Πωλήσεις 1.076.300 αυτοκινήτων ανακοίνωσε για το 2021 η Toyota Motor Europe (TME), με την επίδοση των Toyota και Lexus να ξεπερνά και πάλι τη συνολική αγορά, που επηρεάστηκε από την πανδημία και την έλλειψη των ημιαγωγών.
Σε αυτήν την περίοδο, το συνολικό μερίδιο αγοράς της TME αυξήθηκε κατά 0,4%, φτάνοντας στο 6,4%.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, πρόκειται για ένα νέο ρεκόρ, ενώ η συνολική αύξηση από το 2018 ήταν 1,4%.
Αυτή η επίδοση ανέβασε τη μάρκα Toyota για πρώτη φορά στη 2η θέση της λίστας των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Βασικό μέρος αυτής της επιτυχίας μπορεί να αποδοθεί στην υψηλή ζήτηση πελατών για τη σειρά χαμηλών εκπομπών CO2 της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, ηλεκτρικών κυψελών καυσίμου, plug-in υβριδικών ηλεκτρικών και υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων.
Οι πωλήσεις υβριδικών 623.777 οχημάτων της TME, αυξημένες κατά 19% από έτος σε έτος, αντιπροσώπευαν το 58% του συνολικού μείγματος και το 70% στη Δυτική Ευρώπη.
Τον Δεκέμβριο, τόσο η Toyota όσο και η Lexus παρουσίασαν αρκετά νέα ηλεκτροκίνητα προϊόντα, που θα αποτελέσουν βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για τη δραστική μείωση των ρύπων.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρεία θα προσφέρει 30 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία έως το 2030 καλύπτοντας όλα τα τμήματα της αγοράς. Μέχρι αυτήν την ημερομηνία, η TME στοχεύει το μίγμα των πωλήσεων μηδενικών εκπομπών οχημάτων στη Δυτική Ευρώπη να είναι τουλάχιστον κατά 50%. Η Lexus στοχεύει σε ένα μίγμα 100% ZEV την ίδια περίοδο.
Προχωρώντας προς το 2035, η TME θα είναι έτοιμη για 100% μείωση του CO2 σε όλα τα νέα οχήματα στην περιοχή της ΕΕ. Βραχυπρόθεσμα, η TME θα επεκτείνει την προσφορά προϊόντων ZEV σε 10 μοντέλα έως το 2025.
Τα best sellers της μάρκας, Corolla, Yaris και RAV4 αντιπροσώπευαν το 55% του όγκου των πωλήσεών της το 2021. Συνολικά, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 58% (+5% σε σχέση με το 2020) και 69% (+6% στη Δυτική Ευρώπη).
Τα βασικά νέα λανσαρίσματα περιλάμβαναν το ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV Yaris Cross. Τον Απρίλιο 2021 ανακοινώθηκε η νέα υπο-μάρκα ηλεκτρικής μπαταρίας bZ, κατασκευασμένη σε μια αποκλειστική πλατφόρμα eTNGA, ακολουθούμενη από την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του bZ4X SUV τον Δεκέμβριο 2021.
Η Lexus αύξησε τον όγκο πωλήσεων κατά 2% σε ετήσια βάση και πέτυχε στη premium κατηγορία μερίδιο αγοράς 2,3%. Τα best sellers της μάρκας, UX, NX και RX αντιπροσώπευαν το 81% του όγκου. Συνολικά, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 61% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη, αυξάνοντας το ποσοστό στη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη στο 90%.
Το 4ο τρίμηνο του 2021 η Lexus παρουσίασε τη δεύτερη γενιά NX, το οποίο είναι το πρώτο plug-in ηλεκτρικό όχημα της μάρκας. Η φίρμα ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε ειδική πλατφόρμα, το RZ 450e, θα παρουσιαστεί το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η Lexus έχει φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης, που περιλαμβάνουν το λανσάρισμα 20 μοντέλων έως το 2025 και τον διπλασιασμό του όγκου των πωλήσεων της στα 130.000 οχήματα στην Ευρώπη αυτή την περίοδο.
Διαβάστε ακόμη
«Φωτιά» οι μεταβιβάσεις ακινήτων: Έξτρα επιβάρυνση έως και €1.000 για την ηλεκτρονική ταυτότητα
Société Générale: Τι «βλέπει» για αναβάθμιση από Fitch και ελληνικά ομόλογα
Anadolu – έρευνα: Η Κεντρική Τράπεζα της Τουρκίας θα κρατήσει τα επιτόκια σταθερά