To success story ενός brand με κοσμοπολίτικο χαρακτήρα που ξεχωρίζει για την άριστη ποιότητα, την εκλεκτική αισθητική και την οικολογική του συνείδηση.
Πολυτελή μάλλινα ριχτάρια, σεντόνια από φίνο γαλλικό λινό, μαξιλαροθήκες από μετάξι, απαλές βαμβακερές πετσέτες, κουβέρτες από περουβιανό αλπακά: τα προϊόντα και οι συλλογές του brand KIMISOO καθρεφτίζουν όλη την φροντίδα και την προσοχή στη λεπτομέρεια με την οποία υφάνθηκαν και σχεδιάστηκαν, πάντα με διακριτική αναφορά στην ελληνική κληρονομιά και αισθητική.
Η ιδέα για ένα brand που θα αναβάθμιζε την ποιότητα του ύπνου και του wellbeing γεννήθηκε στο μυαλό του Γιώργου Μπόθου, ιδρυτή του KIMISOO. Με πολυετή πείρα στον χώρο των ποιοτικών λευκών ειδών από τη θέση του διευθυντή Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της εταιρείας Pennie, οραματίστηκε ένα brand που θα πρόσφερε σχεδιαστική υπεροχή και οικεία πολυτέλεια. Μαζί με την αρχιτέκτονα και σύζυγό του Κατερίνα, η οποία έχει αναλάβει τον τομέα Product Development + Content, ίδρυσαν την εταιρεία το 2019, παρουσιάζοντας τις σειρές bed, bath, living, dining & fashion.
Η ιδέα για το ευφυές και εύηχο όνομα του brand προέκυψε από τις προσπάθειες του ζευγαριού να βάλουν για ύπνο τον γιο τους, Φίλιππο, και όλα εκείνα τα γεμάτα νανουρίσματα και παραμύθια βράδια. Η λέξη «κοιμήσου» ταίριαζε τέλεια με το επόμενο project του ζευγαριού, που ήθελε να αναπροσδιορίσει τη φιλοσοφία του ποιοτικού ύπνου.
«Οι υφαντικές ποιότητες υψηλών προδιαγραφών χρησιμοποιούνται με σύγχρονους τρόπους, πάντα με διακριτική αναφορά στην ελληνική κληρονομιά και αισθητική» εξηγεί o Γιώργος Μπόθος. «Τα KIMISOO συμπεριλαμβάνονται εύκολα σε οποιοδήποτε σπίτι, ξενοδοχείο, σκάφος και επαγγελματικό περιβάλλον. Εκτός από τις υπάρχουσες διαθέσιμες συλλογές, υπάρχει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων κατά παραγγελία με βάση τις ανάγκες και τις επιθυμίες του κάθε πελάτη. Στόχος είναι να δημιουργούνται χώροι όπου μπορεί κανείς να βρει γαλήνη και ηρεμία ενώ βυθίζεται στην οικεία πολυτέλεια». Το ΚΙΜΙSOO θέλει να παντρέψει την καινοτομία με τα φυσικά υλικά και την λιτή αισθητική, το παλαιό με το νέο. Και να εξυπηρετήσει ανθρώπους οι οποίοι έχουν οικολογική συνείδηση, σέβονται τη φύση και «αγκαλιάζουν» την ανακύκλωση, την επαναχρησιμοποίηση και τη βιωσιμότητα μέσα από υπεύθυνα προϊόντα.
Το σχεδιαστικό κομμάτι έχει αναλάβει η artist και Senior Designer του KIMISOO, Ειρήνη Βεργίτση. «H αισθητική μας είναι κάτι μεταξύ mediterranean minimal και contemporary elegance» εξηγεί. «Λιτές γραμμές σε διάφορες υφές και ποιότητες, πάντα με προσοχή στη λεπτομέρεια. Αντλούμε έμπνευση κυρίως από ελληνικά στοιχεία, καθημερινές επιρροές και παραδοσιακές εικόνες. Τα μοτίβα είναι γεωμετρικά, με γραμμές και κύκλους, εμπνευσμένα από τις προοπτικές των κτηρίων και τα παραδοσιακά κεντήματα, σε μια πιο απλοποιημένη και αφηρημένη μορφή».
Στο KIMISOO δουλεύουν με πολύ ιδιαίτερες πρώτες ύλες από όλο τον κόσμο και συνεργάζονται στενά με κοινωνικά υπεύθυνες, μικρές βιοτεχνίες και εξειδικευμένους τεχνίτες. Επενδύουν στην αυθεντική ποιότητα και αγαπούν το αιγυπτιακό και το ελληνικό βαμβάκι, το αυστραλιανό μαλλί, το περουβιανό αλπακά, το μοχέρ της Νότιας Αφρικής, το κινέζικο μετάξι. Οι συλλογές τους έχουν ονόματα με ελληνικές ρίζες όπως kalos, euphoria, dialogue, synthesis και αντανακλούν το ήθος και την κατεύθυνση του brand.
To KΙΜΙSOO έχει κάνει τα πρώτα του βήματα στις αγορές του εξωτερικού. Στην Ελλάδα, το portfolio πελατών τους περιλαμβάνει από ξενοδοχειακές μονάδες, γραφεία αρχιτεκτονικής και interior design, κατοικίες, χώρους εστίασης μέχρι yachts, mega yachts και private jets. Φιλοδοξία τους είναι το KIMISOO να συνδεθεί με άλλα brands, αλλά και νέους Ελληνες καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές. «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις συνεργασίες μας, τόσο στην Ελλάδα όσο στο εξωτερικό. Εχουμε συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τον ξενώνα Pagostas στην Χώρα της Πάτμου, το Eumelia Farm στη Λακωνία, το Melisses στην Ανδρο, το Dexamenes στην Κουρούτα, το fine dining εστιατόριο Soil στο Παγκράτι και το Mia’s στη Σαντορίνη» αναφέρει ο Γιώργος Μπόθος. «Κάθε project έχει το δικό του χαρακτήρα. Ουσιαστικά, έχουμε εμπειρία σε διαφορετικές κατηγορίες και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα και την ευελιξία να καλύπτουμε μια μεγάλη γκάμα αναγκών».
Στόχος τους η εξέλιξη και η ανάπτυξη, ώστε να μπορούν να καλύπτουν και να εξυπηρετούν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών τους. «Απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που δίνει μεγάλη προσοχή στην ποιότητα και τη λεπτομέρεια. Στο εξωτερικό, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, οπότε πρέπει να προχωράμε με γρήγορα και σταθερά βήματα. Τα προϊόντα μας έχουν φτάσει μέχρι και την Νότιο Κορέα, και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Φέτος, πήραμε μέρος για πρώτη φορά στην έκθεση Maison & Objet στο Παρίσι, και η ανταπόκριση που είχαμε μας έδωσε μια μεγάλη ώθηση, τόσο ψυχολογική όσο και επαγγελματική. Αυτό που μας κάνει ακόμα πιο περήφανους είναι ότι το ελληνικό στοιχείο που θέλουμε να βγαίνει σε όλο το brand είναι καλοδεχούμενο στο εξωτερικό. Στους συνεργάτες μας αρέσει που ένα ελληνικό brand με οικολογική συνείδηση ανταποκρίνεται στις high-end ανάγκες των πελατών τους».