search icon

Αυτοκίνητο

VW: Σχεδιάζει να κατεβάσει ρολά σε εργοστάσιο που έχει μαζί με τη Saic στην Κίνα

Η κοινοπραξία δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα κλείσει εντελώς το εργοστάσιο ή θα το βάλει προς πώληση

Φρένο στην παραγωγή σε ένα από τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Κίνα σχεδιάζει η Volkswagen, λίγες μόλις ημέρες από την ανακοίνωση της εταιρείας ότι μπορεί να κλείσει το εργοστάσιό της στη Γερμανία.

Σύμφωνα με άτομο με άμεση γνώση του θέματος, η απόφαση αυτη είναι μια ακόμα ένδειξη της προσπάθειας των αυτοκινητοβιομηχανιών να διαχειριστούν την παραγωγική τους ικανότητα στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η κοινοπραξία δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα κλείσει εντελώς το εργοστάσιο ή θα το βάλει προς πώληση, σύμφωνα με το Reuters.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μαζί με τον κοινοπρακτικό εταίρο της , τη SAIC Motor, θα μεταφέρει σταδιακά την παραγωγή των αυτοκινήτων της οικογένειας Passat από το εργοστάσιο της Nanjing σε ένα κοντινό εργοστάσιο στην ίδια ανατολική επαρχία Jiangsu.

Ωστόσο, σύμφωνα με την πηγή του πρακτορείου, η κοινοπραξία δεν έχει οριστικό χρονοδιάγραμμα για τη μετακίνηση και δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα κλείσει εντελώς το εργοστάσιο ή θα το βάλει προς πώληση.

Ορισμένοι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Ναντζίνγκ θα κληθούν να μετακινηθούν για να εργαστούν στο εργοστάσιο Yizheng της SAIC-VW, το οποίο κατασκευάζει σήμερα τα πιο επιτυχημένα σεντάν Lavida της μάρκας, δήλωσε το άτομο.

Οι δύο εξετάζουν επίσης σχέδια για την αναζωογόνηση των πωλήσεων της Skoda καθώς η μάρκα αντιπροσωπεύει μόνο το 1% των συνολικών πωλήσεων της SAIC-VW, ενώ το 2018 αντιπροσώπευε το 17%.

Μείωση του μεριδίου στην Κίνα

Το Bloomberg News ανέφερε για πρώτη φορά την Τετάρτη τα σχέδια των δύο εταιρειών να κλείσουν δύο εργοστάσια της Nanjing και του Ningbo.

Η Volkswagen δήλωσε ότι δεν σχολιάζει εικασίες. Η SAIC δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλια.

Δύο πηγές διέψευσαν ότι οι εταίροι της κοινοπραξίας σχεδιάζουν να κλείσουν το εργοστάσιο Ningbo, το μεγαλύτερο μετά τα τρία εργοστάσιά της στη Σαγκάη.

Η Volkswagen, επί μακρόν η αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα, υποφέρει από τη μείωση του μεριδίου αγοράς της στη χώρα και συνεργάζεται με τη SAIC και άλλους εταίρους όπως η Xpeng για να φέρει νέα μοντέλα στην αγορά που ελπίζει ότι θα είναι πιο ανταγωνιστικά.

Διαβάστε ακόμη

Οι τρεις πιο περιζήτητες δεξιότητες της επόμενης 5ετίας στον εργασιακό κλάδο

Ο Έλον Μασκ στηρίζει Τραμπ αλλά οι εργαζόμενοι «ψηφίζουν» Κάμαλα

Μοχάμεντ Αλ Φαγέντ: Δεκάδες πρώην εργαζόμενες στα Harrods τον κατηγορούν για βιασμούς (vids)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version