Ταυτισμένος με τον όρο του Esthete και των πιο επιδραστικών ξενοδοχείων του πλανήτη, ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος, ραδιοφωνικός παραγωγός, DJ, compiler αλλά και music designer, αφηγείται τις εμπειρίες που συνδέουν τη μουσική με το ταξίδι.
Από μικρό παιδί ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος ένιωθε μια έλξη για τα ξενοδοχεία. Φανατικός αναγνώστης του Conde Nast Traveller μέχρι και σήμερα. “Ταξίδευα από πολύ μικρός με τον πατέρα μου που ήταν παλιός ‘πειρατής’ στα ερτζιανά. Ήταν αυτός που με ώθησε να ασχοληθώ με το ραδιόφωνο και να αποκτήσω μουσική παιδεία. Στο σπίτι τα ακούσματα μας ήταν από Dire Straits μέχρι Tangerine Dream. Πολύ πριν κλείσω τα 18, πηγαίναμε στο Λονδίνο, όπου συμπλήρωνα οχτάωρα στο Tower records και στο Virgin, ενώ εκείνος περίμενε υπομονετικά σε café της περιοχής. Ξεκίνησα μια εξερεύνηση στα δισκάδικα μεγάλων πόλεων του κόσμου, ενώ στην Αθήνα, δεν υπήρχε Σάββατο που να μην πάω στο 7+7, τα μεταχειρισμένα στο Μοναστηράκι και να επιστρέψω με τα χέρια μαύρα από τα βινύλια…“. Κάπως έτσι η αγάπη του για τη μουσική, απέκτησε μια χροιά κοσμοπολιτισμού.
“Το 2001 κυκλοφόρησα το “Sunset & Sunrise. Το καλοκαίρι του 2003 στο Legian Hotel στην Seminyak στο Bali, ήρθε η ιδέα για μια συνολική hotel συλλογή, με το ιδανικό soundtrack, όπως το φανταζόμουν. Με το που επέστρεψα Ελλάδα υλοποιήθηκε. Είχα ήδη πραγματοποιήσει κάποια αποσπασματικά events σε ξενοδοχεία μέχρι το 2003 και παράλληλα με την κυκλοφορία της συλλογής, αποφάσισα ότι θα ήθελα να μεταφέρω την club κουλτούρα στα ξενοδοχεία ξεκινώντας μια σειρά από events στα καλύτερα ξενοδοχεία, στην Ελλάδα κυρίως αλλά και στο εξωτερικό. Επίσης δημιούργησα την πλατφόρμα hoteling.gr που λειτουργεί σαν μια καταγραφή όλων αυτών των τελευταίων 20 χρόνων”.
Ο θρυλικός dj Jose Padilla του θρυλικού Cafe Del Mar στην Ιμπιζα είχε χαρακτηρίσει τον Αλέξανδρο Χριστόπουλο ως έναν από τους τρεις κορυφαίους compilers παγκοσμίως. Τι σημαίνει compiler, όμως; Είναι αυτός που επιλέγει αγαπημένα τραγούδια άλλων καλλιτεχνών σε ένα άλμπουμ, συνθέτοντας μια ολοκληρωμένη και ομοιογενή πρόταση. Από το 2003 που κυκλοφόρησε το SUITE μέχρι σήμερα, έχει συμμετοχές καλλιτεχνών όπως Vangelis, Ennio Morricone, Serge Gainsbourg, Isaac Hayes και Miles Davis, μέχρι Malcolm Mc Laren, Kraak & Smaak, Kavinsky, Thievery Corporation, Black Coffee και Maceo Plex. Κάθε χρονιά παρουσιάζει μια διαφορετική πολυδιάστατη οπτική με ένα μεγάλο εύρος επιλογών (από jazz και indie μέχρι deep και organic house) χωρίς στεγανά”.
