search icon

Αυτοκίνητο

Πώς οι εταιρείες υλικών μπαταριών και οι κατασκευαστές ημιαγωγών αλλάζουν την αλυσίδα εφοδιασμού (pics)

Η αλυσίδα εφοδιασμού τρέχει πολύ βαθύτερα από τους γίγαντες κατασκευής εξαρτημάτων του κόσμου

Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται όλο και περισσότερο από ηλεκτρικά οχήματα και λογισμικό, οι σχετικά νεοεισερχόμενοι στη βιομηχανία ξαφνικά βρίσκονται να διαδραματίζουν πολύ πιο κρίσιμο ρόλο σε αυτήν.

Τα ορυχεία και οι εταιρείες επεξεργασίας πρώτων υλών, συμπεριλαμβανομένων των λιθίου, κοβαλτίου και γραφίτη, αντιμετωπίζουν όλο και μεγαλύτερες απαιτήσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους κατασκευαστές μπαταριών, καθώς η παραγωγή EV αυξάνεται παγκοσμίως. Την ίδια πίεση ασκούν και οι εταιρείες που αναζητούν εναλλακτικές πηγές για τέτοια υλικά, προκειμένου να μειώσουν το περιβαλλοντικό κόστος.

Ο προμηθευτής υλικών μπαταριών Novonix, για παράδειγμα, τους τελευταίους μήνες υπέγραψε συμφωνία με την Panasonic Energy για να προμηθεύει την Panasonic με 10.000 τόνους συνθετικού γραφίτη, ένα κρίσιμο υλικό μπαταρίας.

Η Novonix λέει ότι έχει μια μέθοδο παραγωγής γραφίτη που διαρκεί μόνο λίγες ημέρες, σε αντίθεση με τις 30 ημέρες που χρειάζεται κανονικά, συμβάλλοντας στη μείωση της χρήσης ενέργειας. Αυτό ήταν ένα μεγάλο όφελος για την Panasonic καθώς αναπτύσσει την αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με τον Robert Winans, αντιπρόεδρο της αλυσίδας εφοδιασμού της Panasonic Energy.

Άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της μαλαισιανής εταιρείας παραγωγής γραφίτη και προμηθεύτριας υλικών μπαταριών, Epsilon Advanced Materials, έχουν ανακοινώσει τους τελευταίους μήνες σχέδια για νέες εγκαταστάσεις παραγωγής και επεξεργασίας γραφίτη στη Βόρεια Αμερική.

Εν τω μεταξύ, η εξάρτηση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τους κατασκευαστές ημιαγωγών συνεχίζει να αυξάνεται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των μικροτσίπ στα νέα οχήματα.

Σύμφωνα με την Ένωση Βιομηχανίας Ημιαγωγών, οι κατασκευαστές μικροτσίπ έχουν δεσμεύσει περισσότερα από 250 δισεκατομμύρια δολάρια για την επέκταση της παραγωγικής τους ικανότητας μόνο στις ΗΠΑ.

Ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία αντιπροσωπεύει μόνο περίπου το 17% όλων των τσιπ που αγοράζονται παγκοσμίως, το μερίδιο αυτό έχει αυξηθεί, καθιστώντας τις Infineon, NXP και STMicroelectronics ακόμη πιο κρίσιμες για την αλυσίδα εφοδιασμού.

Τεχνολογικοί γίγαντες όπως η Nvidia,  η Qualcomm και  η Mobileye διαδραματίζουν επίσης όλο και πιο εξέχοντα ρόλο στην αλυσίδα εφοδιασμού των αυτοκινήτων. Αυτές οι προηγμένες εταιρείες ημιαγωγών ανταγωνίζονται για επιχειρήσεις που σχετίζονται με το λογισμικό, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης του μέλλοντος. Κάθε εταιρεία έχει εξασφαλίσει δισεκατομμύρια δολάρια σε συμβόλαια αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί οι ισχυροί της ενέργειας επενδύουν στα σκουπίδια

Fisker: Το (δεύτερο) disaster story μιας ιδιοφυίας (pics)

Ρεύμα: Ακονίζουν μαχαίρια οι βιομηχανίες για πιθανό νέο τέλος στην προμήθεια

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version