search icon

Αυτοκίνητο

Τέλος εποχής: Ο Michael Leiters εκτός Ferrari

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι τρεις διευθυντές θα αποχωρήσουν από την αυτοκινητοβιομηχανία καθώς η εταιρεία θα εφαρμόσει μια νέα οργανωτική δομή.

Η πιο ηχηρή αποχώρηση αφορά τον επικεφαλής τεχνολογίας Michael Leiters, ο οποίος επέβλεψε την εξέλιξη της πρώτης σειράς υβριδικών αυτοκινήτων Ferrari, της SF90 Stradale, που ήταν το πρώτο plug-in υβριδικό supercar της ιταλικής μάρκας που κυκλοφόρησε το 2019, καθώς και του πρώτου plug-in υβριδικό V6, της 296 GTB που έκανε ντεμπούτο μέσα στο 2021.

Ο Leiters κατείχε τη θέση από το 2014, όταν μετακόμισε στη Ferrari από την Porsche και υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής της συνέχισης της εξέλιξης εμβληματικών κινητήρων της Ferrari, όπως του ατμοσφαιρικού V12 που τοποθετείται στην 812 Competizione. Τα άλλα δύο στελέχη είναι ο επικλεφαλής του κατασκευαστικού τμήματος Vincenzo Regazzoni και ο επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τη διαφοροποίηση της μάρκας, Nicola Boari.

Οι διευθυντές «θα τερματίσουν τη συνεργασία τους με τη Ferrari για να επιδιώξουν νέες συνεργασίες», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση τη Δευτέρα.Οι αλλαγές στην κορυφή της διοίκησης είναι μια από τις πρώτες σημαντικές κινήσεις του νέου CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο τον Ιούνιο με στόχο να οδηγήσει την εμβληματική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Η Ferrari δεν διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα αλλά σύμφωνα με πληροφορίες σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα το 2025. Η Vigna μετακόμισε στη Ferrari από την γαλλο-ιταλική εταιρεία κατασκευής τσιπ STMicrolectronics. Αντικατέστησε τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Louis Camilleri, ο οποίος αποχώρησε τον Δεκέμβριο του 2020, μετά από δυόμιση χρόνια στον ρόλο του CEO.

Η Ferrari φιλοδοξεί να προωθήσει στελέχη εκ των ένδον της εταιρείας παράλληλα με το κάποιες προσλήψεις που θα βοηθήσουν στην εφαρμογή του νέου οργανογράμματος. Τα νέα στελέχη έχουν ήδη εντοπιστεί και θα ενταχθούν στην εταιρεία από τον επόμενο μήνα. Η αναδιοργάνωση θα αποκαλυφθεί αναλυτικά στις 10 Ιανουαρίου. «Η νέα δομή θα ενισχύσει περαιτέρω την καινοτομία, θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες και θα αυξήσει τη συνεργασία τόσο στο εσωτερικό όσο και με τους συνεργάτες μας», ανέφερε η Ferrari στη δήλωσή της.

Διαβάστε ακόμη:

Η κατάρρευση της λίρας θα κάνει πιο φθηνές τις διακοπές στην Τουρκία;

Επιστρέφει η απειλή από τα τεκμήρια στα φετινά εισοδήματα

ΔΕΗ: Βλέπει το… «επιτέλους τέλος» για το υδροηλεκτρικό της Μεσοχώρας

Exit mobile version