search icon

Αυτοκίνητο

Tesla Cybertruck: Πόσο κοστίζει να εισάγεις ένα στην Ευρώπη

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που το Cybetruk είναι απαγορευμένος καρπός για τους Ευρωπαίους

Μέχρι πρότινος, φαινόταν ότι η απόκτηση ενός Tesla Cybertruck στη Γηραιά Ήπειρο είναι αδύνατη, λόγω του ότι δεν μπορεί να πάρει έγκριση για μία σειρά από λόγους, όπως είναι το μέγεθος, ο σχεδιασμός και τα πρότυπα που διαθέτει, τα οποία δεν εναρμονίζονται με τις εδώ προδιαγραφές.

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που το Cybetruk είναι απαγορευμένος καρπός για τους Ευρωπαίους. Η σχεδίασή του δεν είναι σύμφωνη με τις προδιαγραφές για την προστασία πεζών και ποδηλατών. Λόγω της κατασκευής του από λεπτό φύλλο ανοξείδωτο χάλυβα πάχους 1,4 χιλιοστών δεν καλύπτει τους καινονισμούς για την παθητική ασφάλεια και τις ζώνες παραμόρφωσης που έχουν τα ευρωπαϊκά μοντέλα.

Επίσης, το βάρος άνω των 3,5 τόνων το περιορίζει σημαντικά καθώς απαιτείται επαγγελματικό δίπλωμα και όχι η άδεια οδήγησης που ισχύει για τα υπόλοιπα επιβατικά. Τέλος, ένα ακόμα πρόβλημα είναι ότι το σύστημα φόρτισης που έχει είναι συμβατό μόνο με τους ταχυφορτιστές της Tesla και όχι με όλους τους υπόλοιπους φορτιστές των ευρωπαϊκών χωρών.

Εάν η Tesla ήθελε να το λανσάρει στις αγορές της Ευρώπης, θα έπρεπε να προχωρήσει σε πολλές τροποποιήσεις. Ευτυχώς για τους εύπορους και αποφασισμένους Ευρωπαίους που θέλουν τόσο να το αποκτήσουν, υπάρχει στην Τσεχία μία επιχείρηση που εξειδικεύεται στις πωλήσεις και τις τροποποιήσεις των Tesla.

Σύμφωνα με το newsauto.gr, oι πρώτες δύο μονάδες που αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στη Γηραιά Ήπειρο έχουν περάσει από τα χέρια τους, πριν πάρουν έγκριση να κυκλοφορούν με ευρωπαϊκές πινακίδες.
Οι δημιουργοί αυτού του τολμηρού πρότζεκτ μίλησαν στον αυτοκινητικό Τύπο και παραδέχθηκαν ότι υπήρχαν αρκετές δυσκολίες μέχρι τη διεκπεραίωσή του.

Καταρχάς, η θύρα φόρτισης του Cybertruck χρειάστηκε αλλαγή, αφού στην Αμερική έχει μορφή NACS, ενώ στην Ευρώπη έχουμε την CCS2. Αποδείχθηκε τελικά, ότι το ηλεκτρικό pickup δεν χάνει στην ανάκτηση της ενέργειας ή στην ισχύ φόρτισης, ακόμα και μετά την μετατροπή, η οποία ήταν σχετικά απλή.

Η δεύτερη τροποποίηση είναι πιο περιπλοκή, αφού οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές απαιτούν τα πίσω φωτιστικά σώματα να έχουν συγκεκριμένο χρώμα. Οι Τσέχοι άλλαξαν το σύστημα των 48 Volt και τοποθέτησαν νέα φώτα φρένων, καθώς και νέο φως για την όπισθεν και άλλο για την ομίχλη, πριν τα συνδέσει όλα με το σύστημα πολυμέσων.

Ένα άλλο ζήτημα που κλήθηκε να αντιμετωπίσει η εξειδικευμένη στα Tesla επιχείρηση είναι οι αιχμηρές άκρες του αμαξώματος που ως γνωστόν είναι από ανοξείδωτο ατσάλι. Συνεπώς, δεν περνούν τη σχετική έγκριση ασφάλειας που υπάρχει στην Ευρώπη.

Για αυτή την περίπτωση, οι Τσέχοι τοποθέτησαν μερικά μαλακά, λαστιχένια προστατευτικά στα καίρια σημεία. Το πρότζεκτ ολοκληρώθηκε με μερικές ακόμα μικρές τροποποιήσεις που κάθε μία αποτέλεσε πρόκληση και «πονοκέφαλο» για την εταιρεία, αλλά στο τέλος κατάφεραν αυτά τα δύο Cybertruck να πάρουν έγκριση κυκλοφορίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όλα αυτά, φυσικά κοστίζουν πάρα πολύ, διότι μιλάμε για «φασαρία» ατελείωτων ωρών. Το Tesla Cybertruck κοστίζει πάνω-κάτω 100.000 δολάρια και η συνολική τιμή, σε συνδυασμό με τις παραπάνω τροποποιήσεις από την τσεχική επιχείρηση, φτάνει το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 356.950 ευρώ.

Πρέπει να θέλεις πάρα πολύ το Cybertruck και το κυριότερο να σου περισσεύουν χρήματα με τα οποία ίσως πείσεις κάποια στιγμή τη Ferrari να σου παραχωρήσει ένα μοντέλο της.

Διαβάστε ακόμη

Fed: Πόσο εφικτό είναι το σενάριο πρόωρης παρέμβασης – Το sell off, οι ελπίδες της αγοράς και οι απόψεις των αναλυτών

Αναλυτές: Αναμενόμενη η πτώση των αγορών – Τι φοβούνται για το επόμενο διάστημα

«Ξεπούλημα» για bitcoin και ether – Τι συμβαίνει με τα κρυπτονομίσματα (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version