search icon

Αυτοκίνητο

Stellantis: Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις, αλλά αντιμετωπίζει δυσκολίες

Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου της Stellantis αυξήθηκαν κατά 29% εξαιτίας κυρίως της βελτίωσης της παράδοσης ημιαγωγών, γεγονός που βοήθησε στην αύξηση των παραδόσεων

Η Stellantis επιβεβαίωσε επίσης την πρόβλεψή της για διψήφιο περιθώριο στα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη και για θετικές βιομηχανικές ελεύθερες ταμειακές ροές φέτος.

Όμως, ενώ η κρίση στους ημιαγωγούς δείχνει να υποχωρεί, φαίνεται ότι προκύπτουν διαφορετικού τύπου δυσκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα του δεύτερου μεγαλύτερου αυτοκινητικού ομίλου στην Ευρώπη, ειδικά σε ό,τι αφορά τα logistics.

Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 42,1 δισ. ευρώ την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 40,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με δημοσίευση του Reuters. Σύμφωνα με την εταιρεία oι αυξημένες τιμές και το ευνοϊκό forex υποστήριξαν επίσης την αύξηση των εσόδων.

Οι ενοποιημένες αποστολές αυξήθηκαν κατά 13% το τρίτο τρίμηνο, σε 1,28 εκατομμύρια μονάδες. Οι παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) του ομίλου αυξήθηκαν 42% μέσα σε ένα έτος, φτάνοντας στις 68.000 μονάδες.

Τα ζητήματα ωστόσο στα logistics προκάλεσαν αύξηση στο απόθεμα των οχημάτων του ομίλου, ενώ οι συνολικές πωλήσεις από αντιπροσώπους σε τελικούς πελάτες μειώθηκαν κατά 4% το συγκεκριμένο τρίμηνο.

Ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου, Richard Palmer, είπε ότι ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει ελλείψεις σε νταλίκες μεταφορών αλλά και σε οδηγούς, γεγονός που καθιστά δύσκολο (και) για τη Stellantis να «μετατρέψει το ισχυρό χαρτοφυλάκιο παραγγελιών μας σε πωλήσεις στην Ευρώπη».

Ο Palmer πρόσθεσε ότι η εταιρεία επί του παρόντος δεν βλέπει ανησυχητικές ενδείξεις όσον αφορά πιθανούς ενεργειακούς περιορισμούς που επηρεάζουν την αλυσίδα εφοδιασμού της και ότι το επίπεδο ανησυχίας είναι τώρα σχετικά χαμηλότερο σε σύγκριση με πριν από λίγους μήνες, καθώς «όλοι έχουν λάβει ήδη μέτρα αντιμετώπισης».

«Αν ο χειμώνας είναι φυσιολογικός τότε νομίζω πώς είμαστε αρκετά σίγουροι ότι μπορούμε να διαχειριστούμε την παραγωγή χωρίς σημαντικές διακοπές», είπε ο Palmer. «Ο πιο σοβαρός κίνδυνος που αντιμετωπίζουμε είναι ότι έχουμε μια εκτεταμένη αλυσίδα εφοδιασμού και μικρά προβλήματα στους προμηθευτές μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλες περιπλοκές για εμάς όσον αφορά την ολοκλήρωση των οχημάτων».

Διαβάστε ακόμη:

Τι σηματοδοτεί η αλλαγή του δημοσιονομικού πλαισίου της Ευρωζώνης

ΗΠΑ: Ο Ντόναλντ Τραμπ ετοιμάζεται να ανακοινώσει την έναρξη της προεκλογικής εκστρατείας του

O Έλον Μασκ έσπασε τη σιωπή του: Αυτό είναι το πρώτο του memo στους… απολυμένους του Twitter

Exit mobile version