Η κατασκευή supercar στο παρελθόν δεν ήταν υπόθεση που αφορούσε μόνο λίγες και καλές εταιρείες, καθώς ήταν συγκριτικά ευκολότερο από ό,τι είναι σήμερα, να χρηματοδοτήσει κάποιος τη σχεδίαση και την παραγωγή τους.
Τρανή απόδειξη του πόσο εύκολο ήταν να εμφανιστεί μια νέα πρόταση με χαρακτηριστικά υπεραυτοκινήτου, είναι το ότι από τη λίστα που έχουμε εδώ, λείπουν άλλα τόσα.
Είναι πρακτικά αδύνατον για κάποιον να ξέρει όλα τα supercars που έχουν κατά καιρούς εμφανιστεί και έχουν παραχθεί, για να πουληθούν έστω και σε έναν αγοραστή.
Ανάμεσα σε αυτά που θα δείτε πιο κάτω, υπάρχουν ορισμένα που «κάτι θα σας θυμίσουν» αλλά και κάποια άλλα που έχουν πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες πίσω από τη σύλληψη και τη δημιουργία τους.
Aston Martin Bulldog (1979)
Όταν η Aston Martin εξέλιξε το Bulldog με τον κινητήρα στο κέντρο, συζητήθηκε η κατασκευή του σε έως και 25 μονάδες. Με ηλεκτρικές πόρτες «τύπου gullwing», έναν V8 twin-turbo με απόδοση 700 ίππων και μια απίστευτα δραματική σχεδίαση, πιθανότατα θα μπορούσαν να είχαν βρεθεί οι απαραίτητοι αγοραστές για όλη την παραγωγή.
Η τελική του ταχύτητα που έφτανε τα 322 χλμ./ώρα, ήταν ένα στοιχείο ικανό να του δώσει το χαρακτηρισμό του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο.
Στην πορεία όμως, τα πλάνα άλλαξαν μαζί με την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος για την Aston Martin. Οι νέοι ιδιοκτήτες, θεώρησαν πως τα supercars δεν έχουν μέλλον και έτσι το Bulldog έμεινε ένα και μοναδικό.
Μάλιστα πουλήθηκε σε ιδιώτη και έκανε κάποιες σποραδικές εμφανίσεις σε εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto