search icon

Αυτοκίνητο

Τα ηλεκτρικά οχήματα στο επίκεντρο των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 – Η Toyota χορηγεί για τελευταία φορά

H Toyota θα κυριαρχεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, οι οποίοι ωστόσο φημολογείται ότι θα είναι οι τελευταίοι που θα χορηγήσει.

Αυτοκίνητα κορνάρουν σε γεμάτους δρόμους, ενθουσιασμένοι θεατές παρατάσσονται στον Σηκουάνα και μέσα στη φασαρία του Παρισιού, τα οχήματα κυψελών καυσίμου της Toyota εξυπηρετούν αποκλειστικά τις ανάγκες των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2024.

«Δεν θα μπορείτε να χάσετε την Toyota στην πόλη του Παρισιού κατά τη διάρκεια των αγώνων», δήλωσε ο Brock Cartlidge, διευθυντής μάρκετινγκ αθλητικών χορηγιών στην Toyota.

Η Toyota, ο Παγκόσμιος Συνεργάτης Κινητικότητας της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, κάνει τα πάντα με την τέταρτη διαφημιστική καμπάνια Start Your Impossible. Από υβριδικά έως αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου και συνεργασίες αθλητών, η εταιρεία επενδύει σε μεγάλο βαθμό για να επιδείξει την καινοτομία και τη δέσμευσή της στην κινητικότητα στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αλλά αυτή η δαπανηρή χορηγία φαίνεται ωστόσο να πλησιάζει στο τέλος της. Πριν από λίγους μήνες, η Toyota δήλωσε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού θα σηματοδοτήσουν τον αποχαιρετισμό της ως αποκλειστικού χορηγού κινητικότητας.

Σύμφωνα με τη συμφωνία ύψους 835 εκατομμυρίων δολαρίων, όπως αποτιμήθηκε το 2015, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο κατείχε παγκόσμια δικαιώματα συνεργασίας, τα οποία εμπόδιζαν άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να χορηγήσουν εθνικές ομάδες καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.

Η παγκόσμια κατηγορία χορηγιών κινητικότητας ήταν παραδοσιακά μεταξύ των πιο ακριβών και μεγαλύτερων στο πλαίσιο των Ολυμπιακών χορηγιών. Εάν οι Ολυμπιακοί Αγώνες χάσουν την Toyota χωρίς να την αντικαταστήσουν σχεδόν αμέσως, θα αποτελούσε ένα σοβαρό πλήγμα στον προϋπολογισμό λειτουργίας της ΔΟΕ.

Τον Μάιο, το ιαπωνικό πρακτορείο ειδήσεων Kyodo ανέφερε ότι στην Toyota δεν άρεσε ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα χρήματα της χορηγίας της από τη ΔΟΕ. Επικαλούμενο πηγές «κοντά στο θέμα», το Kyodo δήλωσε ότι η χρηματοδότηση «δεν χρησιμοποιήθηκε αποτελεσματικά για την υποστήριξη των αθλητών και την προώθηση του αθλητισμού» και ότι η Toyota σκέφτεται να τερματίσει την αποκλειστική χορηγία της.

Στο παρελθόν οι Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν χρηματοδοτηθεί από τις Nissan, Volkswagen, BMW, MINI και General Motors. Αν και λίγοι κατείχαν μια θέση τόσο εξέχουσα όσο της Toyota, παραμένει αβέβαιο εάν μια νέα αυτοκινητοβιομηχανία θα πληρώσει ανάλογα μεγάλο ποσό για εξασφάλιση ενός από τους υψηλότερους τίτλους χορηγίας.

«Οι τελευταίοι τρεις θερινοί και χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες έχουν διεξαχθεί στην Ασία – Pyeongchang, Τόκιο και Πεκίνο – καθιστώντας τη χορηγία της Toyota γεωγραφικά λογική λόγω της θέσης της έδρας της», δήλωσε η Whitney DeMercurio, αντιπρόεδρος διαχείρισης λογαριασμών για το Marketing Arm.

Τα τελευταία χρόνια, οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες προωθούν όλο και περισσότερο τη βιωσιμότητα και ο στόλος ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Toyota στο Παρίσι ευθυγραμμίζεται απόλυτα με αυτή την περιβαλλοντική ατζέντα.

