search icon

dark room

Έπεσε φαγωμάρα παντού, στους λοιμωξιολόγους, στο νέο κόμμα αλλά και στα «χρυσά αγόρια» του Λονδίνου

  -Καλημέρα σας! Ούτε τώρα δεν είναι ευχαριστημένοι οι λοιμωξιολόγοι μας μαθαίνω, θέλουν λέει ακόμα πιο αυστηρά μέτρα, αν και δεν προβλέπεται. Στην Αθήνα πάντως έχουν έτοιμο το σενάριο επιστράτευσης του «Ερρίκος Ντυνάν», αφού η πίεση στις ΜΕΘ -λόγω κορωνοϊού- αναμένεται μεγάλη τις επόμενες δέκα ημέρες. -Βοά η Αθήνα για τον «γαλαζοαίματο και την καραβοκύρισσα», […]

 

-Καλημέρα σας! Ούτε τώρα δεν είναι ευχαριστημένοι οι λοιμωξιολόγοι μας μαθαίνω, θέλουν λέει ακόμα πιο αυστηρά μέτρα, αν και δεν προβλέπεται. Στην Αθήνα πάντως έχουν έτοιμο το σενάριο επιστράτευσης του «Ερρίκος Ντυνάν», αφού η πίεση στις ΜΕΘ -λόγω κορωνοϊού- αναμένεται μεγάλη τις επόμενες δέκα ημέρες.

-Βοά η Αθήνα για τον «γαλαζοαίματο και την καραβοκύρισσα», έρχεται βλέπετε και η γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου. Όχι που θα καθόταν ήσυχος κι αυτός…

-Ακόμα δεν το στήσαμε το κόμμα και αρχίσανε οι φαγωμάρες στη «δεξιά πολυκατοικία» (για γκρεμισμένο νεοκλασικό το κόβω) ο ρυθμιστής Βαγγέλης Αντώναρος (μιλάμε για φυσιογνωμία της πολιτικής) δεν συμφωνεί λέει με το κόμμα Τράγκα. «Σιγά μην πάω εγώ με αυτόν που του έδινα φράγκα (διαφήμιση εννοεί) όταν ήμουν κυβέρνηση» φέρεται να είπε μνησίκακα σε κάτι δικούς του ο «γκουρού» του Καραμανλισμού όπως τον παρουσιάζουν τα συριζαϊκά media. Κοίτα μην το μάθει ο αρχηγός και σε αρχίσει στις ραδιοΦΟΝΙΚΕΣ γρήγορες και δεν ξέρεις πού να κρυφτείς, καημένε μου.

Παλιά το σύστημα ήταν ήρεμο και κυρίως διακριτικό. Ο Λ. Λέκκας από τη Citi, ο Στέφανος Παπαπαναγιώτου παλαιότερα στην Credit Suisse και τώρα στην UBS, ο Χ. Ηλιάδης στην Goldman Sachs και όλοι οι υπόλοιποι εκπρόσωποι των ξένων επενδυτικών τραπεζών στο Λονδίνο, που αναλάμβαναν τις διάφορες δουλειές στην Ελλάδα. Γνωρίζονταν μεταξύ τους χρόνια, συνεργάζονταν σε κοινές δουλειές ενώ κάποιοι είχαν και φιλικές σχέσεις. Το συναδελφικό όμως κλίμα είναι παρελθόν καθώς σταδιακά προστέθηκαν νέα πρόσωπα και οι συνθήκες άλλαξαν.

-Στην αγορά φημολογείται ότι ο πρώην του ΟΔΔΗΧ και νυν στέλεχος της JP Morgan Στέλιος Παπαδόπουλος παρατηρεί ανταγωνιστικά μάλλον ενοχλημένος την επαγγελματική υπερδραστηριότητα που επιδεικνύει στην Αθήνα αυτό το διάστημα ο Χ. Ηλιάδης της Goldman Sachs. Προφανώς είναι γνωστό ότι η Goldman Sachs ψάχνει γραφεία στην περιοχή πίσω από το Hilton, ο Ηλιάδης νοίκιασε και σπίτι στην Αθήνα, οπότε τα χαρτιά που παίζει η Goldman Sachs στην Ελλάδα έχουν ενεργοποιήσει τα ανταγωνιστικά αντανακλαστικά της JP Morgan που φαίνεται πως ανησυχεί ότι μένει έξω από τις δουλειές. Τόσο, που ενίοτε αισθάνεται την ανάγκη να… διαφημίσει τις ικανότητες του Ηλιάδη.

-Σταδιακά και χωρίς θόρυβο δρομολογούνται τεκτονικές αλλαγές στην αγορά καθώς η πίεση που ασκεί η υγειονομική κρίση αλλά και οι γενικότερες συνθήκες αφήνουν χώρο στους πιο ισχυρούς παίκτες να αναπτυχθούν. Η πλατφόρμα efood άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι περισσότεροι παραγγέλνουν φαγητό απέξω και από πέρυσι κάνει άλματα επεκτείνοντας τις υπηρεσίες της και σε άλλους τομείς, από περίπτερα, αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία έως ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος. Τώρα άρχισε να στήνει και τα δικά της μίνι μάρκετ – αποθήκες, φιλοδοξώντας να λάβει ένα κομμάτι απ’ τα 7 δισ. ευρώ της μικρής λιανικής, έναν τομέα που ήδη πιεζόταν απ’ τα σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία πίσω από το efood, η Online Delivery, από 28 εκατ. ευρώ τζίρο το 2018 – με καθαρό περιθώριο κέρδους λίγο πάνω από 30% – το 2020 πλησίασε τα 80 εκατ. ευρώ!

-Με τρομερή οργάνωση και σκηνικά πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική εκδήλωση του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου που είχε τον χαρακτήρα της δεξίωσης για το νέο έτος. Μιλάμε για υπερπαραγωγή την οποία στην περίπτωση του Amcham υποστήριξαν 18 εμφανείς χορηγοί, καθώς υπήρχαν και κάποιοι που προτίμησαν να κρατήσουν χαμηλό προφίλ και δεν θέλησαν να φανούν.

-Ένα διαφορετικό καταναλωτικό μοντέλο ή “γεύση” από το πως ήταν τα… σοβιετικού τύπου σούπερ μάρκετ; Ο λόγος για τη ρωσική αλυσίδα MERE της μυστηριώδους οικογένειας Σνάιντερ, που ετοιμάζεται να ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα τα οποία ακούω ότι θα διαθέτουν μόλις 250 κωδικούς προϊόντων – λιγότερους και από ψιλικατζίδικο – και όλα τυποποιημένα, στην παλέτα. Τα καταστήματα στην Ελλάδα δεν θα διαθέτουν τα δωμάτια – ψυγεία όπου μπαίνεις με το καρότσι για να ψωνίσεις νωπά φρούτα, λαχανικά και γενικά είδη ψύξης. Θα ήταν μια πολύ διαφορετική καταναλωτική εμπειρία… η οποία εγκαταλείφτηκε γιατί θεωρήθηκε τραβηγμένη για τα ελληνικά δεδομένα.

Exit mobile version