Η Volkswagen εκτίμησε ότι θα δεχθεί φέτος πλήγμα 1,5 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολάρια) από τους αυστηρότερους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων, τα οποία ο κατασκευαστής θα δυσκολευτεί να τηρήσει.

Το αναμενόμενο κόστος περιλαμβάνει πιθανές κυρώσεις για την υπέρβαση του αυστηρότερου στόχου της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων, δήλωσε ο Ρολφ Γουόλερ, επικεφαλής των επενδυτικών σχέσεων της VW, σε τηλεφωνική επικοινωνία με αναλυτές. Η εταιρεία αναμένει επίσης ότι τα κέρδη θα διαβρωθούν από το γεγονός ότι θα πρέπει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα εις βάρος των πιο κερδοφόρων μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ορισμένοι κατασκευαστές και νομοθέτες έχουν παροτρύνει την ΕΕ να αναθεωρήσει τα πρότυπα εκπομπών της, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αγωνίζεται με την απογοητευτική ζήτηση EV και την εισροή κινεζικών ανταγωνιστών. Οι κανόνες ωφελούν την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla Inc. η οποία θα αποζημιωθεί για τη συγκέντρωση του στόλου των EV που θα πουλήσει φέτος με κατασκευαστές όπως η Toyota Motor Corp., η Stellantis NV και η Ford Motor Co.

Μετά από ένα δύσκολο 2024, οι προοπτικές της VW για φέτος είναι θολές από το γεγονός ότι η ομώνυμη μάρκα της δεν έχει να προσφέρει κανένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό θα περιπλέξει την προσπάθεια του διευθύνοντος συμβούλου Όλιβερ Μπλούμε να αναδιαρθρώσει το βιομηχανικό κολοσσό, ο οποίος ταλανίζεται από την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό.

Διαβάστε ακόμη

UBS για Ελλάδα: Ανάπτυξη 2,8% το 2025 – «Βλέπει» στο 2,5% το πρωτογενές πλεόνασμα

Μητσοτάκης από Ασκληπιείο: Η δημόσια υγεία αλλάζει βήμα-βήμα (pics)

Reuters: Ο Πούτιν ανησυχεί όλο και περισσότερο για την οικονομία της Ρωσίας, ενώ ο Τραμπ πιέζει για Ουκρανία (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα