξωλέμβιες που φτάνουν συνολική ισχύ έως και 1050 ίππων, με αποτέλεσμα 50 κόμβους μέγιστης ταχύτητας.

Στο κατάστρωμα το Pardo 38 αναπαράγει τη γενική ρύθμιση που παρατηρείται στα άλλα μοντέλα της εταιρείας. Το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί με δύο διαφορετικές διατάξεις. Η τυπική διάταξη περιλαμβάνει μία καμπίνα με διπλό κρεβάτι και ξεχωριστό μπάνιο, ενώ η άλλη επιλογή είναι μια δεύτερη καμπίνα με δύο μονά κρεβάτια. Ο φωτεινός και ευρύχωρος εσωτερικός του χώρος, τα ύψη και ο φυσικός αερισμός, επιτρέπουν στο Pardo 38 να επιτυγχάνει τέλεια κατανομή χώρου. Τα χρώματα και τα υφάσματα των μαξιλαριών επί του σκάφους μπορούν επίσης να προσαρμοστούν, όπως είναι χαρακτηριστικό των μοντέλων που παρουσιάζει η Pardo Yachts.

Exit mobile version