search icon

dark room

Ο Πατέλης, ο Σωκράτης και τα μυστήρια της Εγνατίας Οδού

  Πολύ κουβέντα γίνεται τελευταία για τον «νόμο Πατέλη», δηλαδή τα κίνητρα που θα προβλέψει η κυβέρνηση για να κάνει την Αθήνα… Λονδίνο που λέει ο λόγος για να μη λέμε και υπερβολές. Ο κ. Πατέλης «μιλάει» με αρκετούς από τις εταιρείες «ιερά τέρατα» του χρηματοοικονομικού στερεώματος, όπως η Goldman Sachs, η JP Morgan, η […]

 

Πολύ κουβέντα γίνεται τελευταία για τον «νόμο Πατέλη», δηλαδή τα κίνητρα που θα προβλέψει η κυβέρνηση για να κάνει την Αθήνα… Λονδίνο που λέει ο λόγος για να μη λέμε και υπερβολές.

Ο κ. Πατέλης «μιλάει» με αρκετούς από τις εταιρείες «ιερά τέρατα» του χρηματοοικονομικού στερεώματος, όπως η Goldman Sachs, η JP Morgan, η Nomura κ.λπ. για να «φτιαχτεί» ένα περιβάλλον φορολογικό ώστε να εγκατασταθούν στην Αθήνα.

Στο «δια ταύτα» όμως δεν έχουμε φτάσει και το «δια ταύτα» είναι ο φορολογικός συντελεστής των φυσικών προσώπων που θα έρθουν στην Ελλάδα, ή καλύτερα θα επαναπατρισθούν γιατί για «ελληνόπουλα» πρόκειται. Αλλωστε, τον δρόμο της αρετής τον έδειξε πρώτος για τους καπιταλιστές ο Τσακαλώτος, ο οποίος επί υπουργίας του έριξε τη φορολογία σε βρετανικά επίπεδα για τα μπόνους των στελεχών των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Και έτσι τα δικά μας παιδιά ήρθαν Πειραιά.

Το ίδιο ισχύει και για τα περίφημα «Family Offices» των πλούσιων οικογενειών της Ελλάδας. Αν τα κίνητρα είναι «όπως αυτά του Ευκλείδη», θα έρθουν με χαρά από τη Ν. Υόρκη, το Λονδίνο και τη Γενεύη.

-«Μα ήταν CEO και παραιτήθηκε μόλις τον περασμένο Μάρτιο, έχουν περάσει μόνον οκτώ μήνες»  λένε στην αγορά. Υπάρχουν πολλοί που διαδίδουν φήμες,  ότι δήθεν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΙΝΤRALOT παραιτήθηκε αιφνιδίως και για να μη γίνει θόρυβος, ανέλαβε και πάλι  ο Σωκράτης Κόκκαλης, ενώ κράτησαν και τον πρώην CEO κοντά τους, για να αναλάβει (στο μέλλον-υγεία να έχουμε) τις δραστηριότητες στις ΗΠΑ, ώστε να περάσει το θέμα στα μαλακά.

-Η στήλη αποτάθηκε και σε επίσημες πηγές που συνδέονται με την ΙNTRALOT.  Γιατί λοιπόν ανέλαβε και πάλι CEO στην ΙNTRALOT o Σωκράτης Κόκκαλης, όταν μάλιστα επίκειται και η αναδιάρθρωση (διάβαζε κούρεμα) των ομολόγων της ΙΝΤRALOT ύψους 750 εκατομμυρίων;

Γιατί είναι πολύ confident για τις προοπτικές του ομίλου» ήταν η απάντηση που έλαβε και την οποία η στήλη αποδέχεται ασμένως. Ας δούμε προσεκτικά το εγγύς μέλλον.

– Επειτα από τρία χρόνια που έχει ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της  Εγνατίας Οδού και επτά συνεχόμενες παρατάσεις που έχουν δοθεί, υπάρχουν ακόμη αιτήματα για νέα παράταση; Γιατί κάτι τέτοιο συζητούσαν χθες στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.

-Συνοπτικά οι εκτιμήσεις για τις ροές κεφαλαίων που θα έχουμε στο Χρηματιστήριο στις 30 Νοεμβρίου, ημέρα που τίθεται σε ισχύ η πρόσφατη αναθεώρηση των δεικτών MSCI, όπως τις προσδιορίζουν εξειδικευμένοι  αναλυτές στις χρηματιστηριακές εταιρίες: Περιμένουμε μικρές εκροές στις μετοχές του Small Cap index λόγω μείωσης του βάρους της Ελλάδας σε 0,06% από 0,07%. Μικρό inflow αναμένεται να υπάρξει μόνον για τα ΕΛΠΕ.  Μεγάλες θα είναι οι εκροές στη Motor Oil λόγω της διαγραφής της από τον standard δείκτη και τη μετάταξη της στον Small Cap.

-Το οριστικό τέλος της οκταετούς περιπέτειας της Wind με τη Forthnet σηματοδότησε η πώληση στην BC Partners του 14,1% που κατείχε η τηλεπικοινωνιακή εταιρία στην εισηγμένη. Το 2012 η Wind προσέφερε σχεδόν 200 εκατ. στους Άραβες μετόχους για το 80% της Forthent και η πρόταση δεν έγινε δεκτή. Άλλες εποχές…

-Αύριο 19 Νοεμβρίου θα έχουμε την πρώτη γεύση των τραπεζικών επιδόσεων του τρίτου τριμήνου, καθώς η Eurobank ανακοινώνει τα αποτελέσματά της.

 

Exit mobile version