«Υπάρχει μια συνέργεια μεταξύ κινητικότητας και αθλητισμού», είπε ο Brock Cartlidge. «Πρόκειται για την κατανόηση της Toyota όχι μόνο ως αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά μάλλον ως εταιρείας κινητικότητας», φαίνεται στα πολλαπλά χαρακτηριστικά σποτ με μερικούς από τους 200 χορηγούς Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς αθλητές.

Η Toyota προμήθευσε 2.650 ηλεκτροκίνητα επιβατικά οχήματα για χρήση κατά τη διάρκεια του Παρισιού 2024, για τη μεταφορά αθλητών, αξιωματούχων, εθελοντών και θεατών σε όλη την πόλη. Το χωριό των αθλητών θα διαθέτει επίσης 50 ηλεκτρικά σκούτερ.

Επιπλέον, η Toyota θα διαθέτει 10 διαφορετικές χρήσεις της τεχνολογίας καυσίμου υδρογόνου. Αυτό περιλαμβάνει τη μίσθωση υδρογονοκίνητων αστικών λεωφορείων στο Παρίσι και την παροχή μετασκευασμένων πούλμαν.

Περισσότερα από 1.000 υδρογονοκίνητα Mirai θα βρίσκονται στους δρόμους του Παρισιού, με 500 να ορίζονται ως μέρος του επίσημου στόλου του Παρισιού 2024. Το Toyota Crown FCEV θα χρησιμεύσει ως αυτοκίνητο συνοδεία του Μαραθώνιου και ένα πρωτότυπο FCEV Hilux θα υποστηρίξει ιππικούς Ολυμπιακούς αγώνες.

Η χορηγία των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού το 2024 είναι εξαιρετικά δαπανηρή για την Toyota, αλλά προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσει ένα τεράστιο κοινό.

Περισσότεροι από 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι συντονίστηκαν για να παρακολουθήσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο και με το Παρίσι που θεωρείται πιο ευνοϊκή ζώνη ώρας μετάδοσης, η τηλεθέαση αναμένεται να είναι υψηλότερη.

«Αυτή είναι πραγματικά η μόνη φορά που έχουμε μια παγκόσμια καμπάνια σε όλους τους διανομείς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Cartlidge. Ως παγκόσμια μάρκα, η προσέγγιση τόσων πολλών ανθρώπων μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την εικόνα της Toyota σε όλες τις αγορές. Η εταιρεία μπορεί ακόμη και να προσαρμόσει το μήνυμά της ανάλογα με τον ραδιοτηλεοπτικό φορέα.

Αυτό θέτει την Toyota σε μια ιδιαίτερα προνομιακή θέση, ειδικά δεδομένου ότι το άρθρο 40 της Ολυμπιακής Επιτροπής περιορίζει αυστηρά άλλες χορηγίες κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των Αγώνων. Στις ΗΠΑ, το λογότυπο της Toyota θα εμφανίζεται σε περίοπτη θέση σε όλο το τηλεοπτικό πρόγραμμα του NBC και ακόμη και σε ορισμένες αντιπροσωπείες.

«Έχουμε δημιουργήσει κάποια υλικά για τις αντιπροσωπείες προκειμένου οι πωλητές να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες κατά τη διάρκεια των αγώνων», δήλωσε ο Cartlidge.

Η πιθανή τελευταία συμμετοχή της Toyota ως χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων πυροδοτεί εικασίες για τα σχέδια της Επιτροπής, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες μπορεί να βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με έναν Κορεάτη κατασκευαστή για την επόμενη τετραετή περίοδο.

Όποιος κι αν είναι ο επόμενος χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, είναι βέβαιο ότι θα είναι μια τεράστια παγκόσμια εταιρεία που μπορεί να αντέξει οικονομικά να ξοδέψει πολλά χρήματα.

Διαβάστε ακόμη

Φόβοι για ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή – Ποιες αεροπορικές εταιρείες ακυρώνουν τις πτήσεις προς Λίβανο 

Στουρνάρας: Η μεταρρυθμιστική κόπωση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για την ελληνική οικονομία

Η Prada «ξαναχτυπά»: Ανοίγει γιγαντιαίο κατάστημα 8.000 τ.μ. στο Χονγκ Κονγκ 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version