Αυτό που έκανε τον Αλέξανδρο Χριστόπουλο ένα ξεχωριστό brand για τα ελληνικά δεδομένα ήταν η διοργάνωση πάρτυ και events σε ξενοδοχεία. Το πρώτο του πάρτυ στο Galaxy Bar του Hilton έγραψε ιστορία στην Αθηναϊκή νύχτα. Έτσι γεννήθηκε το hoteling, η “μετάγγιση” της βραδινής κουλτούρας στον πολυτελή κόσμο των ξενοδοχείων. Μέχρι σήμερα έχει διοργανώσει περισσότερα από 170 events στα καλύτερα hotel & resorts στην Ελλάδα.
Του ζητήσαμε να μας απαριθμήσει τα αγαπημένα του ξενοδοχεία: “To Delano στο South Beach, γιατί άλλαξε ό,τι ξέραμε για τα ξενοδοχεία μέχρι τότε, αλλά και όλο τον χάρτη στο Miami. Το Hotel Costes Paris για την αύρα και το sexiness του, το Fasano Rio De Janeiro για τα vibes του, το Villa D’Este στη Lake Como για το elegance, το Soho House New York γιατί σηματοδότησε τη νέα μετά Schrager εποχή, η σειρά Edition για το clean-cut design του, το Mandarin Oriental Tokyo είναι το κορυφαίο city hotel στον κόσμο, το St. Regis Rome για το class του, το Gstaad Palace για την ιστορία του, το Marina Bay Sands Singapore για τον cutting edge σχεδιασμό του, το Four Seasons Sydney για τη μοναδική θέα στην Οπερα, το Faena Buenos Aires για το όραμα του Alan Faena, το Cala Di Volpe Sardinia για το privacy, τo El Fenn Marrakesh για το fashion statement του, το The Legian Bali για τη διακριτικότητά του, η Villa Feltrinelli στην Lake Garda για το συγκλονιστικό location, το Peninsula Bangkok για το service του, το Chateau Marmont Los Angeles για το cliente του, το Hotel Arts Barcelona γιατί την Art προσέγγιση του, το The Chedi Andermatt γιατί δημιούργησε το πληρέστερο winter resort στον κόσμο και το Aman New York γιατί είναι το απόλυτο ξενοδοχείο σένα από τα πιο εμβληματικά κτίρια της πόλης”.
O Ian Schrager, ο Richard Caring και ο Andres Balazs είναι οι hoteliers που έχουν αποτελέσει έμπνευση για τον ίδιο τα τελευταία χρόνια. Μια βραδιά που δεν ξέχασε ποτέ ήταν το πάρτυ της Μαντόνα στο The Shore Club στο Miami με DJ set στο ηλιοβασίλεμα από τον Jose Padilla και club DJ set από τον Paul Oakenfold. Το επόμενο hotel event του θα πραγματοποιηθεί σε ένα από τα κορυφαία resorts στις Maldives.
Ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος είναι επίσης ο ιδρυτής της Esthete Music Design εταιρεία που αναλαμβάνει custom made υψηλών προδιαγραφών σε ποιότητα μουσική επιμέλεια hi-end επαγγελματικών χώρων. “Η υπηρεσία είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε χώρου, με unique επιλογές (εννοείται με συνεχή ανανέωση περιεχομένου, χωρίς παρέμβαση διαφημίσεων) που εναλλάσσονται, ώστε να διαφοροποιηθούμε από οποιοδήποτε άλλο streaming service που παρέχει τις ίδιες ακριβώς επιλογές προς όλους. Αισθάνομαι πάρα πολύ χαρούμενος που η εταιρεία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της αγοράς και συνεργαζόμαστε ήδη με τις κορυφαίες επιχειρήσεις και ομίλους (hotels, restaurants, εταιρείες)“. Ο Αλέξανδρος Χριστόπουλος φέρει ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης για την επιτυχία του Best 92.6 (No1 στη βραδινή ζώνη), όπου είναι Managing Partner αλλά και παραγωγός μιας εκπομπής που φέτος έκλεισε τα 25 χρόνια ραδιοφωνικής ζωής στη βραδινή ζώνη. Η λίστα των αγαπημένων του ξενοδοχείων σε όλον τον κόσμο είναι μια ονειρεμένη περιήγηση.
Τα 20 πιο “εστέτ” ξενοδοχεία σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Χριστόπουλο: