Η λύση των Plug-in υβριδικών παρουσιάστηκε εξ αρχής ως ένα ενδιάμεσο στάδιο στον δρόμο προς την τελική επικράτηση της καθαρής ηλεκτροκίνησης.
Τα πλεονεκτήματά τους είναι πολλά και σημαντικά. Μπορούν να είναι καθαρά και οικολογικώς ορθά όσο κινούνται με ηλεκτρικό ρεύμα. Και δεν έχουν το άγχος της αυτονομίας ενός ηλεκτρικού μοντέλου, καθώς μπορούν να κινούνται με τους θερμικούς κινητήρες τους.
Για τις κυβερνήσεις σε όλη την Ευρώπη τα PHEV αντιμετωπίζονται με τον ίδιο -ή πανομοιότυπο- τρόπο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχοντας το προνόμιο των επιδοτήσεων.
Όμως σε όλα αυτά υπάρχει μία βασική παράμετρος. Τα PHEV θα πρέπει να φορτίζονται. Αλλιώς, αν δεν γίνεται αυτό, η ιδέα ότι είναι “οικολογικά” αυτοκίνητα είναι εντελώς λανθασμένη.
Πολύ δε περισσότερο όταν είναι υποχρεωμένα να κουβαλούν 100-200 κιλά επιπλέον βάρους για την μπαταρία, τον ηλεκτροκινητήρα και όλα όσα συνοδεύουν την ηλεκτρική διάταξη.
Ο προβληματισμός για το πόσο “πράσινα” είναι τα PHEV υπήρξε από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους. Και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που υποστήριξαν ότι δεν θα έπρεπε να μπουν μαζί με τα αμιγώς ηλεκτρικά, καθώς πολλοί τα αγόραζαν για να εκμεταλλευτούν τις επιδοτήσεις και ποτέ δεν μπήκαν στον κόπο να τα φορτίσουν
Διαβάστε περισσότερα στο Newsauto.gr