search icon

Αυτοκίνητο

VW: Πρo των θυρών το ηλεκτρικό αυτοκίνητο κάτω των €25.000. Ερχεται και μοντέλο κάτω από τα €20.000

Σύμφωνα με τον Thomas  Schäfer, CEO της Volkswagen, η γερμανική εταιρεία φιλοδοξεί το αργότερο μέχρι το 2027 να παρουσιάσει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο κάτω από τις €20.000, καθώς όπως χαρακτηριστικά ανέφερε αυτός είναι ο πρώτιστος στόχος: να φτιάξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να είναι πραγματικά προσιτό.

Ο Thomas Schäfer είναι από τον Ιούλιο του 2022 ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen. Μία από τις πρώτες κινήσεις του Schäfer ήταν η εξέλιξη ενός νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα κοστίζει λιγότερο από 25.000 ευρώ.

Το concept παρουσιάστηκε στο Αμβούργο της Γερμανίας τον Μάρτιο, με την ονομασία ID.2all. Διαθέτει σχεδιαστικά στοιχεία που το συνδέουν με δημοφιλή VW του παρελθόντος, καθώς η μάρκα προσπαθεί να μειώσει τις τιμές των EV σε επίπεδα συγκρίσιμα με τα αυτοκίνητά της με θερμικούς κινητήρες.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης ο Schäfer δέχθηκε πολλές ερωτήσεις σχετικά με τα άμεσα σχέδια της Volkswagen στην πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό. Μεταξύ άλλων εγγυήθηκε ότι το αυτοκίνητο που θα βασίζεται στο ID.2all και θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ θα έχει ένα ικανοποιητικό περιθώριο κέρδους.

Είπε επίσης ότι στην ίδια πλατφόρμα (MEB Entry) θα κατασκευάζονται αντίστοιχα μοντέλα τόσο από την Skoda όσο και από την CUPRA, όλα στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Martorel της Ισπανίας. Σε ερώτηση που του έγινε αν το ID.2all είναι ουσιαστικά το νέο Polo o Schäfer, απάντησε ότι δεν θα το επέλεγε αλλά δεν το αρνήθηκε κατηγορηματικά.

Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Το ερώτημα είναι πόσο θα κοστίζει το Polo μετά την έναρξη ισχύος του Euro 7. Δεν ξέρουμε ακόμα. Αν δείτε τι δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Ένωση για το Euro 7 τον περασμένο Νοέμβριο, τότε τα μικρότερα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα γίνουν απαγορευτικά ακριβά».

Προς το παρόν, μπορείτε να αγοράσετε ένα Polo με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και βενζινοκινητήρα 1,0 lt. Εφόσον ισχύσουν οι κανόνες του Euro 7 θα είναι απαραίτητο το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και η υβριδική τεχνολογία. Το μέλλον του Polo εξαρτάται από την έκβαση του Euro 7».

Όπως και αρκετοί άλλοι επικεφαλής των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών έτσι και ο Schäfer είπε ότι προτιμά να επενδύσουν τα  τα χρήματά τους στην ηλεκτροκίνηση παρά να φτιάξουν μια τελική εκδοχή αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες που είναι απαγορευτικά ακριβή.

Διαβάστε ακόμη:

Exit mobile version