search icon

Bunker

Η COSCO

Οι Κινέζοι ενοποίησαν και τις τρεις προβλήτες του λιμανιού, αφού ο ΟΛΠ διαχειρίζεται την Προβλήτα Ι.Το α’ εξάμηνο του 2020 έκλεισε με μείωση 6,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ

Με το βλέμμα στραμμένο στο εμπορικό κομμάτι του λιμανιού είναι η COSCO στον Πειραιά. Αυτό φάνηκε από την πρόωρη αποχώρηση, μέσω παραίτησης, του κάπτεν Φου Τσενγκ Κιου, που ήταν να φύγει τέλος του χρόνου, και την αντικατάστασή του από τον Γου Ζενγκάνγκ, που είναι επικεφαλής της εταιρείας Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, η οποία διαχειρίζεται τις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.
Οι Κινέζοι ενοποίησαν και τις τρεις προβλήτες του λιμανιού, αφού ο ΟΛΠ διαχειρίζεται την Προβλήτα Ι.
Το α’ εξάμηνο του 2020 έκλεισε με μείωση 6,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η COSCO SHIPPING Ports, από το ελληνικό λιμάνι διακινήθηκαν συνολικά 2,4 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια.
Τον Ιούνιο οι απώλειες ήταν μεγαλύτερες. Πιο συγκεκριμένα, διακινήθηκαν 19,5% λιγότερα εμπορευματοκιβώτια, με τον συνολικό αριθμό να μην ξεπερνάει τα 374.000 «κουτιά».
Τον Μάιο είχαν διακινηθεί συνολικά 426,700 εμπορευματοκιβώτια, επίδοση που ήταν κατά 5,8% χαμηλότερη του αντίστοιχου μήνα του 2019. Το πεντάμηνο Ιανουάριος – Μάιος 2020 οι απώλειες στις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ είχαν συγκρατηθεί σε μόλις 3,3%.

Exit mobile version