search icon

Fine Living

Η μία και μοναδική ολοκαίνουργια Bugatti με τον θρυλικό κινητήρα των 1.500 ίππων πουλήθηκε στην πιο ακριβή τιμή στην ιστορία

Με την παραγωγή των μοντέλων Chiron, Mistral και Bolide να έχει ολοκληρωθεί, η δημοπρασία της Chiron Profilée ήταν η τελευταία ευκαιρία για την αγορά μιας καινούργιας Bugatti με τον θρυλικό κινητήρα W16, απευθείας από το Atelier του Molsheim στη Γαλλία. Oπως είναι φυσικό, με ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Bugatti να είναι διαθέσιμο […]

Αυτή είναι η ιστορία της Chiron Profilée, η οποία έγινε το ακριβότερο νέο αυτοκίνητο που έχει δημοπρατηθεί ποτέ.

Με την παραγωγή των μοντέλων Chiron, Mistral και Bolide να έχει ολοκληρωθεί, η δημοπρασία της Chiron Profilée ήταν η τελευταία ευκαιρία για την αγορά μιας καινούργιας Bugatti με τον θρυλικό κινητήρα W16, απευθείας από το Atelier του Molsheim στη Γαλλία. Oπως είναι φυσικό, με ένα τόσο σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Bugatti να είναι διαθέσιμο προς πώληση, οι προσφορές ήταν πολλές και έντονες, τόσο στο δωμάτιο όπου γινόταν η διαδικασία αλλά και μέσω τηλεφωνικών προσφορών.

Ο Hendrik Malinowski, Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti Automobiles, δήλωσε: «Δημοπρατήσαμε τη μοναδική Chiron Profilée, γιατί ήταν σημαντικό για εμάς να δώσουμε την ευκαιρία να αποκτήσουν με αυτό το κομμάτι της ιστορίας όσο το δυνατόν περισσότεροι αγοραστές και ήμασταν ενθουσιασμένοι με την ανταπόκριση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας για αυτό το πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Οι πλειοδότες αναγνώρισαν τη σημασία και την αξία της Chiron Profilée, με έναν έντονο ανταγωνισμό και μια τιμή που τοποθετεί αυτό το αυτοκίνητο στα βιβλία της ιστορίας». Με τη νικητήρια προσφορά των 9.792.500 ευρώ, χωρίς την προμήθεια και τους φόρους, ο νέος ιδιοκτήτης της Chiron Profilée απέκτησε την τελευταία Bugatti με τον θρυλικό κινητήρα W16, στη συλλογή του.

Ο Marcus Görig, ειδικός στις δημοπρασίες Αυτοκινήτων στην RM Sotheby’s δήλωσε: «Ηταν τιμή για εμάς να φιλοξενήσουμε την πώληση της Chiron Profilée. Ηταν μία από τις πιο αναμενόμενες στιγμές ολόκληρης της δημοπρασίας, με τεράστιο παγκόσμιο ενδιαφέρον για το αυτοκίνητο, η Profilée τράβηξε την προσοχή στη δημοπρασία μεταξύ των πλειοδοτών στην αίθουσα και στα τηλέφωνα. Συγχαίρουμε τον νέο ιδιοκτήτη της Chiron Profilée για την εξαιρετικά ιδιαίτερη κίνησή του».

Πως πήρε το όνομά της
Το όνομα «Profilée» αντλεί έμπνευση από μία από τις πρώτες δημιουργίες του Jean Bugatti – ένα συγκεκριμένο μοντέλο Type 46 γνωστό ως Surprofilée, με πιο κομψή σιλουέτα και αεροδυναμικό πίσω μέρος. Ακριβώς όπως εκείνο το αυτοκίνητο παραμένει ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Bugatti, η Chiron Profilée έχει τώρα γράψει το δικό της κεφάλαιο στην κληρονομιά των 114 ετών της εταιρείας.
Οπως η Chiron Pur Sport, η Chiron Profilée χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 8000 κυβικών, με το τετραπλό turbo των 1.500 ίππων, αλλά το στυλ και το ύφος του αυτοκινήτου είναι απολύτως μοναδικό στη σχεδίαση και τις λεπτομέρειες.

Η σταθερή πίσω πτέρυγα είναι ενσωματωμένη απευθείας στο αμάξωμα του αυτοκινήτου, παρέχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ψύξη για τον κινητήρα W16. Η Profilée είναι επίσης η πρώτη Chiron που πωλείται με φινίρισμα από υφαντό/πλεκτό δέρμα στο εσωτερικό. Επιπλέον, εσωτερικά και εξωτερικά έχει το χρώμα Argent Atlantique, που είναι απολύτως μοναδικό. Καμία άλλη Chiron το έχει (και δεν θα το έχει). Οι τροχοί έχουν το μοτίβο του πέταλου και είναι εμπνευσμένοι από τη διάσημη σε σχήμα «πέταλο» μάσκα της Bugatti, είναι επίσης σχεδιασμένοι και κατασκευασμένοι μόνο γι’ αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αυτές είναι μόνο μερικές λεπτομέρειες που μπορείτε να βρείτε μόνο στην Profilée.

Exit mobile version