SUV, όπως υπερυψωμένη θέση οδήγησης, εποπτική ορατότητα, αίσθημα κυριαρχίας έναντι των υπόλοιπων στον δρόμο.
Αυτά είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά των SUV που τα έχουν αναδείξει στον κυρίαρχο τύπο αυτοκινήτου, τα τελευταία χρόνια.
Η παντοκρατορία των Sport Utility Vehicles αποτυπώνεται και από τις παγκόσμιες πωλήσεις τους, δεδομένου ότι το 2020 τους αντιστοιχούσε το 45% επί του συνόλου.
Κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο καινούρια ΙΧ που ταξινομήθηκαν το περασμένο έτος ανά τον κόσμο ήταν SUV.
Πού οφείλουν, όμως, την κυριαρχία τους;
Την απάντηση δίνουν τα συγκεντρωτικά στοιχεία της Jato.
Το αυτοκίνητο στα χρόνια της ευρωπαϊκής κρίσης
Την περίοδο 2000-2007 η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου κινούνταν σε σταθερά επίπεδα, με τις ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων να κυμαίνονται μεταξύ 15 και 16 εκ. μονάδων.
Η οικονομική κρίση, ωστόσο, που έπληξε την Ευρώπη από το δεύτερο εξάμηνο του 2008 και έπειτα, καθιστώντας αδύνατο σε πολλές χώρες της ευρωζώνης να εξοφλήσουν ή να αναχρηματοδοτήσουν το δημόσιο χρέος τους, έμελλε να προκαλέσει ρωγμές και στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto
Διαβάστε περισσότερα
Business Insider: Εδώ ξεκουράζονται οι αεροσυνοδοί στις υπερατλαντικές πτήσεις (pics)
Μπιλ Γκέιτς: «Έρχονται 10 νέες Tesla» – Σε ποιους τομείς προτείνει να επενδύσετε
Πλαίσιο Computers: Το ελληνικό success story και η στρατηγική της «επόμενης ημέρας»