Δύο ολοκαίνουρια βαγόνια made in France, από τα συνολικά 25 της παραγγελίας, θα παραλάβει άμεσα η Αττικό Μετρό από την Alstοm για να καλύψει τις επιτακτικές ανάγκες εκσυγχρονισμού του τραμ. Αν και σε πρώτη ανάγνωση είδηση για την αναβάθμιση του τροχαίου υλικού είναι θετική, εντούτοις δεν συνοδεύεται με εξίσου θετικές ειδήσεις για την ίδια τη λειτουργία του μέσου μαζικής μεταφοράς. Ο λόγος είναι ότι το τραμ έχει σταματήσει να κινείται στην περιοχή από τον Νέο Κόσμο μέχρι το Σύνταγμα από τον Οκτώβριο του 2018 υπό τον κίνδυνο καθίζησης στο τμήμα πάνω από τον Ιλισό. Το αποτέλεσμα είναι οι γραμμές στο κέντρο της πόλης να έχουν καταληφθεί (προσωρινά) από ποδηλατόδρομο.
Ακόμη πιο αποκαρδιωτική είναι η εικόνα των επεκτάσεων προς Πειραιά που θυμίζουν γεφύρι της Αρτας 11 χρόνια μετά την προκήρυξη του έργου. Κάποιοι, λοιπόν, δικαίως αναρωτιούνται τι να τα κάνεις τα βαγόνια όταν λείπουν οι σταθμοί.
Μ.Τζ.