Η επέκταση της ηλεκτρικής γκάμας των τριών μεγάλων εταιριών του γκρουπ VW είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για την γερμανική εταιρία, καθώς θα της ανοίξει τις πόρτες σε ένα πιο ευρύ κοινό και θα οδηγήσει πιο γρήγορα στην καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης στις μεγάλες μάζες.
Ήδη και οι τρεις εταιρίες έχουν παρουσιάσει κάποια πρωτότυπα τα οποία θα βασίζονται σε μία μικρότερη εκδοχή της ηλεκτρικής πλατφόρμας της εταιρίας, η οποία θα ονομάζεται MEB Lite ή MEB Entry.
Tην “ευθύνη” του όλου προγράμματος θα έχει η Seat και αυτό γιατί και τα τρία αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στην Ισπανία, εκεί όπου η VW έχει προχωρά σε επένδυση 10 δισ. ευρώ για την κατασκευή εργοστασίου μπαταριών. Το συγκεκριμένο θα είναι το τρίτο από τα έξι που σχεδιάζει να εγκαταστήσει η εταιρία στην Ευρώπη μέχρι το 2030.
Στην ανάρτηση στο twitter βλέπουμε κάποια νέα σκίτσα για το πώς θα είναι σε αδρές γραμμές τα τρία νέα μοντέλα του γκρουπ. Βασίζονται στη νέα μικρή ηλεκτρική πλατφόρμα και πρόκειται να αντικαταστήσουν τα VW e-Up, Skoda Citigo e-iV και Seat Mii Electric urban.
Σε ότι αφορά τη VW, έχουμε δει ήδη το πρωτότυπο ΙD Life, όμως το νέο σκίτσο δείχνει μία νέα προσέγγιση χωρίς ρετρό χαρακτηριστικά αλλά με ένα πιο φουτουριστικό look.
Sneak peek!🤩These are the first sketches of our smaller e-models from #Skoda, #Cupra & #VW, which will be built in #Spain from 2025. These entry level electric vehicles make the access to #eMobility easier & push the country's future of mobility – for generations to come. pic.twitter.com/LX49mJPYB5
— Volkswagen Group (@VWGroup) May 5, 2022
Προφανώς η εταιρία θα ακολουθήσει έναν πιο προσγειωμένο δρόμο με ευρύτερη αποδοχή σε ένα μεγαλύτερο κοινό.
Η Seat έχει παρουσιάσει πριν λίγο καιρό το UrbanRebel υπό την ομπρέλα της Cupra, όμως εκείνο ήταν μάλλον μια μελέτη αγωνιστικού τύπου, χωρίς να έχει κάποια εμπορική προοπτική. Το σκίτσο στο twitter δείχνει ότι όντως η Seat θα ακολουθήσει έναν πιο σπορ δρόμο όπως συνηθίζει, με την πίσω αεροτομή να παραμένει χωρίς όμως το ακραίο εμπρός splitter. Το σχήμα πάντως είναι σαφώς πιο δυναμικό και σπορτίφ από τα άλλα δύο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto